Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij steeds maar op die zeepkist klimt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Menigeen zit al OP de kast (en waarvoor?)
Jij kan het weten, toch!?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:30 schreef Deliana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij steeds maar op die zeepkist klimt.
Scherp hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:40 schreef Deliana het volgende:
[..]
Iedereen die hier leest kan het weten.
Pfff, ga je hem nu ook nog waarschuwen dat hij het ook niet moet vertellen als het over z'n buurvrouw gaat.Zijn ook nogal een aantal leuke grapjes over te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sterkte Huub. Ik hoop niet dat het iets met één van je neefjes is, want dan hebben Gert en Noekje weer iets om "hele leuke" grapjes over te maken.
Dus mijn advies is het gewoon privé te houden.
LS LS,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sterkte Huub. Ik hoop niet dat het iets met één van je neefjes is, want dan hebben Gert en Noekje weer iets om "hele leuke" grapjes over te maken.
Dus mijn advies is het gewoon privé te houden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van al dat volk in dat hok was(en ben ik nog steeds) fan van Nena, die beneden het "wenselijk" geachte IQ niveau volgens sommige posters hier was. Als jij dat vind, lekker voor je. Ik vind iets anders en daar veranderd geen ene poster iets aan. Als ik niet genoeg materiaal kan aandragen om dat te weerleggen vanwege (mogelijk) beperkte verstandelijke vermogens mijnerzijds, dan heb je dat ook maar te respecteren.
Over de buurvrouwen zal me aan mijn bibs oxideren, maar dat over mijn neefje ging mij veel te ver.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, ga je hem nu ook nog waarschuwen dat hij het ook niet moet vertellen als het over z'n buurvrouw gaat.Zijn ook nogal een aantal leuke grapjes over te maken
Ik ook, maar ik heb eigenlijk een nieuwe ava, die dat "gemis" vet compenseertquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik mis Nena. Al bijna 19 maanden.
shit, das zwaar kut ....... sterkte met wat het ook isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
Mooi zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb eigenlijk een nieuwe ava, die dat "gemis" vet compenseert![]()
vond je vorige veel leuker...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb eigenlijk een nieuwe ava, die dat "gemis" vet compenseert![]()
Wat betekent datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mooi zo, maar wie dat purnblondtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |