Ga eens dood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:59 schreef Brombaard het volgende:
als je wilt comminuceren met andere bosbewoners kan je altijd een toekan uitzuigen en als een sooort megofoon gebruiken. toen ik in afrika was gelegerd heb ik zo ooit mezelf laten gered nadat ik 47 dagen in de jungle had overleefd
Dat valt wel mee, het onderdrukken van de lusten en in een keurslijf gestopt worden, daar wordt een mens gek van.quote:
eindelijk iemand die het snapt! leef van de natuur en gebruik je instincten ten volle! de moderne mens zijn zintuigen zijn zo afgestompt dat hij een overdaad aan geuren en digne nodig heet ander kan het niet en daarvoor maken wij moeder natuur kapot en moeten we allemaal moeilijke formulieren invulle!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het onderdrukken van de lusten en in een keurslijf gestopt worden, daar wordt een mens gek van.
Topics invulle!!!11einsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef Brombaard het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt! leef van de natuur en gebruik je instincten ten volle! de moderne mens zijn zintuigen zijn zo afgestompt dat hij een overdaad aan geuren en digne nodig heet ander kan het niet en daarvoor maken wij moeder natuur kapot en moeten we allemaal moeilijke formulieren invulle!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |