abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61215371
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef kastanova het volgende:
Stel dat ik in de auto de gordel los om mijn schouder hang en niet vastklik.
Rara, krijg ik dan een boete of niet als ze me betrappen?

Ik doe het trouwens regelmatig om onder boetes uit te komen, ze kijken van een afstandje immers toch alleen of de gordel diagonaal richting de stoel hangt.
Het is ook zo een moeie he, dat gordeltje vastklikken.
pi_61215417
Godverdomme, ben je er voor ruim 80% dan denk je, ah laat dat laatste stukje maar zitten.
pi_61215686
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
Godverdomme, ben je er voor ruim 80% dan denk je, ah laat dat laatste stukje maar zitten.
Misschien liep er net voor het vastklikken een lekker moppie langs en werd onur zn kebab hard, waarna hij vergat zijn hoofd vast te gespen.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61215793
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Het is ook zo een moeie he, dat gordeltje vastklikken.
Ik ben een luie flikker, ik beken.
I was an atheist until I realized I was God
pi_61216002
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben een luie flikker, ik beken.
Doe je nog wel je licht aan als je savonds even peuken haalt?
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:35:46 #106
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61216060
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:32 schreef Wing het volgende:
Dat van die hoeveelheid boete uitgedeeld moeten hebben, is natuurlijk lariekoek. Het zijn heus geen verkopers, die een bepaald bedrag moeten behalen om zijn/haar baan te mogen behouden.
quote:
zondag 09 december 2007
Politie baalt van boetes
ROTTERDAM - Politieagenten balen er van dat ze verplicht boetes moeten uitdelen voor kleine vergrijpen, zoals het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs.

Dat zegt de politievakbond ACP. Het uitdelen van boetes is meer een doel dan een middel geworden, zegt voorzitter Gerrit van de Kamp van de vakbond.

Volgens Van de Kamp eisen politici en politiebazen dat agenten steeds meer bekeuringen uitdelen voor ‘pietluttige dingen’. Als agenten te weinig boetes uitdelen, worden ze daar op aangesproken door de leiding. ,,Daardoor moeten politiemensen bekeuren in situaties waarin ze dat eigenlijk niet nodig vinden’’, zegt Van de Kamp.
Het gevolg is dat burgers steeds vaker vol onbegrip reageren. Van de Kamp: ,,De mensen pikken het niet meer. En dienders zijn het in veel gevallen eigenlijk met de burger eens.’’

Als voorbeeld wijst hij erop dat in de afgelopen twee jaar honderdduizend boetes zijn uitgedeeld aan mensen die geen identiteitsbewijs bij zich droegen. Van de Kamp: ,,Een agent kan er ook voor kiezen te zeggen: U heeft twee dagen om zich op het politiebureau alsnog te legitimeren. Maar als agenten weten dat ze worden afgerekend op het aantal bekeuringen dat ze uitdelen, kiezen ze niet meer voor zo’n compromis en gaan ze toch maar voor een boete.’’

De vakbond wil dat de politiek stopt met het vragen om meer inkomsten uit boetes. ,,Dit jaar wil Den Haag opnieuw 20 miljoen extra uit bekeuringen. De politieleiding vraagt daarom van agenten dat ze meer bekeuren. Op die manier worden wij een onderdeel van het financiële beleid van de overheid. Daar is de bekeuring niet voor uitgevonden.’’

De Tweede Kamer is het niet eens met de politievakbond. Volgens de fracties van CDA en PvdA is het onjuist dat agenten niets kunnen doen behalve bonnen uitschrijven. ,,Bovendien hoort bekeuren gewoon bij het werk van een agent,’’ zegt CDA-Kamerlid Sybrand van Haersma Buma.

De SP zal wel vragen stellen. Kamerlid Ronald van Raak: ,,Als agenten niet uit de voeten kunnen met de Wet op de Identificatieplicht, en het vervelend vinden dat ze alleen maar boetes mogen uitdelen, moet de wet worden aangepast.’’

[
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:58:30 #107
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61216679
Onterechte klacht, het is nogal wiedes dat je dat ding gewoon vast moet maken.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_61216750
hahahahaha, dikke domme sukkel

moet je maar niet op een scooter gaan rijden...
No Guts, No Glory
pi_61216763
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Even je schouder in de gordel steken is toch net weer iets makkelijker dan jezelf vastgespen.
Ik doe het ook alleen op kleine stukjes; als ik peuken ga halen bij het tankstation ofzo.
Vroeger deed ik hem dan in zijn geheel niet om, maar ben een keer gepakt bij het wegrijden, vandaar.
Ik vind deze post eigenlijk nog kanslozer dan de OP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61217048
McDrek
pi_61217277
Volgens mij is TS al een keer hard op zijn hoofd gevallen zonder helm!
pi_61217377
Volgens mij is het stiekem Onur.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:44:28 #113
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61217930
3 dagen werken voor 60 euro .
pi_61219899
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Het is dus half 5 en ik ga met een mattie naar mn werk, want we werken allebei bij mcdonalds in ede. We waren zegmaar aan t carpoolen maar dan met brommers. Ga ik achterop en we hebben allebei de helm gewoon op geen probleem..Opeens zien we een best wel grote politie-controle voor de spoorbomen. En de spoorbomen gingen net dicht..En wij zitten gewoon rustig te wachten. Dus ik kijk af en toe naar achter en denk hopelijk is er geen rollerbank ofzo..Want die brommer gaat wat harder dan officieel mag...En vanaf de stoep komt er een man en een vrouw op ons aflopen in normaal kleding. Blijkt dus dat het 2 undercover-agenten zijn en zeggen gelijk: Kun je afstappen en eff aan de kant komen...Ik zeg dus: Meneer wat is de reden dat we worden aangehouden. Zegt meneer de agent(die zichzelf inmiddels had geidentificeerd dmv pasje) dat ik word aangehouden doordat ik het KINBANDJE van mijn helm niet had VASTGEKLIKT! . BLA BLA. Lopen we eff aan de kant begint die agent met: IK heb eerder ongelukken gezien waardoor de helm van de hoofd eraf viel etc. Maar mn helm enzo zat gewoon goed op mn hoofd zoals t hoort maar dan niet vastgeklikt. En die verrekte MONGOL geeft mij f**king 60 euro boete. Vraagt ie: Wat is de reden bla bla? Zeg ik: heb ik nooit geleerd, stond niet op mn theorieboekje etc etc. Zegt agent: Het is algemeen bekend dus zou je eigenlijk moeten weten..Schrijft adres + gegevens op papiertje en geeft mij vervolgens geen bon ofzo. En pats! 60 euro boete(dat is voor mij 3 dagen (6 uur per dag) in een week werken.) Ik ben nieuw op dit forum ik zou graag willen schelden dit dat maar ik hou het nu eff net.

Mijn vriend( de bestuurder) hij is gewoon puur nederlands. Hij werd compleet genegeerd. En hij vroeg zelf nog of hij rijbewijs ofzo moest laten zien en ze negeerden hem. Ze waren geconcentreerd op mij en het geven van die boete aanmij. verder niets! En ik ben turks, ik hoopte dat dat geen rol speelde ofzo. Maarja moeten ze eens durven die acceptgiro te sturen= BETAAL IK NIET! ik ga terugreageren op de officier van justitie dat het nergens op slaat. Ik ben een turkse jonge, ik ben 17 jaar en ik doe het vwo. Als die kklijer mij een boete van 60 euro geeft vind ik dit PURE DIEFSTAL!. EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!

conclusie: 60 euro boete! voor alleen kinbandje niet bevestigd(HELM GWN GOED OPGEDAAN)
-eerlijk, dit is toch gewoon diefstal of ben ik de enige die dit gewoon onzin vind dat je zon boete uitdeelt.

-En heb ooit ergens meegekregen dat agenten per jaar of permaand (weet ik niet meer precies) een hoeveelheid boetes moeten gegeven hebben? Is dit waar? En welke domme neanderthaler heeft deze onzin dan verzonnen? Hij zou een bitchslap in de gezicht moeten krijgen ter verfrissing. Weet niet wat hij dacht toen hij dat invoerde :S

maarja zover mijn klacht, als je wilt reageren. Ga alstublieft je gang
Als je een echte baan zoekt heb je hem zo betaald.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:03:19 #115
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61222217
Zo simpel, een bandje vastklikken. Politieagent heeft gewoon gelijk.
Ik hoop echt dat je je aan je woord houdt, en dat je de boete gaat aanvechten. Wel laten weten wat er uiteindelijk gebeurt he!

Edit: wacht even, typte ik die 2de zin nou echt ? Mjah, voor de eerste keer dat ik me het kan herinneren klopt de zin wel.

[ Bericht 36% gewijzigd door MacorgaZ op 29-08-2008 15:18:08 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61222318
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo simpel, een bandje vastklikken. Politieagent heeft gewoon gelijk.
Ik hoop echt dat je je aan je woord houdt, en dat je de boete gaat aanvechten. Wel laten weten wat er uiteindelijk gebeurt he!
Ik denk weinig. Hij wordt in het ongelijk gesteld, en over een half jaar zit ie met een bekeuring
van over de 300 euro. En een paar maanden later komt de deurwaarder.
pi_61222322
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Moet je maar geen Turk zijn, dan roep je het over jezelf af!
Inderdaad, je hebt nu nog een kans er iets aan te doen TS, grijp die!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:12:15 #118
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61222427
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:20 schreef Gambrono het volgende:

[..]

hier stopte ik met lezen
quote:
Ga alstublieft je gang
Hier stopte ik met lezen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61225809

zomaar
Zeg nee tegen diarree!
pi_61225979
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:30 schreef Maurice90 het volgende:
[ afbeelding ]

zomaar
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:48:56 #121
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61226145
Whaha dat is benjamin ben uit het heerlijke topic van LIF
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:04:04 #122
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_61226404
Ts doet VMBO
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:04:04 #123
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61226405
topic
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61226468
TS is loser, iedere scooter rijder weet dat kinbandje niet vast gelijk staat aan geen helm op!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:42:10 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61227102
Een turk die VWO doet, zeker dankzij die positieve discrimanatie van tegenwoordig. Want van je intelligentie hoef je het niet te hebben TS
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')