abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61189784
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Net zoals al die voorgaande jaren zeker. Kopenhagen en Praag zijn wel van het niveau Arsenal natuurlijk en daar lukte het ook maar net niet tegen.
Of Lausanne... (UEFA Cup, maar toch... we hebben klop gekregen van wat 3e wereld cluppies)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:50:28 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61189950
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef Kerdaben het volgende:
(FC) Twente
Platteland
Boeren

Rest van het land

Die eerste 3..oke

Dat laatste stukje is dan weer een beetje jammer
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:50:48 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61189955
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die Tukkers nou die zo achterlijk arrogant beweerden dat ze wel even Arsenal zouden verslaan?
Ze werden helemaal dolgetikt gister
Waren er serieus Tukkers die dat hadden verwacht?
pi_61190067
Ik schaam mij als Ajacied zijnde dood voor dit topic.

Waar haal je die grote bek in godesnaam vandaan? Ajax heeft de laatste jaren geen FUCK gepresteerd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61190116
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:54 schreef StarGazer het volgende:

Waar haal je die grote bek in godesnaam vandaan? Ajax heeft de laatste jaren geen FUCK gepresteerd.
Leg ze dat maar eens uit...
pi_61190187
quote:

Klopt, hoe het dit jaar loopt is ook nog een groot vraagteken. De voorbereiding was iig goed.
pi_61190287
quote:

En dat weten wij ook. Maar zijn wij degene die de voorrondes CL als een kampioenschap beschouwen? NEE! Wij zien voorrondes CL als een must, Twente ziet het als een veredeld uitstapje.
Daar zit het verschil.
pi_61190372
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat weten wij ook. Maar zijn wij degene die de voorrondes CL als een kampioenschap beschouwen? NEE! Wij zien voorrondes CL als een must, Twente ziet het als een veredeld uitstapje.
Daar zit het verschil.
Het verschil in budget wel eens gezien?

Je zet jezelf en alles wat Ajax is behoorlijk voor joker eigenlijk.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:09:03 #59
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61190400
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax deed het afgelopen jaren zoooooooooveel beter >>>

Eindhovuh FTW ! Helemaal niets in Amsterdam.

Komend weekend begint onze 5e titeljacht op rij
De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te steken
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61190418
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het verschil in budget wel eens gezien?
Het verschil in ambitie wel eens gezien?
quote:
Je zet jezelf en alles wat Ajax is behoorlijk voor joker eigenlijk.
Wat een bullshit. Iedere Ajacied werd uitgelachen nadat ze door Twente werden uitgeschakeld (en terecht), elk boertje had een grote muil dat ze wel even de CL zouden gaan spelen, nu ze met de neus op de feiten worden gedrukt mag je dat niet zeggen omdat je toevallig Ajacied bent? Hell, of ik nou Ajacied, ADO-supporter, Feyenoorder of voor Heracles was geweest, dit mag best gezegd worden.
pi_61190436
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

De arrogantie van de psvers begint de kop weer op te steken
Kijk nou uit, van Papa_Culo mag je daar ABSOLUUT niets van zeggen, stel je voor!
pi_61190470
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk nou uit, van Papa_Culo mag je daar ABSOLUUT niets van zeggen, stel je voor!
Nee hoor, maar psv is qua voetbal een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.

Ze verloren (net als Ajax had gedaan) van Arsenal, en jij komt hier nou een beetje de popi jopi uithangen en je verkneukelen dat twente er uit ligt.

Hoe triest ben je dan eigenlijk?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:12:57 #63
160473 Rossoneri
pi_61190498
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee hoor, maar psv is qua voetbal resultaat een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.

Ze verloren (net als Ajax had gedaan) van Arsenal, en jij komt hier nou een beetje de popi jopi uithangen en je verkneukelen dat twente er uit ligt.

En je reactie hier ook. Ga er nou maar gewoon op in in plaats van het met een lolletje af te doen, stakker.
AJAX AJAX AJAX!!
pi_61190522
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het verschil in ambitie wel eens gezien?
De een maakt ze waar, de ander niet?

De ambitie van Ajax... Nou, wie het ondertussen nog weet mag het zeggen.
quote:
Wat een bullshit. Iedere Ajacied werd uitgelachen nadat ze door Twente werden uitgeschakeld (en terecht), elk boertje had een grote muil dat ze wel even de CL zouden gaan spelen, nu ze met de neus op de feiten worden gedrukt mag je dat niet zeggen omdat je toevallig Ajacied bent? Hell, of ik nou Ajacied, ADO-supporter, Feyenoorder of voor Heracles was geweest, dit mag best gezegd worden.
Hoge bomen vangen veel wind.

Ik heb Ajax ook wel eens zien verliezen in de beker bij heracles. Volgende ronde lag heracles er uit.

Dan zou jij dus gaan zeiken op heracles?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:14:18 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61190528
Het was gewoon beschamend wat ze lieten zien, niet eens strijdend ten onder.
Dat ze verliezen van Arsenal is zo gek nog niet, zouden de andere Nederlandse clubs waarschijnlijk ook wel doen en hopelijk doen ze nu eindelijk wel eens wat normale wedstrijden spelen in de UC zodat dit soort lotingen ook tot het verleden zullen gaan behoren.

Sowieso heeft alleen een PSV en Ajax gezien de selectie iets te zoeken op het hoogste podium en geeft dit gelijk wéer het probleem van die playoffs aan, maar het is niet anders.
pi_61190545
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

PSV speelt al zeker 10 5 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.

Hou toch alsjeblieft op.
pi_61190572
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee hoor, maar psv is qua voetbal een club waar Ajax zich aan mag spiegelen.... Twente spiegelt zich eerder aan Ajax (afgelopen seizoen niet dan) en was dit jaar de sterkere.
Ja, door de Playoffs, die al 3 jaar geleden afgeschaft hadden moeten worden. Dat we daar 2 jaar achter elkaar geluk hadden en alsnog onverdiend CL voorrondes mochten spelen was gewoon een meevaller.
quote:
Ik verkneukel me er helemaal niet over dat Twente er uit ligt, hoe kom je daar nou weer bij? Dat je zo`n zwak team voorrondes CL laat spelen is een ramp voor het Nederlands voetbal in Europa, dat snapt elke rasmongool.

Ik lach me kapot om de supporters die dit niet hebben zien aankomen, die blijkbaar in de waan waren dat Twente europees gezien wat voorstelde. Om die mensen lach ik ja, net zoals zij lachten toen Ajax uitgeschakeld werd in de playoffs. Is dat raar?
quote:
Ja, vertel het eens? Hoe triest ben je als je eens de waarheid zegt over een club, ongeacht welke club je zelf aanhangt? Sinds wanneer is er een wet aangenomen die bepaald wanneer je wel en wanneer je niet iets mag zeggen over een andere club?
quote:
En je reactie hier ook. Ga er nou maar gewoon op in in plaats van het met een lolletje af te doen, stakker.
Kom maar terug met je inhoudelijke reactie over mijn verhaal hier boven, prutser dat je er bent.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:16:28 #68
160473 Rossoneri
pi_61190578
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

PSV speelt al zeker 10 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.

Hou toch alsjeblieft op.
Wat een onzin. Beter voetbal? Resultaat voetbal ja, maar je gaat me niet vertellen dat psv de afgelopen jaren mooier voetbal speelt dan Ajax.
AJAX AJAX AJAX!!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:17:22 #69
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61190594
quote:

[..]

PSV speelt al zeker 10 seizoenen beter voetbal dan Ajax, uitzonderingen daargelaten. De resultaten zijn er dan ook naar, wat we bij Ajax niet kunnen zeggen.

Hou toch alsjeblieft op.
Wat een gelul, ik heb toch meer genoten van het voetbal vanuit onze hoofdstad de afgelopen jaren dan hetgeen we vanuit Eindhoven hebben mogen bewonderen.
Effectief Italiaans verdedigend kut countervoetbal met Duitse invloeden (lees: Schwalbe!) en meer is het niet.
pi_61190624
quote:

[..]

De een maakt ze waar, de ander niet?

De ambitie van Ajax... Nou, wie het ondertussen nog weet mag het zeggen.
De ambitie van Ajax is nog steeds hetzelfde als in `95, en zo hoort het ook.
Echte supporters weten dat.
quote:
Hoge bomen vangen veel wind.
Kansloze opmerking
quote:
Ik heb Ajax ook wel eens zien verliezen in de beker bij heracles. Volgende ronde lag heracles er uit.

Dan zou jij dus gaan zeiken op heracles?
Nee, ik zou lachen om de Heracles fans die uitzinnig van vreugde zouden dansen en springen op de tribune al roepend "Helemaal niets in Amsterdam".
En ja, dat recht heb ik.
pi_61190632
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, door de Playoffs, die al 3 jaar geleden afgeschaft hadden moeten worden. Dat we daar 2 jaar achter elkaar geluk hadden en alsnog onverdiend CL voorrondes mochten spelen was gewoon een meevaller.
[..]

Ik verkneukel me er helemaal niet over dat Twente er uit ligt, hoe kom je daar nou weer bij? Dat je zo`n zwak team voorrondes CL laat spelen is een ramp voor het Nederlands voetbal in Europa, dat snapt elke rasmongool.

Ik lach me kapot om de supporters die dit niet hebben zien aankomen, die blijkbaar in de waan waren dat Twente europees gezien wat voorstelde. Om die mensen lach ik ja, net zoals zij lachten toen Ajax uitgeschakeld werd in de playoffs. Is dat raar?
Twente had tegen genoeg teams in deze voorronde best een kans gehad, dus enige kijk op het spel heb je gelukkig ook niet.
quote:
Ja, vertel het eens? Hoe triest ben je als je eens de waarheid zegt over een club, ongeacht welke club je zelf aanhangt? Sinds wanneer is er een wet aangenomen die bepaald wanneer je wel en wanneer je niet iets mag zeggen over een andere club?
Je roept maar tot je eens ons weegt. Als jij je lekker druk wil maken om Twente, ga je gang.

Ik zeg alleen dat je jezelf voor joker zet.
pi_61190634
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Wat een onzin. Beter voetbal? Resultaat voetbal ja, maar je gaat me niet vertellen dat psv de afgelopen jaren mooier voetbal speelt dan Ajax.
Laat hem, hij weet gewoon niet beter. Hij ziet het verschil tussen resultaat en kwaliteit niet.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:20:00 #73
160473 Rossoneri
pi_61190655
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat hem, hij weet gewoon niet beter. Hij ziet het verschil tussen resultaat en kwaliteit niet.
Volgens mij ziet iedere psver dat niet
AJAX AJAX AJAX!!
pi_61190657
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zeg alleen dat je jezelf voor joker zet.
Wat een fucking kansloze oneliners zet jij hier neer dan. Ga er eens inhoudelijk op in dan, of blijf lekker weg

Echt hoor, eerst janken dat ik inhoudelijk moet reageren, en dan kom je zelf met zulke oneliners aan. Ongelooflijk.

Ik ben er trouwens nu wel van overtuigd; je bent echt te dom om in de keuken te schijten. Maar dat kon ik al zien aan je postgeschiedenis

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2008 13:21:55 ]
pi_61190683
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:20 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Volgens mij ziet iedere psver dat niet
Hij wil het gewoon niet zien. Zijn afkeer tegen Ajax is zo groot dat hij zulke kansloze uitspraken gaat doen.
Ongelooflijk, dat er zulke figuren in het wild rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')