D'r zit een spook op mijn account, dit had ik niet gepostquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef ImTheBase het volgende:
D'espairsRay. Hebben die niet bijna een nieuwe CD?
Jaja, spoken of kaboutertjes hebben het weer gedaan zekerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
D'r zit een spook op mijn account, dit had ik niet gepost
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jaja, spoken of kaboutertjes hebben het weer gedaan zeker![]()
Je vind D'espairsRay best goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Desunoto op 19-02-2009 19:03:38 ]
Donequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Desunoto het volgende:
En als er een moderator langskomt, kan u de OP vernieuwen (vervangen) door deze up-to-date versie?
De laatste jaren hebben Japanse bands ook veel meer bekendheid in het buitenland verkregen dus ik denk dat dat ze wel zwaar beinvloed, kijk maar naar Dir en Grey of Mucc. De meeste bands nemen toch iets meer afstand van het hele traditionele japanse plaatje en beginnen wat meer europees/amerikaans geaccepteerde songs te maken.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:44 schreef Desunoto het volgende:
Mm.. ik vergelijk hem teveel met de oude D'espairsRay van Garnet en de Coll:set nummers denk ik.
Dit nummer vergeleken met die tijd is een wereld van verschil.
Mja, daar zit wel wat in. Ik heb het vaker gehoord. D'espairsRay heeft nu een contract bij een platenmaatschappij die ook ver over de grens hun muziek wilt verspreiden. Dus de muziekstijl verandert wel een beetje.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef On het volgende:
[..]
De laatste jaren hebben Japanse bands ook veel meer bekendheid in het buitenland verkregen dus ik denk dat dat ze wel zwaar beinvloed, kijk maar naar Dir en Grey of Mucc. De meeste bands nemen toch iets meer afstand van het hele traditionele japanse plaatje en beginnen wat meer europees/amerikaans geaccepteerde songs te maken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |