enter wertkt hier niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Maar werkt enter nog wel bij jullie?
Geregistreerd op: dinsdag 27 mei 2008 @ 15:46quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BozoNightmare het volgende:
Sunchaser is een dikke aap met een brilletje.
Dat was een gedenkwaardige uitzending.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De sloerie
FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Dat heb je toch niet echt gedaan hoop ik hèquote:
Jawel, ik ga nu formateren en windows 95 opnieuw installeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet echt gedaan hoop ik hè
Je moet ook een alternatief voor MSN nemen: Trojan Horse is een goeie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
maar nu kan ik geen afspraakjes maken voor de zwemdisco vanavond
Lekker zwemmen met natte mokkelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is iedereen in een zwembad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:30 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Lekker zwemmen met natte mokkels
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:23 schreef Kerol het volgende:
probeer de ENTER knop eens uit het toetsenbord te halen en doe hem er dan andersom in.
En bedankt, nu moet ik zoeken of Zwembad De Wiel een website heeft omdat ik me nu afvraag of dat nog steeds elke vrijdagavond is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verdomd, het is er nog.quote:vrijdag 20.30-22.00 discozwemmen
In de loop van de jaren '90 was ik daar regelmatig te vinden.quote:
Eindelijk weer een user met een goede kijk op de zaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BozoNightmare het volgende:
Inderdaad een vervelende papzak, ben al lang blij dat ik hem de laatste tijd hier niet meer op FOK gezien heb!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BozoNightmare het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is wat je denkt voordat je hem ontmoet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad een vervelende papzak, ben al lang blij dat ik hem de laatste tijd hier niet meer op FOK gezien heb!
Je liegt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is wat je denkt voordat je hem ontmoet.
Sunchaser is gewoon een leuke vent!.
Voor sommige mensen moeilijk te bevatten!
Niet iedereen zit achter de computer te fappen, je belevingswereld is te klein.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:01 schreef Notenkraaker het volgende:
TS heeft zitten fappen en gemorst op de enter-toets
Jij moet eens normaal doen, naar mensch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet iedereen zit achter de computer te fappen, je belevingswereld is te klein.
Hahahahaaaa, prutser die je er bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:07 schreef Notenkraaker het volgende:
[..]
Jij moet eens normaal doen, naar mensch.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:10 schreef MassiveGenius het volgende:
Vannelle?? mag ik jou een serieuze vraag stellen?
Nee, want dat zou betekenen dat mijn vader een hoerenloper zou zijn en dan waren ze vast niet getrouwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:13 schreef MassiveGenius het volgende:
Is uw moeder Prostituee? Ja of nee?
Nee, heb mn hele pc geformateerd en geinstalleerd maar nog steeds niet. Morgen ga ik bij MediaMarkt een nieuwe laptop halen want dit is rukquote:
Fuck de olympische kampioenen !!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BozoNightmare het volgende:
Goed voorstel. Jij hebt verstand van zaken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:37 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Fuck de olympische kampioenen !!!!
Geef deze man een lintje![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |