Nou dan kan je binnenkort een leuke rekening verwachten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat is lekker! Ik heb +/- 600 minuten naar nederland gebeld met dat passport gebeuren....
Mijn baas ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou dan kan je binnenkort een leuke rekening verwachten.
Dat bedoel ik dus. Als je niet HEEL ERG GOED de voorwaarden uitspelt, dan DENK je dus dat je op dezelfde voorwaarden als thuis belt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat is lekker! Ik heb +/- 600 minuten naar nederland gebeld met dat passport gebeuren....
Met wie heb je in godsnaam allemaal gebeld danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
-moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie-quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met wie heb je in godsnaam allemaal gebeld dan
Maar dat waren toch geen 600 minuten?!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
-moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie- en -moppie-
No fucking way!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Maar nu komt het:
Er zit ook Vodafone Passport op. Als je in het buitenland belt, dan is dat tegen het 'thuistarief' plus een toeslag van ¤0,79 per gesprek.
Afgelopen september was vodofoon de voordeligste zakelijke keus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef PPL het volgende:
Vodafone vind ik sowieso redelijk 'aan de prijs'.
Jaren terug abo bij ze gehad, maar het staat niet op mijn lijstje om naar terug te keren.
Ja en nu krijg ik dus allemaal mensen aan de lijn die overstappen van Vodafone naar KPNquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Afgelopen september was vodofoon de voordeligste zakelijke keus.
Menen die niet kunnen lezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef Treces het volgende:
Mensen die in de vakantie hun zaken gaan doenJe hebt vakantie droplul!
9 cent of 0,09 cent?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef X7MG het volgende:
Man! Ik betaal 0,09 cent voor een smsje!
Heil Vodafone!
0,09 cent!quote:
Nee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef X7MG het volgende:
[..]
0,09 cent!
nee man, ik bedoel natuurlijk 9 cent. Dat is toch goedkoop!
Dat wilde ik zeggen, je moet je laten bellen... Dat kost met Vodafone Passport maximaal 79 cent per gesprekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:27 schreef deepart het volgende:
Wat een klagerts over vodafone. Ze zijn er wel het goedkoopste mee.. Wat is er zo moeilijk aan een smsje naar het thuisfront te sturen "bel me even" vervolgens betaal je 1 x 79 cent, maakt niet uit al bel je 24 uur.. Kost je maar 79 cent... Niet zelf bellen naar nederland natuurlijk dan betaal je 20 cent per minuut +1 x 79 cent
Ik heb vodafone passport volgens mijn afschrift en er zijn toch hele andere bedragen opgezetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen, je moet je laten bellen... Dat kost met Vodafone Passport maximaal 79 cent per gesprek
SMS in het buitenland kost trouwens 29 cent.
Dat wel dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Och, als ik mensen weer zie klooien met bereik, ben ik weer blij met Vodafone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |