abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61186069
Ik woon in een bovenwoning, de meterkast staat beneden.
Onsbrabantnet (kabel, tv, telefonie etc etc) legt de kabel alleen aan in de meterkast en verder niet.

Nu is het zo dat Essent, de gasleverancier, KPN, UPC en XS4ALL (alle aansluitingen die ik hier heb gehad) allemaal de policy hadden: we leggen het aan tot in uw huis.
Ik woon BOVEN! Ik woon niet in een godverrekte meterkast ergens BENEDEN!

klacht: Onsbrabantnet is niet klantvriendelijk, en ik ga het opzeggen nog voor de aansluiting compleet is.
pi_61186516
Even zonder dollen. TS, waarom heb je Onsbrabantnet ipv KPN ofzo?
pi_61186614
Heb je een eigen huisnummer?
pi_61187300
TS gaat gewoon moeten betalen.
Dat je huisbaas geen kabel naar jouw appartement heeft getrokken is niet de fout van Brabonet.
Providers leveren tot aan het isra, rest is voor de huiseigenaar.
pi_61187322
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:32 schreef McFearless het volgende:
Even zonder dollen. TS, waarom heb je Onsbrabantnet ipv KPN ofzo?
Nou ja ik heb nu XS4ALL en dat werkt prachtig, maar is wel duur.
Onsbrabantnet is een glasvezelinitiatief wat begint met 100/100mbit voor eehh 17 euro per maand of zo.
Daarnaast heb ik UPC televisie en ben daar erg ontevreden over. Vaak storing en een abominabel zenderaanbod. (Cartoon Network eraf donderen en dan Tell-Sell ervoor in de plaats, want uit een onderzoek is gebleken dat men daar behoefte aan had (yeah riiight!)).

Maar ik was toch al van plan om het sowieso de eerste 6 maanden parallel te hebben en dan te kijken welke van de 2 ik op ga zeggen. Ik denk echter dat ik het antwoord nu al weet (en dat glasfiber ligt er nog niet eens...)
pi_61187682
Gozer, wees blij dat je glasvezel kan krijgen. Een hoop ongelukkige mensen zoals ik moeten het doen met 4mb/s internet voor twee keer zo veel geld als dat jij betaalt voor 100/100mb/s.

Leg gewoon zelf een extensie aan naar jouw kamer, dat geld verdien je toch wel weer terug.
Cool story, Hansel.
pi_61187759
TS ziet door de bomen het bos niet meer en is daardoor ook nog eens de boswachter ergens kwijtgeraakt.

Waarom zoveel leveranciers ? " KPN, UPC en XS4ALL " Ik weet niet wat je zoekt
Maar neem lekker een schotel voor je tv, en xs XS4all voor je internet en bellen ( telefoon gratis bij je inet ) en snel geregeld ook.

Onsbrabantnet niets anders dan klachten gehoord daarover. goede vriend verhuist naar een gebied van obn, ruim 9 maanden geleden, en gister ja je leest het goed gister?! werkte de aansluiting van de tv eindelijk.. na al die tijd voor niets te hebben betaald krijgt hij ook nog geen eens resitutie. das dan weer n ander onderwerp.

Veel succes met obn TS
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_61187862
Nokken met die semi leuke TS bagger opmerkingen .
pi_61187922
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Gozer,
pi_61188123
heb nu al bijna 3 jaar onsbrabant net, eerst op naam van me vader tot dat die weg ging, en nu op me eigen naam, in het begin wat problemen gehad met de DHCP en DNS servers, nu nergens meer last van en werkt goed, oke, heb alleen internet, maar goed, ben er wel tevreden over.
pi_61190006
kankeren over een belachelijk goedkope 100 mbit glasvezel verbinding dat voor de meeste andere nederlanders pas over jaren beschikbaar zal zijn gaat het helemaal worden
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2008 @ 13:44:37 #12
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_61191320
onsbrabantnet
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:46:50 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61191377
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef Noin het volgende:
(Cartoon Network eraf donderen en dan Tell-Sell ervoor in de plaats, want uit een onderzoek is gebleken dat men daar behoefte aan had (yeah riiight!)).
Wordt eens wakker. Je woont in frekking Brabant! Wat denk jij nou
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')