Wat is daar verkapt aan? Ik zeg toch ook duidelijk dat ik hem heb, ik doe daar niet sneaky over ofzo.. En wat is er uberhaupt speciaal aan? Iedereen kan hem downloaden.. Verkapte posts kan je vinden in KLB of ONZ..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:43 schreef Rosbief het volgende:
Verkapte ik-heb-IE8beta-post
Als je nik nuttigs te melden hebt mag je van mij optyfen uit DIG hoor en terug naar je hok in KLBquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, en IE8 feedback kan je geven op tweakers.
Zo even googlen op Acid4.5, eerst even etenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:51 schreef Keiichi het volgende:
Ik wacht geduldigd af op IE10, die passeert misschien wel de Acid4.5 test
Hmm zover was ik nog niet met IE8. Maar dat merk ik wel als ik weer een keer een websiteje moet makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:04 schreef daftme het volgende:
IE8 beta2 gaat heel anders om met de css als IE7Hopelijk veranderen ze dat nog even. Of dat ze meer naar de algemene richtlijnenn gaan is ook prima (zoals FF, safari, etc).
Jaa precies. Ik ben nu voor stage een website voor dat bedrijf aan het maken. En had het eindelijk helemaal goed voor (vanaf) IE5 tot IE7 en FF en safari en andere meuk, kom ik erachter dat de beta de layout weer verneukt. Maarja, Conditional Comments werken primaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hmm zover was ik nog niet met IE8. Maar dat merk ik wel als ik weer een keer een websiteje moet makenMeer naar de standaarden toewerken heeft ook mijn voorkeur iig
Haha, hmm maar das wel minder dan dat je nu ineens extra werk hebt. Je kan in IE8 ook in compatibility mode kijken zie ik net..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa precies. Ik ben nu voor stage een website voor dat bedrijf aan het maken. En had het eindelijk helemaal goed voor (vanaf) IE5 tot IE7 en FF en safari en andere meuk, kom ik erachter dat de beta de layout weer verneukt. Maarja, Conditional Comments werken prima
Ja maar niet iedereen heeft dat en het moet voor iedereen toegankelijk zijn. Zonder extra instellingen of updates en dergelijke.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Haha, hmm maar das wel minder dan dat je nu ineens extra werk hebt. Je kan in IE8 ook in compatibility mode kijken zie ik net..
Dat is waarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft dat en het moet voor iedereen toegankelijk zijn. Zonder extra instellingen of updates en dergelijke.
knopje naast de refresh knop = andere render enginequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:04 schreef daftme het volgende:
IE8 beta2 gaat heel anders om met de css als IE7Hopelijk veranderen ze dat nog even. Of dat ze meer naar de algemene richtlijnenn gaan is ook prima (zoals FF, safari, etc).
ahhh het stukje bloatware van 2006,2007 en 2008quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:09 schreef Aaargh! het volgende:
Ik wil alle IE gebruikers bij deze hartelijk welkom heten in 2004, als jullie vast een sneak-preview willen van wat er allemaal aan coole features in IE9 en IE10 komen kunnen jullie dit vast zien op http://www.getfirefox.com
IE8 is te uninstalleren door het verwijderen van SP3 en dan IE8quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:26 schreef Niconigger het volgende:
Bij mij doet hij het niet, hij kan de startpagina niet eens laden en dan geeft hij al een fout (XP SP3). Naar IE7 gaat niet meer omdat er een nieuwere versie op staat.
Iemand die weet hoe dit op te lossen ?
computern00b has spoken![]()
-edit-kan problemen geven met XP+SP3 ) paupers.. Dan maar wachten op de volledige versie van IE8.
Want IE is lekker efficientquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh het stukje bloatware van 2006,2007 en 2008
Jah, en als je een keer een nieuwe tab wilt openen dan staat'ie er ook meteen. Bij Fx moet je daar seconden op wachten. Of was het nou toch andersom?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
IE8 is te uninstalleren door het verwijderen van SP3 en dan IE8
lees net ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:06 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Dankje. Gelukkig heb ik ook nog FF anders had ik helemaal geen internet meer
.
http://www.tgdaily.com/content/view/39103/128/quote:With that in mind, especially one bug that was pointed out this morning by Gregg Keizer at Computerworld, is a bit strong in my mind.
Users of Windows XP SP3 who simply install IE8 Beta 2 may actually find the browser being locked into their system without any chance to remove the browser without a full reinstallation of the operation system. According to a Microsoft IEBlog post, this scenario will be in place if you installed Windows XP SP3 after installing IE8 Beta 1 and you now choose to install IE8 Beta 2 on top of Beta 1 - and ignore a window with a warning. Microsoft said that you will be able to install Internet Explorer 8 Beta2, but once installed, you will not be able to uninstall either IE8 or Windows XP SP3 later.
“If you chose to continue, Windows XP SP3 and IE8 Beta2 will become permanent. You will still be able to upgrade to later IE8 builds as they become available, but you won’t be able to uninstall them,” program manager Jane Maliouta wrote in her blog post.
So, if you are using XP SP3 you may want to follow Maliouta’s advice. But I believe it wouldn’t hurt either if Microsoft published such issues on its IE8 product page and not just in a blog, which not everyone will read. In the end, it is a beta and it should be treated this way - by users and Microsoft.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
lees net dit
[..]
http://www.tgdaily.com/content/view/39103/128/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |