Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoorquote:
Whehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoor
Jaloers omdat Twente een groeiende club is, en Ajax alleen maar aan het aftakelen is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoezo? We spelen allebei UEFA Cup hoor
Ik weet dat ze in het oosten achterlopen, maar 10 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jaloers omdat Twente een groeiende club is, en Ajax alleen maar aan het aftakelen is.
Vertel eens iets nieuws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in het oosten achterlopen, maar 10 jaar?![]()
Oftewel: vertel eens iets nieuws.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuws?
Dit jaar hebben jullie aan het einde van het seizoen geen zuur gevoel, en zijn jullie allemaal positief over jullie 'club'
Dat zou iig nieuw zijn voor jullie!
Ouch, die zat.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Klopt.
Is het intrappen van open deuren in Oldenzaal net zoiets als luilak ofzo? Ga je nu op je brommertje zonder uitlaat door de steegjes scheuren?
Fijn.quote:
Oeh!! Nog zo'n goeie opmerking!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Fijn.
Als jij dan verder gaat met je prive Polygoon journaal, ga ik weer effe terug naar 2008.
Jij daarentegen zet Oldenzaal weer op de kaart.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oeh!! Nog zo'n goeie opmerking!!![]()
Je bent echt op dreef!!!![]()
en jij zet jezelf voor lulquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij daarentegen zet Oldenzaal weer op de kaart.
Aangezien je er verder weinig aan doet zou ik zeggen: hou zelf lekker je muilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Anders hou je even lekker je kaak Pappie_Culo, je meent zelf uit Amsterdam te komen en gaat zo een provinciaal boerenclubje verdedigen hier. Dwaas.
Neen, droplul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aangezien je er verder weinig aan doet zou ik zeggen: hou zelf lekker je muil
Gaarne vanaf heden PI's gebruiken in die lamme, inhoudsloze posts van je. Anders zal dit de laatste quote zijn mijnerzijds.quote:
postcountopkrikkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja.
daarom juistquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zo ontzettend veel gepost
Okeequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom juist
je moet nog wat inhalen
maar zo veel heb ik niet gepost hoorquote:
Dat zouden we toch niet willen, dat ik uit de gratie val bij de Ajax Teletekst Clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gaarne vanaf heden PI's gebruiken in die lamme, inhoudsloze posts van je. Anders zal dit de laatste quote zijn mijnerzijds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |