Nee, juist andersom, dit lijkt me veel leuker dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
Kan net zo snel als dat je ze weer kwijtraakt. En ten tijde van de audities was volgens mij nog niet helemaal definitief dat hij de hoofdrol zou krijgen, maar inmiddels is het al weer een paar maanden bekend. Desalniettemin (zie mij een lang woord gebruikenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, gaat dat zo snel, fans opbouwen? Misschien wist hij ten tijde van de audities nog niet dat hij de hoofdrol kreeg in HSM?
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leukerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef wonderer het volgende:
"A-dri-aan, pas op, je wordt weg-ge-stemd"
Ja, jullie zijn vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leuker
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik vond die Piet Piraat in de jury ook een onuitstaanbare geilneef. Paul de Leeuw vind ik daarom ook al een positieve verandering vergeleken met de vorige show.
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenIk ergerde me er echt kapot aan. Willem die Bram leuk vond was gewoon schattig
Ik ben het nog wel met je eens, maar dat is omdat ik bij vrouwen die emotie meer voel, al beloofde die workshops bij de mannen ook wel veel goeds qua inleving.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...
Zou Bram weer meedansen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.
Morgen dus Peri, heb er zin in, in morgenavondquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef PeRi het volgende:
Net beide afleveringen teruggezien, man man wat is Freek toch fijn. Kende hem ook al van Les Mis, waar ie ook echt goed in zn rol zit. Heerlijke stem.
Ik vind John dus echt niks.
Ben benieuwd naar de liveshows.
Bobje dit is leuker joh dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |