mietjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb vannacht toch wat meegemaakt.. word ik wakker uit een mooie droom door veel lawaai van buiten (raam stond open dus kon het extra goed horen). Iedere keer.. autodeur open.. autodeur dicht... auto stationair laten draaien... gas geven (ik dacht in zijn vrij) voor 30 seconden achter elkaar, motor uit en dan begon t verhaaltje weer van voor af aan..
Ik kon het niet goed zien aangezien ik alleen 2 achterlichten zag voor het huis van de buren...
Na een half uur dacht ik "ik ga verdomme de politie bellen want ik wil maffen!"
Op dat moment kwamen de cops al aanrijden. Zette de auto voor ons huis neer en toen zag ik dat de klote auto een klein peugeotje was die zich half in de berm/half in de sloot bevond.
Daar kwam een zwaar bezopen amsterdams vrouwlijk alcoholistje uit zetten.
Nee meneer de agent ik heb helemaal niet gereden.. ik heb alcohol gedronken!
dan mag ik niet rijden, waarom zou ik tegen u liegen nee echt niet.. ik ben bezig met een opleiding tot bijzonder opsporings ambtenaar (volgens mij nu niet meer). Echt ze bleef maar door zeiken dat ze niet had gereden...Het mutsje moest blazen en werd daarna gelijk gearresteerd en ze wist de procedures toch wel aangezien ze de opleiding deed! Nadat ze haar in de auto hadden gewerkt waren ze nog even met de meldkamer aan het spreken en de auto van het mutsje aan het doorzoeken. komt ze zo weer uit die auto gelopen met de mededeling of die agent de auto wel even op slot wou doen
!!! dat heeft ze overgens zon 60 keer herhaald in 15 minuten.
Ze beweerde dat de auto daar vanaf vanmiddag gestaan heeft en dat ze nu lopend vanuit haar hotel was gekomen om te kijken of ze hem weg kon rijden!
1) hij stond er nog niet want toen ik om 22:00 thuiskwam was hij er niet.
2) lekkere tijd ook om dat te gaan doen om 2:30 tot 3:00.
3) zeker ook hendig dat je je helemaal naar de tyfus hebt gezopen.
Nadat ze haar voor de 10 keer weer in die auto hebben gezet zijn ze vertrokken. In de hoop snel weer in slaap te komen na deze real life actie soap kroop ik terug in mijn bedje.. tot om 3:50 de bergingswagen kwam om die klote tyfus auto uit de sloot/berm te vissen!
Kort om het was 4:15 toen het eindelijk weer rustig was en ik kon gaan slapen..
Nu ben ik moe!
Gewoon jaloers, omdat hij zelf al moe wordt als hij na sesamstraat naar bed gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wrom een mietje?
dat haal ik niet eens man ... (9 van de 10x slaap ik eerder als mn dochtertje van 3)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon jaloers, omdat hij zelf al moe wordt als hij na sesamstraat naar bed gaat
Dat wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
GLOEIENDE GODVERDOMME, TERING KUT PLEURIS NS! STERF STERF STERF STERF STERF STERF
GVD...
over een stuk waar ik normaal nog geen 40 minuten over doe,
heb ik dus vanochtend bijna 2 FUSKING uur gedaan!!!!!!!!!!!!
GVD
p.s
goede morgen
als het een leuke dame was:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had er nog aan gedacht er uit te gaan en te vragen wtf die persoon aan het doen was...
maar stel het was nuchter en geen tokkie,... ik kan praten geen autos repareren... wat moet ik dan zeggen.. ja t lukt me ook niet.. wil je ff stil zijn? terwijl daar iemand staat die terug moet naar amsterdam ofzo
neuh niet veel.quote:
Nu heb ik echt geen zin meerquote:
DRUK, DRUK?! kan je dat eten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neuh niet veel.
Iedereen is DRUK aan het werk
mn vriendin ziet me aankomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als het een leuke dame was:
Meenemen naar huis
dat moet je thuis doen niet in de biosquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu heb ik echt geen zin meer
Gisteren naar de film geweest met, bleek het toch wel een aardige KUT film te zijn...
Welkom, bakje koffie dan maar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef bartvanderzanden het volgende:
Ik verveel me. Ben ingehuurd om op een school te werken totdat er een nieuwe beheerder is.... pff heb moeite met terugschakelen naar hun werktempo....
Mogguh FUBARU!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mogge Droxz
Welke film was het nou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu heb ik echt geen zin meer
Gisteren naar de film geweest met, bleek het toch wel een aardige KUT film te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |