Wordt het eens tijd dat zijn paard op de loopband gaat...quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef longinus het volgende:
Aan de andere kant, Sinterklaas is ook een turk, en hij krijgt nooit een boete vanwege het niet vastmaken van zijn kinbandjes,
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben een paar weken geleden geflitst op het industrieterrein in Alkmaar (Berenkoog)
Ik heb de max. snelheid van 50 km met maar liefst 9 km!!! overschreden en mag nu even ¤40 ophoesten
M'n echte snelheid was 62 km maar na aftrek van de verplichte correctie 59 km
Ik dacht alleen dat die verplichte correctie hoger dan 3 km was, klopt dat?
En als ik 'm nou niet betaal, hoeveel keer gaan ze die bekeuring na de 1e sanctie(¤50) en 2e(¤75) dan nog verhogen?
En hoe groot is de kans dat ik voor de rechtbank moet verschijnen en 1 dag de cel in moet?
Hoe vaak zie jij Sinterklaas op een scooter rijden?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef longinus het volgende:
Aan de andere kant, Sinterklaas is ook een turk, en hij krijgt nooit een boete vanwege het niet vastmaken van zijn kinbandjes,
Nee dombo Dat hoeft ook niet in het theorieboekje te staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
in welke opzicht noem jij mij dom? Het feit dat er in het theorie-boekje niet staat dat het kinbandje vastgemaakt moet worde? Of dat het zogenaamd algemeen bekend is dat het kinbandje vastgemaakt moet worden omdat het wettelijk verplicht is(mij is het iedergeval nooit verteld). Moet ik dan gvd alle wetten kennen...voordat ik uberhaupt de straat op ga ofzo?
Je moeder is een ezel joh (wat een scheldwoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
en hoe weet jiij nou dat ik "schichtig" om me heen heb zitten kijken. Dit verzin jou nu gewoon ter plekke ezel. Ik heb gewoon om me heen gekeken zoals een mens dat achterop zat zou doen..sukkl
en vervolgens houden ze je aan. Zoiets heet opvallend gedrag en daar letten ze op. Daarom worden ook alleen simpele zielen om dit soort dingen aangehouden want die denken daar niet bij na. Oja, en turken want die vragen erom in Edequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:Dus ik kijk af en toe naar achter en denk hopelijk is er geen rollerbank ofzo..Want die brommer gaat wat harder dan officieel mag...
Jawel, politie in opleiding 70 per jaar anders gaan ze niet over!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:32 schreef Wing het volgende:
Dat van die hoeveelheid boete uitgedeeld moeten hebben, is natuurlijk lariekoek. Het zijn heus geen verkopers, die een bepaald bedrag moeten behalen om zijn/haar baan te mogen behouden.
Naar mijn mening zou een waarschuwing beter op zijn plaats geweest zijn in dit geval, maar goed wat heb jij (TS) geleerd van heel dit geval?
"Iedere Nederlander wordt geacht de wet te kennen."quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef ozzie91 het volgende:
in welke opzicht noem jij mij dom? Het feit dat er in het theorie-boekje niet staat dat het kinbandje vastgemaakt moet worde? Of dat het zogenaamd algemeen bekend is dat het kinbandje vastgemaakt moet worden omdat het wettelijk verplicht is(mij is het iedergeval nooit verteld). Moet ik dan gvd alle wetten kennen...voordat ik uberhaupt de straat op ga ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |