Ik wilde proberen om de mooiste momenten te verzamelen als opening van deze Topic deel II maar mijn computer loopt steeds vast als ik deel I probeer te openenen (Nou heb ik een oude pc dus misschien wil iemand anders deze taak op zich nemen?? )
Ik vraag me namenlijk af of deze momenten ook op de nieuwe BB video staan en het is natuurlijk leuk om met deze Topic door te gaan en aan te vullen met recentere momenten.
Dus barst los!!
1. Toen Bart moest huilen omdat Sabien het huis moest verlaten -- heel erg ontroerend.
2. De kutkip van Sabine!
3. Maurice in zijn pogingen om te tafeltennissen en voetballen.
4. Toen Sabine nog even met Bart mocht praten.
5. De traantjes van Ruud toen hij op zijn verjaardag kadootjes van z'n dochtertje Bibi kreeg.
6. Willem die bij de puzzelweekopdracht de bal weer opving die over de waslijn vloog.
7. De spreuk van Bart over Sabine op de schutting.
8. Paul de Leeuw als Ruud.
9. Mona, Sabine en Bianca bij Paul de Leeuw in zijn programma "maatjes only"
Dat was het voor even..misschien kom ik er nog wel op andere!
Groetjes!
Thanks Phileine. You're the best!!
Maar dit even terzijde.
1. Dat Willem vol emotie tegen Maurice zei : "dat is mijn kleine meid en die is vandaag jarig, ze heeft mij zoveel energie gegeven om door te gaan"
2. DE "KUTKIP" van Sabine..."godverdikkie vieze Kutkip"
3. Postcodeopdracht, dat Mona zei : 0000
4. Nog recent, het wegdraaien van de camera's van Bart. Dat hij speelde met de camera.
5. Dat Ruud in de dagboekkamer zat en de stem zei : "jullie zijn net een stel kleine kinderen", dan met name Ruud zijn uitdrukking.
Er schieten me vast nog wel meer te binnen dan schrijf ik ze zeker hier op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |