abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72477063
ik zit al een tijdje te twijfelen om te gaan, maar scheur steeds weer m'n nagel af, en dan kan ik er weer even tegen aan...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72479385
Ik loop er ook al twee jaar mee rond Heb met mezelf afgesproken dat als ik ooit voor iets onder algehele narcose moet ik vraag of ze dat even meenemen, no way dat er naalden in mijn tenen komen!
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 september 2009 @ 09:52:18 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72479727
Gewoon gaan naar die dokter Het lucht zo vreselijk op om van die ellende af te zijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72481841
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik loop er ook al twee jaar mee rond Heb met mezelf afgesproken dat als ik ooit voor iets onder algehele narcose moet ik vraag of ze dat even meenemen, no way dat er naalden in mijn tenen komen!
Wacht maar tot het erg genoeg wordt, zoals bij mij. Afgelopen maandag deed het zo'n pijn die ontsteking, dat als ik een trap op liep en m'n nagel *raakte* alleen al de bovenkant van m'n schoen, werd het zwart voor m'n ogen van de pijn. Ongelofelijk hoeveel pijn dat kan doen.

Geloof me, dan heb je GRAAG die naalden in je teen.
Lambo of Rekt
  donderdag 5 november 2009 @ 21:51:27 #55
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_74435707
wees op tijd... eerste keer was anderhalf jaar geleden ongeveer, had al enorme pijn.. ben toen naar huisarts geweest en die zei van 2 x daags weken in warm water met soda dan moet het vanzelf overgaan. maarja dan word die huis dus week en nog gevoeliger. een goede kennis van mij zei van goh je moet eens naar de podoloog gaan. dus daar heen geweest en het is even 3 minuten doorbijten en dan ben je er eigenlijk vanaf. na 6 weken teruggeweest voor controle en toen een half jaar later. kreeg er laatst weer last van en dacht van ach ik moet eind volgende week toch voor controle, en dat had ik toch echt niet mogen doen ik had direct moeten bellen blablabla
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
  donderdag 5 november 2009 @ 22:07:33 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74436401

Die foto's in dit topic, ik moest echt lachen/schreeuwen. Was meer zo
Resistance is futile.
  FOK!fotograaf donderdag 5 november 2009 @ 22:13:31 #57
145146 Andyy
pi_74436665
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
De pijn daar valt reuze mee, terwijl ik toch wel enigszins een naaldenfobie heb
pi_77611188
beste iedereen,

ik heb zelfde ellende meegemaakt met mijn linker voet, 2 x ingegroeid aan de rechterkant! resultaat; smal nageltje.. geen gezicht! ik ga liever niet eens meer naar t zwembad omdat ik me ervoor schaam, k denk dus niet leuk naar t strand.. heeft best invloed op je leven (klinkt beetje dramatisch maar is echt zo)! dus wees verstandig en knip goed!
pi_77611253
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Erik15 het volgende:
beste iedereen,

ik heb zelfde ellende meegemaakt met mijn linker voet, 2 x ingegroeid aan de rechterkant! resultaat; smal nageltje.. geen gezicht! ik ga liever niet eens meer naar t zwembad omdat ik me ervoor schaam, k denk dus niet leuk naar t strand.. heeft best invloed op je leven (klinkt beetje dramatisch maar is echt zo)! dus wees verstandig en knip goed!
het is maqar je teen, wie kijkt er nou naar je teen?
als het nou je oog was geweest, maar je teen...
pi_77611394
jaa k snap wel wat je bedoelt, maar k ben ook iemand die erg met zn uiterlijk bezig is.. k las paar keer dat de nagel bij sommige mensen weer een beetje bij groeit? bij mij hebben ze er een goedje in gedaan dat het niet meer teruggroeit.. maar kan dus wel een klein beetje teruggroeien?
pi_77619090
Als 15 ook je leeftijd is groei je daar nog wel overheen, dat uiterlijk zoveel uitmaakt

In ieder geval, ik mag wellicht voor de 2e ronde binnekort... andere kant groeit ook in Dat wordt weer lachen.
Lambo of Rekt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 08:12:09 #62
13151 crew  Rewimo
pi_77619394
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Erik15 het volgende:
beste iedereen,

Ik heb helemaal geen teennagels meer aan mijn grote tenen en het valt werkelijk niemand op. Ik ga elke week zwemmen en er is niemand die er ooit naar kijkt Dat probleem bestaat alleen in jouw hoofd, echt waar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77680190
Net terug van de dokter, had aan mijn linkerteen aan beide kanten ingegroeid. Ik rilde bijna van dat bed af omdat ik geen idee had wat ik moest verwachten, had al gelezen over zéér pijnlijke naalden, maar dat viel zeer goed mee. Gewoon naar de dokter gaan ermee!
pi_77686539
Ik heb geen ingegroeide teennagels maar ingegroeide tenen.
pi_78625545
11:05, 2e ronde. links dit keer.
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:22:26 #66
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78626081
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef EggsTC het volgende:
11:05, 2e ronde. links dit keer.
he bah, succes.

ik zit ook al tijden tegen een ingreep aan te hikken, tot nu toe scheur ik de betreffende nagel er steeds zo diep mogelijk af, zodat hij weer uit m'n huid is een tijdje...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 maart 2010 @ 11:01:58 #67
13151 crew  Rewimo
pi_78627506
Ah ja, struisvogel, zand en zo

EggsTC, sterkte!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:21:13 #68
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78628333
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, struisvogel, zand en zo

EggsTC, sterkte!
pi_78628915
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zit ook al tijden tegen een ingreep aan te hikken, tot nu toe scheur ik de betreffende nagel er steeds zo diep mogelijk af, zodat hij weer uit m'n huid is een tijdje...
dit doe ik al 20 jaar
zolang je het bijhoudt heb je nooit last van ingegroeide nagels.

een enkele keer haalde ik het in mn kop om toch mijn nagels te laten groeien (omdat iedereen zo zeurt dat ik van die korte nagels heb) en dan gingen ze juist ingroeien maar dat is ook geen probleem: door de ontsteking wordt het ingegroeide stukje nagel week en kun je die (met enige pijn en moeite) zelf eruit knippen

ik blijf ze dus lekker kort houden en dan heb ik nergens last van
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_78630770
k het is gebeurd... verdoving werkte niet goed dus flinke pijnen tijdens het snijden, maar ik hield vol. Nu ook nog pijnen maar net ibuprofen genomen en het slinkt al weg... ik hoop dat ik vanacht kan slapen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

he bah, succes.

Dit deed ik ook jaren lang... het is een kwestie van tijd voordat je er niet meer bij kan... tenzij je geluk hebt en het zichzelf oplost... als er een schimmel in komt (kalknagel) dan is het bijna onvermijdelijk dat je m weg moet laten snijden.
Lambo of Rekt
pi_78630993
Tip voor jou mirjam; ga naar een pedicure voordat het zo ver komt als bij mij.
Lambo of Rekt
pi_78685617
Foto, voor de liefhebber.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')