Ajax wel dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, als je wilt blijven volhouden dat PSV mooi en aantrekkelijk voetbal speelt, be my guest
Owja, want ik geef natuurlijk gelijk aan dat ik een hardcore hooligan ben van de harde kern van Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ga lekker snel je VI lezen en ga maar flink prat op je supportersschap.
Hey, ik ren niet bij de eerste de beste magere jaren naar PSV/AZ toe. En ik ben er zeker niet zo`n 1 die gaat zeggen dat zijn club niet meer de mooiste van allemaal isquote:Ga toch heen man, als er 1 een voorbeeld is van een successupporter dan ben jij het wel.
En toch blijf ik aanhanger (let je op het woord?) van Ajax. En welke club ga jij aanhangen als PSV dit seizoen geen kampioen wordt?quote:Maar het succes is voorbij, dus jij mag ook opkankeren
Nee, het voetbal wat Ajax laat zien is de afgelopen jaren ook niet je van het. Wat ik wel zie is meer aanvallende intenties dan het countervoetbal van PSV, met 5 middenvelders en 1 spits.quote:
Oh, nu ben je weer een aanhanger.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja, want ik geef natuurlijk gelijk aan dat ik een hardcore hooligan ben van de harde kern van Ajax![]()
![]()
[..]
Hey, ik ren niet bij de eerste de beste magere jaren naar PSV/AZ toe. En ik ben er zeker niet zo`n 1 die gaat zeggen dat zijn club niet meer de mooiste van allemaal is![]()
Maar hey, je mag best die mening hebben hoor, tis allemaal prima met je![]()
[..]
En toch blijf ik aanhanger (let je op het woord?) van Ajax. En welke club ga jij aanhangen als PSV dit seizoen geen kampioen wordt?
Hou toch op, het is hemeltergend wat Ajax de laatste jaren heeft laten zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, het voetbal wat Ajax laat zien is de afgelopen jaren ook niet je van het. Wat ik wel zie is meer aanvallende intenties dan het countervoetbal van PSV, met 5 middenvelders en 1 spits.
Nou ik heb zeker even genoten. Vooral je kanker verwensing was voor mij teken dat ik je toch die kast op heb gekregenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Oh, nu ben je weer een aanhanger.
Ik zou zeggen kruip onder je Ajax dekbedje en droom verder.
Ik ben pleite, 't was effe gezellig
Opkankeren = oprotten = weg gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker even genoten. Vooral je kanker verwensing was voor mij teken dat ik je toch die kast op heb gekregen
Nou, ik denk dat je toch iets teveel autogassen hebt ingeademd, of heeft iemand anders dit:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Opkankeren = oprotten = weg gaan.
Dat is geen verwensing.
Zucht... "Gezonde plattelandslucht" durft men dan nog te zeggen ook.
geschreven?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat kankerdorp waar je vandaan komt was zeker lekker fout in de oorlog, of niet?
Kankerdorp... Is dat wel een verwensing?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je toch iets teveel autogassen hebt ingeademd, of heeft iemand anders dit:
[..]
geschreven?![]()
Beetje vergeetachtig aan het worden, jong?
Over terugkrabbelen gesprokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kankerdorp... Is dat wel een verwensing?
Kankerdorp is geen verwensing suffe tiet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over terugkrabbelen gesproken
Maar ik ga ervandoor, ik heb een vergadering van de vereniging van Landbebouwers!
Niet generaliseren hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te steken
Dat hebben ze al jaren, maar ze spelen het lafste voetbal van de eredivisie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben wel benieuwd of PSV dit jaar aantrekkelijk gaat spelen. Ze hebben er nu de spelers wel voor
Klopt, misschien had ik een andere woordkeuze moeten gebruiken gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij alweer als in 'zo snel alweer'
Overdrijven is ook een kunst hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren, maar ze spelen het lafste voetbal van de eredivisie.
Ja, 2 a 3 seizoenen geleden. Dat waren toen zoveel betere teams.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet heel lang geleden heeft PSV Arsenal nog naar huis gestuurdEn ik kan me nog een halve finale CL herinneren. Wat dit jaar brengt..we zullen het nog wel zien
Bij PSV wel dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het winnen van de CL is na 1998 nooit meer een serieuze doelstelling geweest.
Lees het hele topic dan gewoon pisnicht, in plaats van halverwege zogenaamd bijdehand te komen doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |