Volgens MARCA en AS:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:06 schreef Fukjoeman het volgende:
Al iets bekend over opstelling van Real?
Hij werkt hard, toont inzet. Ik vind hem niet slecht spelen hoor, ondanks dat zijn acties niet zo succesvol zijn nog. Tegen Real speelde hij ook zo. En voor je het weet heeft ie er dan één in liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Danny
Die heeft echt nog niets goed gedaan.
Hij werkt hard ja, maar dat is toch niet goed? Verder doet hij zo'n beetje alles zelf. En heeft hij alleen maar op de scheids- en grensrechter gezeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij werkt hard, toont inzet. Ik vind hem niet slecht spelen hoor, ondanks dat zijn acties niet zo succesvol zijn nog. Tegen Real speelde hij ook zo. En voor je het weet heeft ie er dan één in liggen.
Dat is wel altijd de reden dat Kuijt zo'n aanwinst is voor Oranjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij werkt hard ja, maar dat is toch niet goed?
Een voetballer zou toch altijd hard moeten werken? Dat moet ik ook voor mijn centen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is wel altijd de reden dat Kuijt zo'n aanwinst is voor Oranje
En op de lat geschoten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij werkt hard ja, maar dat is toch niet goed? Verder doet hij zo'n beetje alles zelf. En heeft hij alleen maar op de scheids- en grensrechter gezeken.
Ik ook, in een combo zelfs. Ik vrees dat we dat geld kwijt zijn. Al had het al 5-1 voor Zenit moeten staan.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
. Die Tekke is ook een net-niet-spits.
Daar is hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze missen Progrebnyak. Die Tekke is ook een net-niet-spits.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen: Tekke is een waardeloze spits
Schiet er nog één in aub
Niet als Juventus verlies voorkomt in St Petersburg en Real 'gewoon (quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef venomsnake het volgende:
Real - Zenit gaat een leuk potje worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |