Origineel. Wil jij bij onze receptie komen werken?quote:
Ik moet vanmiddag ook een half uurtjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef titanio het volgende:
Maar daarom zit zij nu op de receptie en niet jij. Verschil in nivo moet je mee om kunnen gaan!
Sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik moet vanmiddag ook een half uurtje
Alleen buitendienst en afdelingsmanagers ontkomen er aan.
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja hoor, we hebben 600 vierkante meter verdeeld in nauwe krochten en gangen, maar geheel toevallig zitten Pietje en Truus samen bij mij op schoot, dat treft he?!
Ze kan ook informeren of het 23 september gaat regenen. Net zo zinnig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Keiichi het volgende:
TS is de enige die zeikt
De receptioniste informeert enkel of jij toevallig die informatie hebt die ze zoekt.
Nee, want regen heeft geen donder met je werk te maken. En die informatie kan jij ook niet hebben. Over truus en pietje wel, gezien deze af en toe samen bij jou op schoot zittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze kan ook informeren of het 23 september gaat regenen. Net zo zinnig.
Misschien werkt ie wel bij het KNMI...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nee, want regen heeft geen donder met je werk te maken. En die informatie kan jij ook niet hebben. Over truus en pietje wel, gezien deze af en toe samen bij jou op schoot zitten
Failquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag ook een half uurtje
Alleen buitendienst en afdelingsmanagers ontkomen er aan.
Ach, dat half uurtje overleef ik ook wel.quote:
Het geeft gewoon aan dat je functie net niet belangrijk genoeg is dat je hier onder uit komt....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, dat half uurtje overleef ik ook wel.
Ach, als ik kijk naar het salaris dat er bij komt denk ik dat weinig mensen het zo getroffen hebben als ik momenteel. Meestal niet druk, soms extreem druk (einde vd maand vooral, wanneer alle deals gesloten worden)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het geeft gewoon aan dat je functie net niet belangrijk genoeg is dat je hier onder uit komt....
Geeft niks, als jij er maar happy mee bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |