Die noot is juist het lekkerstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:50 schreef Snever het volgende:
Subklacht: Klagen over iets wat je toch altijd weggooit
de noot is het hoogtepunt van de koek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:51 schreef Sno0ze het volgende:
Die noot is viesss
Koop dan gewoon noten zegggggquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de noot is het hoogtepunt van de koek!
ohw kut... goed idee eigenlijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon noten zeggggg
Alleen debielen laten de noot erop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij gooit iedereen dat ding weg :S
Ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij gooit iedereen dat ding weg :S
ik ook niet.... dat is het hoogtepunt van de koek zoals ik al zeiquote:
Ik zal je vertellen. Ik eet m'n hele leven lang weleens een gevulde koek maar heb de noot nog nooit opgegetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ook niet.... dat is het hoogtepunt van de koek zoals ik al zei
gevulde moederkoeken met nootje zijn echt een aanrader!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen. Ik eet m'n hele leven lang weleens een gevulde koek maar heb de noot nog nooit opgegeten
Heeft u daar een plaatje van?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gevulde moederkoeken met nootje zijn echt een aanrader!
neen...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alleen debielen laten de noot erop.
Zo'n neger die slechts 1 keer in de week doucht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:13 schreef El_Bassie het volgende:
Die vuige fabrieksarbeider heeft je noot erafgelikt!
Klopt, die kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:15 schreef Wing het volgende:
Ik pulk die noot altijd als eerst eraf, omdat ik dan vervolgens gewoon van heel mijn koekie kan genieten.
Noot eet ik overigens gewoon op, want anders is het gewoon zonde
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt, die kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen.
jij hebt de oorlog meegemaakt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:15 schreef Wing het volgende:
Noot eet ik overigens gewoon op, want anders is het gewoon zonde
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij hebt de oorlog meegemaakt?
Die dingen zijn zo godganze smerig. Bahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:23 schreef Adelante het volgende:
die kokoskoeken met dat papier aan de onderkant zijn nog ranziger dan de genoemde noot
100% waarheid!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:23 schreef Adelante het volgende:
die kokoskoeken met dat papier aan de onderkant zijn nog ranziger dan de genoemde noot
Dat krijg je er bijna niet af.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:23 schreef Adelante het volgende:
Ik zou hem aangetekend terugsturenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat krijg je er bijna niet af.
Da's duurder dan die koek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou hem aangetekend terugsturen
Maar dan krijg je er wel een stapel kokoskoeken voor terug zonder papiertje aan de onderkant, daar hebben ze speciale mensen voor in dienstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Da's duurder dan die koek.
Waarom halen die dat papier er niet meteen vanaf?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er wel een stapel kokoskoeken voor terug zonder papiertje aan de onderkant, daar hebben ze speciale mensen voor in dienst![]()
Dat staat een beetje gelijk aan TS zijn noot, waarom zit die erop? Zal wel van hogerhand besloten zijn, messen op tafel en een krappe meerderheid heeft gelijk gekregen. Het is niet andersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Waarom halen die dat papier er niet meteen vanaf?
Dat dus.quote:
Bittere amandelen zal je bedoelen. Die geven idd blauwzuurvergiftiging.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef Frollo het volgende:
O ja, en eet nooit 70 amandelen achter elkaar want dan ga je dood!!!!
Dan mag het. Maar die noot weggooien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:00 schreef Sehnsucht het volgende:
ik pulk die noot er af, eet 'm op, en dan pas de rest van de koek.
Te herkenbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:23 schreef Adelante het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |