quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Flepke het volgende:
Ts woont met negers en duitsers samen
Jij woont samen met twee ranzige kerels en een extra chromosoompje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Och als dat alles is, ik heb wel eens meegemaakt dat er de volgende ochtend een hoop stront in de oven lag en deze getracht was door te spoelen door het gas aan te zetten.
Godskolere.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Och als dat alles is, ik heb wel eens meegemaakt dat er de volgende ochtend een hoop stront in de oven lag en deze getracht was door te spoelen door het gas aan te zetten.
Hoe sloop je een tv?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef piekartz87 het volgende:
ik vanochtend vanuit twente richting Leeuwarden rijden om aan mijn 2de jaar te beginnen.
kom ik in ons studentenhuis. overal kleding, lege sigaretten pakjes en mijn tv die in de huiskamer in gebruik was naar de tyfus.
als je ineens met 3 duitsers en een neger in huis woont zou jij ook niet in je studentenhuis willen blijvenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je verblijft tijdens de vakantie niet in je studentenhuisAnders had je toch al eerder kunnen ingrijpen.
Verder lijkt me logisch dat je vraagt of hij het opruimt en je een nieuwe tv claimt als het zijn schuld is dat die kapot is.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Flepke het volgende:
Ts woont met negers en duitsers samen
Mijn toenmalige vriendin ja, al heeft die het er ook niet lang uitgehouden. Nog een geluk dat hij niet ff tijdens het schijten een sigaret opgestoken had.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij woont samen met twee ranzige kerels en een extra chromosoompje?
hij heeft hem laten stuiteren, hele beeldbuis is naar achteren verschoven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe sloop je een tv?
Heb ie m op de grond laten stuiteren of is je ouwe gare 12 jaar oude tv er gewoon mee opgehouden?
2 van de 3 zijn wel okquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef nuget het volgende:
lekkere duitse?
Negers maken overal een tering zooi van.
Ik zorg ervoor dat ik niet met mensen in huis woon, waar ik niet mee wil wonen. Mede doordat ik wel aanwezig ben ik mijn huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als je ineens met 3 duitsers en een neger in huis woont zou jij ook niet in je studentenhuis willen blijven
en mijn vriendin woont in hengelo dus het is wat handiger dat ik in twente verblijf tijdens de vakantie
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
hij heeft hem laten stuiteren, hele beeldbuis is naar achteren verschoven.
gelukkig hebben we een backup. als hij die ook laat stuiteren zal ik hem eens laten stuiteren.
ze is hier wel een week geweest in de vakantie,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik niet met mensen in huis woon, waar ik niet mee wil wonen. Mede doordat ik wel aanwezig ben ik mijn huis.
Ja, want je vriendin kan echt niet naar naar Leeuwarden komen af en toe al die maanden.
Gewoon een nieuwe eisen. (Y)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
hij heeft hem laten stuiteren, hele beeldbuis is naar achteren verschoven.
gelukkig hebben we een backup. als hij die ook laat stuiteren zal ik hem eens laten stuiteren.
Zo zie je maar dat even met iemand erover praten meestal meer effect heeft dan er een KLB topic over te openen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef piekartz87 het volgende:
overigens had ik het allemaal niet voor het kiezen.
toen wij hier in dit huis kwamen was het net omgetoverd tot studentenhuis.
hiervoor woonde er een gezin in.
dan heb jeje huisgenoten niet voor het kiezen.
net met de neger gesproken, hij zegt dat die tv de schuld is van die nieuwe duitser, en hij is nu alle zooi aan het opruimen.
en hij zegt dattie morgen een universele afstandbediening haalt en die papierbak leeghaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |