abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:53:54 #211
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61268533
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef longinus het volgende:
Aan de andere kant, Sinterklaas is ook een turk, en hij krijgt nooit een boete vanwege het niet vastmaken van zijn kinbandjes,
Wordt het eens tijd dat zijn paard op de loopband gaat...
Daarnaast moet je wel een mongool zijn om niet te begrijpen dat je het bandje van je helm ook vast dient te maken...
Je veegt zeker ook je reet niet af omdat er niet uitdrukkelijk op de verpakking van het wc-papier wordt uitgelegd hoe je het moet gebruiken??
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61269579
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben een paar weken geleden geflitst op het industrieterrein in Alkmaar (Berenkoog)
Ik heb de max. snelheid van 50 km met maar liefst 9 km!!! overschreden en mag nu even ¤40 ophoesten
M'n echte snelheid was 62 km maar na aftrek van de verplichte correctie 59 km
Ik dacht alleen dat die verplichte correctie hoger dan 3 km was, klopt dat?
En als ik 'm nou niet betaal, hoeveel keer gaan ze die bekeuring na de 1e sanctie(¤50) en 2e(¤75) dan nog verhogen?
En hoe groot is de kans dat ik voor de rechtbank moet verschijnen en 1 dag de cel in moet?
omg, hoe zielig. flitsen op een industrieterrein

ik rij daar meestal 80
pi_61269672
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef longinus het volgende:
Aan de andere kant, Sinterklaas is ook een turk, en hij krijgt nooit een boete vanwege het niet vastmaken van zijn kinbandjes,
Hoe vaak zie jij Sinterklaas op een scooter rijden?
pi_61274039
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef ozzie91 het volgende:

[..]

in welke opzicht noem jij mij dom? Het feit dat er in het theorie-boekje niet staat dat het kinbandje vastgemaakt moet worde? Of dat het zogenaamd algemeen bekend is dat het kinbandje vastgemaakt moet worden omdat het wettelijk verplicht is(mij is het iedergeval nooit verteld). Moet ik dan gvd alle wetten kennen...voordat ik uberhaupt de straat op ga ofzo?
Nee dombo Dat hoeft ook niet in het theorieboekje te staan.

Dat ding hebben ze er toch niet voor de sier aangezet. Als er aan je helm een kinbandje zit kun je toch zelf ook wel snappen dat dat ding vast moet. En ja, je moet de regels kennen voor je op straat gaat, ja.

Ongelooflijk, geen hond gelooft hier toch dat de TS VWO gedaan heeft.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:48:49 #215
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61274395
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef ozzie91 het volgende:

[..]

en hoe weet jiij nou dat ik "schichtig" om me heen heb zitten kijken. Dit verzin jou nu gewoon ter plekke ezel. Ik heb gewoon om me heen gekeken zoals een mens dat achterop zat zou doen..sukkl
Je moeder is een ezel joh (wat een scheldwoord ). Anyway, je zei dit;
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:Dus ik kijk af en toe naar achter en denk hopelijk is er geen rollerbank ofzo..Want die brommer gaat wat harder dan officieel mag...
en vervolgens houden ze je aan. Zoiets heet opvallend gedrag en daar letten ze op. Daarom worden ook alleen simpele zielen om dit soort dingen aangehouden want die denken daar niet bij na. Oja, en turken want die vragen erom in Ede
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  maandag 1 september 2008 @ 07:18:57 #216
203312 zkr623
----------------
pi_61283529
kom op , TS, zelfs een kind van 7 doet een kinbandje om als hij of zij een helm aan doet...

bovendien, denk ik dat de meeste lezers hier geen eens zo'n sukkel als jij voor deelnemer in het verkeer willen hebben

te slecht dat de boete niet hoger was overigens...
AJ
pi_61283657
wat een relnicht is TS...
  maandag 1 september 2008 @ 08:25:00 #218
203312 zkr623
----------------
pi_61283990
Kijk, iedereen hier weet al heel goed waarom je die boete hebt gekregen,
dat valt buiten kijf...

Overigens denk ik dat TS een beetje goeie argumenten aan het zoeken is voor op de rechtbank,
maar het gaat je niet lukken snotneus...zeker niet met je arrogante houding, en totaal gebrek aan manieren...
AJ
  maandag 1 september 2008 @ 10:40:13 #219
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61285993
Ach, ik denk dat er wel een slotje op kan, want TS betaalt de boete gewoon meteen zodra hij hem binnenheeft.
Zo niet, dan wil ik een video zien waarin de TS de acceptgiro verscheurt, en na een tijdje de nieuwe acceptgiro met verhoging ook verscheurt (2de als bewijs dat hij het niet eerst heeft betaald en daarna heeft verscheurd).
Dat zou mooi zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61286595
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:32 schreef Wing het volgende:
Dat van die hoeveelheid boete uitgedeeld moeten hebben, is natuurlijk lariekoek. Het zijn heus geen verkopers, die een bepaald bedrag moeten behalen om zijn/haar baan te mogen behouden.

Naar mijn mening zou een waarschuwing beter op zijn plaats geweest zijn in dit geval, maar goed wat heb jij (TS) geleerd van heel dit geval?
Jawel, politie in opleiding 70 per jaar anders gaan ze niet over!
pi_61286706
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:26 schreef ozzie91 het volgende:
in welke opzicht noem jij mij dom? Het feit dat er in het theorie-boekje niet staat dat het kinbandje vastgemaakt moet worde? Of dat het zogenaamd algemeen bekend is dat het kinbandje vastgemaakt moet worden omdat het wettelijk verplicht is(mij is het iedergeval nooit verteld). Moet ik dan gvd alle wetten kennen...voordat ik uberhaupt de straat op ga ofzo?
"Iedere Nederlander wordt geacht de wet te kennen."
Als in: je kan je niet verschuilen achter: "Ja maar, dat wist ik niet!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')