abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2008 @ 15:59:18 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61267165
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk aan. Tis maar net welke site je gebruikt voor je statistieken. Toch denk ik dat het lager is als dat jij doet vermoeden. Meer ook omdat MS op dit moment veel principes overboord gooit. Dat doen ze imo niet bij 80% of iets dergelijks. Ook zal het veel meer zijn als dat die wiki van mij doet vermoeden. Maar goed, we zullen het nooit weten.

Heb gisteravond trouwens IE8 beta2 geīnstalleerd. De setup was 15mb, de uitgepakte setup was 7mb en ook was de setup wel zeker 10 minuten bezig updates te downloaden. Gek genoeg was er helemaal geen netwerkverkeer. Zeker 25 minuten later stond IE erop, zat ik in eerste instantie met meldingen over addons. Zo'n gare balk bovenaan. Dat is opgelost. En a die meldingen vooraf bij de eerste opstart. Alsof een gewone gebruiker weet wat hij moet doen. Op Internet zoeken gaat dan niet meer. Nouja, veel gebruiken doe ik hem toch niet. Ben wel benieuwd hoe hij mijn site's rendert natuurlijk.
'Gewone' gebruikers moeten ook geen beta's installeren.
pi_61273951
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:35 schreef mschol het volgende:

[..]

snel geinstalleerd, alle instellingen van IE7 werden overgenomen en ik kon direct verder werken...
leg uit?
Dat heb ik toch al gedaan?

Installeren duurde erruug lang, downloaden van updates alleen al 10 minuten zonder netwerkverkeer en moest daarna herstarten (hoezo gelijk doorwerken?). Kreeg bij de eerste opstart drie vragen over 'Accelerators', 'InPrivate Browsing' en 'Smartscreen Filter'. Ook kreeg ik in het begin elke keer meldingen over addons die ik had geīnstalleerd, die erg vervelend waren. Dat is nu verholpen door niet de koppeling uit mijn startmenu te gebruiken maar de quicklaunch koppeling. En MS zou MS niet zijn als ze veel functionaliteit uit de live bundel onder het rechtermuisknop menu gegooid hebben :S

Verder voelt hij vlot aan, rendert hij veel sites erg vlot en ziet het er over het algemeen goed uit. Nu nog de mailknop in de toolbar eruit slopen en onzinnige menu-items weghalen. Oh, en google is stuk. Toeval?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarabass op 31-08-2008 20:50:25 ]
pi_61273997
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

'Gewone' gebruikers moeten ook geen beta's installeren.
Die vragen komen ook als hij straks uitgebracht wordt voor het grote publiek. Want die vragen gaan namelijk over instellingen die je ook apart kan instellen achteraf. Zoals website melden bij MS omdat ze onveilig zouden zijn :S
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2008 @ 20:37:02 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61274093
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:34 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Die vragen komen ook als hij straks uitgebracht wordt voor het grote publiek. Want die vragen gaan namelijk over instellingen die je ook apart kan instellen achteraf. Zoals website melden bij MS omdat ze onveilig zouden zijn :S
Dat weet je helemaal niet wat er straks wel en niet inzit. Daar worden beta's voor uitgebracht he. Overigens waren die vragen ook weer geen rakettechnologie.
pi_61274244
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet wat er straks wel en niet inzit. Daar worden beta's voor uitgebracht he. Overigens waren die vragen ook weer geen rakettechnologie.
Zullen we voor ¤10,- wedden?

En jij wist natuurlijk gelijk wat 'Accelerators', 'InPrivate Browsing' en 'SmartScreen Filter' waren en wat het inhield, en denkt daarbij ook nog dat de gemiddelde gebruiker dit ook weet?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2008 @ 20:48:53 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61274397
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zullen we voor ¤10,- wedden?

En jij wist natuurlijk gelijk wat 'Accelerators', 'InPrivate Browsing' en 'SmartScreen Filter' waren en wat het inhield, en denkt daarbij ook nog dat de gemiddelde gebruiker dit ook weet?
Nee, dat wist ik niet. Dus las ik 2 regels. En straks is de browser ook nog gelocaliseerd. Ik heb de helpdesk naast de deur zitten. Ik weet hoeveel problemen mensen kunnen hebben met ogenschijnlijk simpele dingen. En ik denk dat het hier wel bij mee zal vallen. Mensen klikken gewoon 3 keer op ja, en hebben dan live mail ingesteld. Boeien.
pi_61276952
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al gedaan?

Installeren duurde erruug lang, downloaden van updates alleen al 10 minuten zonder netwerkverkeer en moest daarna herstarten (hoezo gelijk doorwerken?). Kreeg bij de eerste opstart drie vragen over 'Accelerators', 'InPrivate Browsing' en 'Smartscreen Filter'. Ook kreeg ik in het begin elke keer meldingen over addons die ik had geīnstalleerd, die erg vervelend waren. Dat is nu verholpen door niet de koppeling uit mijn startmenu te gebruiken maar de quicklaunch koppeling. En MS zou MS niet zijn als ze veel functionaliteit uit de live bundel onder het rechtermuisknop menu gegooid hebben :S

Verder voelt hij vlot aan, rendert hij veel sites erg vlot en ziet het er over het algemeen goed uit. Nu nog de mailknop in de toolbar eruit slopen en onzinnige menu-items weghalen. Oh, en google is stuk. Toeval?
google moet je in compatibiliteits mode draaien, anders doettie idd af en toe erg gek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')