Het is immers een spel? Alles tussen mensen is een spel, zoals nmns al vaker heeft geschreven. Een spel dat je moet doorzien om erop te anticiperen en het mee te spelen. Ik denk dus dat dit zijn jammerlijk mislukte WJ imitatie wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat jij hier nu al maanden doet, verschilt nauwelijks van "die natte kutten".
Alleen bezig jij geregeld ranzige viezemannenpraatjes.
Met af en toe een nuancerend postje tussendoor, want een échte rotzak ben je natuurlijk ook weer niet hè?
Het ziet er een beetje geforceerd en sneu uit hoor, dat maar blijven proberen om suggereren dat er hier een kliek Huub-groupies bezig is. Word wakker man, het is al maanden over.![]()
Het is écht niet meer stoer om tegen Huub en zijn groupies aan te trappen. Vooral niet, omdat er geen groupies te bekennen zijn, alleen een paar zielen die nog steeds roepen dat "de groupies een leven moeten krijgen".
O, en je bent ook niet meteen een groupie met een natte kut hoor, als je Claire niét voor pijphoer uitscheldt.
Je ging hier toch minder en minder posten en van jou mag het topic toch dicht? Wat doé je hier dan hele tijd nog? Misplaatste uit de hoogte babbels houden en gore taal bezigen. Nou, wees er trots op.
Woehaa !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
That's true love, en daar kom jij niet voor in aanmerking.
Alleen heb ik gelogen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zegt het wat korter en krachtiger.
Het begon allemaal met deze smileyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen heb ik gelogen.Ik vind het helemaal niet interessant. Ik vind het ook niet sneu, kansloos of triest. Ik heb er geen woorden voor, zo achterlijk vind ik het.
Kuttige van alles is, niemand krijgt hier ook maar een kans om een normaal gesprek te voeren met Huub want of hij moet zichzelf verdedigen of nu Claire. Natuurlijk sta je ver boven het gepeupel als je hoer kunt tikken of een natte kutten. Deze smileys zeggen dan opeens ook alles -->![]()
Jaha, dat is kwaliteit en dat onderscheid je van de mongolen.
MONGOLEN!!
![]()
Ik hou van mongolen trouwens. Zij bezitten eigenschappen waar menigeen nog iets van kan leren hier.
Verder, de tyfus met z'n allen.
/carequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het begon allemaal met deze smiley![]()
![]()
Da's altijd nog beter dan nazi getinte teksten. En die vieze ranzige mannenpraatjes, bij jou druipt het er af en toe nog wat meer vanaf tussen jou en je so called vriendinnetjes hier....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat jij hier nu al maanden doet, verschilt nauwelijks van "die natte kutten".
Alleen bezig jij geregeld ranzige viezemannenpraatjes.
Met af en toe een nuancerend postje tussendoor, want een échte rotzak ben je natuurlijk ook weer niet hè?
Volgens mij ben je echt wel een blinde kip als je niet ziet dat er altijd weer van die mensen zijn die het voor Huub denken op te moeten nemen. Zoals jij het altijd en immer weer voor hen op zit te nemen. Voel je vrij, je maakt goede sier, de bitterballen komen geheid in je richtingquote:Het ziet er een beetje geforceerd en sneu uit hoor, dat maar blijven proberen om suggereren dat er hier een kliek Huub-groupies bezig is. Word wakker man, het is al maanden over.![]()
Het is écht niet meer stoer om tegen Huub en zijn groupies aan te trappen. Vooral niet, omdat er geen groupies te bekennen zijn, alleen een paar zielen die nog steeds roepen dat "de groupies een leven moeten krijgen".
Claire is een hoer, iedereen is daar een hoer. Dat waren Huub's eigen woorden, zelfs z'n schoonmoeder was een hoer volgens hem. Een beetje sneu als hij er nu over valt als iemand hem verteld dat ze misschien wel goed kan pijpen.quote:O, en je bent ook niet meteen een groupie met een natte kut hoor, als je Claire niét voor pijphoer uitscheldt.
Je ging hier toch minder en minder posten en van jou mag het topic toch dicht? Wat doé je hier dan hele tijd nog? Misplaatste uit de hoogte babbels houden en gore taal bezigen. Nou, wees er trots op.
Zet jezelf maar lekker verder te kijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
- probeert deuk in pakje boter te schoppen maar zelfs dát lukt niet -
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen heb ik gelogen.Ik vind het helemaal niet interessant. Ik vind het ook niet sneu, kansloos of triest. Ik heb er geen woorden voor, zo achterlijk vind ik het.
Kuttige van alles is, niemand krijgt hier ook maar een kans om een normaal gesprek te voeren met Huub want of hij moet zichzelf verdedigen of nu Claire. Natuurlijk sta je ver boven het gepeupel als je hoer kunt tikken of een natte kutten. Deze smileys zeggen dan opeens ook alles -->![]()
Jaha, dat is kwaliteit en dat onderscheid je van de mongolen.
MONGOLEN!!
![]()
Ik hou van mongolen trouwens. Zij bezitten eigenschappen waar menigeen nog iets van kan leren hier.
Verder, de tyfus met z'n allen.
Denk je werkelijk dat Huub het niet zelf af kan? Het verbaast mij dat mensen geen vertrouwen hebben in ons Huubje, ondanks zijn kunnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet jezelf maar lekker verder te kijk.
Je minderwaardige "argumenten" en verdachtmakingen passen mooi bij je stoere praat van vanavond, qua niveau.
Hopelijk voel je jezelf hier binnenkort zo enorm niet thuis, dat je eindelijk eens wegblijft.
zijn er geen mods in da housequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gert mooi antwoord de spijker op zijn kop!
Ik weet niet wat maar sterkte!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
Moet ik je wel even corrigeren. Hij vond zichzelf in de KOOI een hoer of zichzelf prostitueerde en niet in de letterlijke zin van het woord. Na de kooi gebruik je in dezen een opmerking die hij in de kooi heeft gebruikt om zijn vrouw (Claire) uit te schelden voor hoer. Vind ik persoonlijk vrij onnodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is een hoer, iedereen is daar een hoer. Dat waren Huub's eigen woorden,
Sterkte Huub.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
Huub maakte iedereen voor hoer uit, zelf zijn schoonmoeder.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik je wel even corrigeren. Hij vond zichzelf in de KOOI een hoer of zichzelf prostitueerde en niet in de letterlijke zin van het woord. Na de kooi gebruik je in dezen een opmerking die hij in de kooi heeft gebruikt om zijn vrouw (Claire) uit te schelden voor hoer. Vind ik persoonlijk vrij onnodig.
shit voor je hoop niet te ernstig sterktequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ik had wat gevraagd/gezegd een tijdje geledenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub maakte iedereen voor hoer uit, zelf zijn schoonmoeder.
Als je niet om de zin roept dat Huub een klootzak is en z'n vrouw een hoer, dan denk je dat Huub het niet alleen af kan.. Apart.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Huub het niet zelf af kan? Het verbaast mij dat mensen geen vertrouwen hebben in ons Huubje, ondanks zijn kunnen.
Sterkte Huubquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |