ben ik ook benieuwd naarquote:
Zal niet veel voorstellen als ik hun assortiment zo bekijk.quote:
Ik heb ooit een auto gekocht bij Yildiz in Harlingen, en ik leef nogquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb een auto gezien die ik wil kopen. Dani auto's in Arnhem bied hem aan ( website http://www.daniautos.nl/) Maar tegenwoordig hoor je zoveel over oplichtende autobedrijven, dat ik een beetje huiverig ben om bij een garage te kopen die ik niet ken. Maar daar komen jullie om de hoek, kennen jullie deze garage? En wat is jullie ervaring. Het doet mij een beetje denken dat het gerund wordt door Arabieren... Klopt dat?
Niet dat een bij Bovag aangesloten bedrijf enige garantie biedt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
Het bedrijf is niet aangesloten bij de Bovag.
klopt, maar toch voelt het wat meer "vertrouwd" als ze wel zo'n label hebben en je met een klacht in elk geval nog naar een instantie toe kan, als je problemen hebt en Ali lacht je hard in je gezicht uit, kun je daar stampij maken, maar dan heb je ook meteen de 40 rovers achter je aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet dat een bij Bovag aangesloten bedrijf enige garantie biedt.
Tot 5000 euro heb je sowieso meestal garantie tot aan de deur.
Daarboven weten ze het wel zo uit te leggen dat het je eigen schuld is.
Of je moet toevallig gewoon een bedrijf treffen dat eerlijk is.
Alleen dan niet de handrem erop laten staan tijdens de proefritquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt altijd een proefrit gaan maken natuurlijk. Dan zie je wie dat bedrijf runt, en heb je gelijk de auto even geprobeerd. Als je het op de een of andere manier dan toch niet vertrouwd, zoek je toch gewoon verder
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:18 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Alleen dan niet de handrem erop laten staan tijdens de proefrit![]()
Naja, ze hebben wel smaak in ieder gevalquote:Hyundai Atos 1.0i SLX Spirit Blauw.met/Stuurbekr/C.v/Niet mooi!
Jij bent zeker snel tevreden. Zo betrouwbaar vind ik het er namelijk niet uitzien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:39 schreef Hyperdude het volgende:
Ziet er betrouwbaar uit.
Ik zou die auto snel kopen voordat iemand anders 'm inpikt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:47 schreef Hyperdude het volgende:
Vindt je dat ik er een smiley bij had moeten zetten, om mogelijk sarcasme in mijn post te verduidelijken?![]()
on-topic: lijkt mij een bedrijf waar ze meer geld uitgeven aan poetslappen dan aan inkoop van motorolie.
Dankje voor je kickquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef jaja77 het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er zulke dingen worden gezegd over mensen die we niet eens kennen.
Ik snap eigenlijk ook niet dat dit zo maar mag...
Oordelen over een bedrijf of website die waarschijnlijk de helft of meer van ons niet eens kent.
Deze mensen arabieren noemen of zigeuners terwijl ze deze mensen in het echt nog nooit gezien of laat staan.gesproken te hebben.
Vind ik persoonlijk wel een beetje jammer.
Ik heb hier wel een autootje gekocht 3 jaar geleden en is nog steeds super.. Dit waren gewoon Nederlanse mensen voor wie het weten wilt, en ook geen zigeuners...
En ja inderdaad een auto blijft een auto daar kan altijd iets kapot aan gaan..
Maar voor mensen die dat niet willen zijn er dealers met garantie en andere prijzen natuurlijk..
groetjes
Verschrikkelijke auto, niet doen! En die prijs is te hoog. Kijk eens op marktplaats naar een peugeotje of citroën van een betrouwbare particulier. Zal je véél meer plezier van hebben!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef Kickvors het volgende:
Nog meer mensen met ervaringen? Heb er een leuke bak gezien (http://tinyurl.com/35t9wx6) maar ik ben een beetje sceptisch vanwege de lage prijs. Die deuk rechtvaardigt het niet echt lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |