Die noot is juist het lekkerstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:50 schreef Snever het volgende:
Subklacht: Klagen over iets wat je toch altijd weggooit
de noot is het hoogtepunt van de koek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:51 schreef Sno0ze het volgende:
Die noot is viesss
Koop dan gewoon noten zegggggquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de noot is het hoogtepunt van de koek!
ohw kut... goed idee eigenlijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon noten zeggggg
Alleen debielen laten de noot erop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij gooit iedereen dat ding weg :S
Ik nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef Bolster het volgende:
Volgens mij gooit iedereen dat ding weg :S
ik ook niet.... dat is het hoogtepunt van de koek zoals ik al zeiquote:
Ik zal je vertellen. Ik eet m'n hele leven lang weleens een gevulde koek maar heb de noot nog nooit opgegetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ook niet.... dat is het hoogtepunt van de koek zoals ik al zei
gevulde moederkoeken met nootje zijn echt een aanrader!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen. Ik eet m'n hele leven lang weleens een gevulde koek maar heb de noot nog nooit opgegeten
Heeft u daar een plaatje van?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gevulde moederkoeken met nootje zijn echt een aanrader!
neen...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alleen debielen laten de noot erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |