Represent homie! Jatogniettan?quote:
Nee hoor. Dan waren ze alsnog volledig ingemaakt. Het had namelijk in Londen makkelijk 7 - 0 kunnen zijn als Arsenal wat scherper in de afwerking was geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Idd suf.
Had twente thuis wat scherper geweest en vandaag een fitte selectie gehad, dan was het verschil kleiner geweest.
Inderdaad, en Arsenal miste ook nogal wat spelers meen ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan waren ze alsnog volledig ingemaakt. Het had namelijk in Londen makkelijk 7 - 0 kunnen zijn als Arsenal wat scherper in de afwerking was geweest.
Wanneer heb ik dit eerder gehoord..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ajax had nu doorgeweest, helaas had Twente enkel 100% geluk om dit mee te mogen maken. Aankomend seizoen staat Ajax gewoon 1e, wordt er weer CL gespeeld en represent Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijke club.
Niet te hard roepen he, we zijn geen Amsterdammersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax deed het afgelopen jaren zoooooooooveel beter >>>
Eindhovuh FTW ! Helemaal niets in Amsterdam.
Komend weekend begint onze 5e titeljacht op rij
Nee. Wij zijn wel reeel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet te hard roepen he, we zijn geen Amsterdammers
Groot gelijk en zoals je ziet heeft het z'n terugslag op de supporters.... Als je nou nog met droge ogen wat wil beweren over Twente dan zit je kop echt muurvast in je reet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dit eerder gehoord..![]()
![]()
En sorry hoor..Ajax is de laatste 10 jaar geen fatsoenlijke club meer, gekeken naar haar eigen nagestreefde niveau. Dat weet jij, dat weet ik. Het is alleen een kwestie van toegeven.
Alweer ja.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Nederlands voetbal stelt toch geen reet voor. PSV vliegt er in de eerste ronde CL alweer uit, en in de UEFA Cup zullen enkel Ajax en PSV wellicht overwinteren om er daarna tegen een oostblok ploeg weer roemloos uit te vliegen. We gaan België achterna.
Wat zou ik moeten willen beweren over Twente? Ik heb het nieteens over Twente manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Groot gelijk en zoals je ziet heeft het z'n terugslag op de supporters.... Als je nou nog met droge ogen wat wil beweren over Twente dan zit je kop echt muurvast in je reet.
Nee, Ajax deed het geweldig.
Vorige keer werden ze toch derde of niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer ja.....
Je bent niet zo'n voetballiefhebber he ?
Niet heel lang geleden heeft PSV Arsenal nog naar huis gestuurdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer ja.....
Je bent niet zo'n voetballiefhebber he ?
Dat klopt. Echter kun je dan niet van 'alweer' spreken gezien voorgaande resultaten. Ik snap dat dit is wat je graag wilt zien, maar je komt geloofwaardiger en vooral slimmer over als je gewoon de waarheid onder ogen ziet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige keer werden ze toch derde of niet?
misschien bedoelt hij alweer als in 'zo snel alweer'quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Echter kun je dan niet van 'alweer' spreken gezien voorgaande resultaten. Ik snap dat dit is wat je graag wilt zien, maar je komt geloofwaardiger en vooral slimmer over als je gewoon de waarheid onder ogen ziet.
6 doelpunten tegen, 0 voor in 2 wedstrijdjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef Kerdaben het volgende:(FC) Twente
![]()
Platteland
![]()
Boeren
![]()
Rest van het land
Ik was het met je eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten willen beweren over Twente? Ik heb het nieteens over Twente manZij hebben gedaan wat ze konden, vooral nu ze aanvallend redelijk dun zaten. Meer zat er gewoon niet in, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Maar dat Twente hier stond is natuurlijk terecht, zij hebben immers de play-offs gewonnen.
Dat dus. Een vriend van mij, Tukker in hart en nieren, dacht er dus ook zo over. Hij had het zelfs over 3 - 0 thuis winnen en uit een gelijkspel eruit slepen. En dan loopt hij altijd over mij te zeiken als ik weer eens mijn grote bek over Ajax open trekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die Tukkers nou die zo achterlijk arrogant beweerden dat ze wel even Arsenal zouden verslaan?
Ze werden helemaal dolgetikt gister![]()
Net zoals al die voorgaande jaren zeker. Kopenhagen en Praag zijn wel van het niveau Arsenal natuurlijk en daar lukte het ook maar net niet tegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ajax had nu doorgeweest, helaas had Twente enkel 100% geluk om dit mee te mogen maken. Aankomend seizoen staat Ajax gewoon 1e, wordt er weer CL gespeeld en represent Nederland eindelijk weer eens een fatsoenlijke club.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |