Dacht je dat echt toen je balmuis las?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:29 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik dacht dat dit zou gaan over de muis van je vriendin
Nah zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Scherpkoekje het volgende:
Gadverdamme K.M ik word ziek van je icon
Niet zo, neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Nah zegNog nooit een vrouw een worst zien eten ?
Nee, nooit gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef tonja het volgende:
RSI Here we come. Let je daar een beetje op?
Vrijdag laatste dag en het zijn variabele werkplekken zeg maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:39 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Neem voor deze ene keer in je leven eens initiatief en vraag een nieuwe muis i.p.v. hier een beetje te gaan zitten huilen.
Mwoah, ik zou een oude pc ook niet stofvrij maken. Het lost het probleem niet op. Daarbij heb ik al gekeken en het was niet stoffig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Cornelis83 het volgende:
Of maak em schoon, is ff prutsen geef ik toe.
Symptoombestrijdingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Basp1 het volgende:
ctrl toest indrukken en met je scroll wiel bewegen en de letters worden groter en groter en nog groter en dan is het tijd voor de...
Die balmuis ja. Anders zit je nog met de ellende.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:30 schreef Lkw het volgende:
Koop zelf een nieuwe muis en declareer het bonnetje. Als ze dat niet toestaan, neem je de muis mee naar huis.
OMGNEE!!! denk! aan! de! cmdb! OMG! ongeoorloofde configuratiewijziging!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Koop zelf voor een paar Euro een optische dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |