13 is wel vrij jong, zelfs voor mijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaanee, maar omdat het lijkt alsof mannen op alles geilen dat 13 is, en dan bedoel ik ALLES
dus ook het soort meisjes van de foto.
18.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
17quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
13 is wel vrij jong, zelfs voor mij
Hoe oud ben jij?
Geestelijk ben ik dan ook een stuk ouder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ben je maar een jaartje ouder dan ik. Ik dacht meer.
Ik niet, want ik ben 16 en word kankeroud.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben lekker 15, jullie gaan lekker eerder dood dan mij.
Echt niet, want jij rookt, jij krijgt kanker en sterft langzaam en pijnlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben lekker 15, jullie gaan lekker eerder dood dan mij.
Intrigerend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn qua leeftijd
Toch wel zo'n achttien-en-een-half.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik dan ook een stuk ouder.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Echt niet, want jij rookt, jij krijgt kanker en sterft langzaam en pijnlijk.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jaa, jij wel hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toch wel zo'n achttien-en-een-half.
Watquote:
Wist k niet, maar ik zag je re wel voor aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Maar ik heb God Mode aan, ik ga nooit dood.
Wat kun jij mn gevoelens goed verwoorden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat we jaloers zijn op je volwassenheid
Omdat ik Taxi Driver kijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zijn jullie niet Mean Girls aan het kijken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat we jaloers zijn op je volwassenheid
Omdat ik m al 5 keer gezien hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:35 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zijn jullie niet Mean Girls aan het kijken?
quote:
Oh.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik m al 5 keer gezien heb?
Je bent wel 4 jaar jonger dan mn vader trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had jouw vader kunnen zijn qua leeftijd
vervelende kutuser.quote:
Ik heb jou ook gemistquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef slindenau het volgende:
Kut, Juicy is 3 dagen te vroeg wedergekeerd.
Ik had nog wel gehoopt een rustig einde aan mijn vakantie te kunnen breien...maar er is blijkbaar geen gehoor gegeven aan mijn wensen.
SCHEISSE.
Kruid/pepernootjes gaan er altijd wel inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is weer tijd voor kruidnoten en chocoladeletters
quote:Suzanne(L). says:
Ik kan Heidi echt niet uitstaan.
Suzanne(L). says:
Maar Lauren vind ik echt geweldig, zij is de reden dat ik kijk.
Ok verlaat deze SC dan maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Ik vind hem/haar tot nu toe best aardig
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Beetje chagi pkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok verlaat deze SC dan maar.
OMFG WAT EEN TOF WIJF!!quote:
Nee, helemaal niet zelfsquote:
quote:
quote:Suzanne(L). says:
En jij lijkt op Ryan Scheckler!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |