Da's dan toch een samenvatting van Joseph als musical? Perfecte keuzequote:Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
Vraag me af wie er in godsnaam 'Vlieg met me mee' gaat zingen, het heeft een mooi gedeelte namelijk het refrein maar de rest is carnaval ten top haast.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's dan toch een samenvatting van Joseph als musical? Perfecte keuze
Ik wist helemaal niet dat Remko nu in Les Mis speeldequote:Op zaterdag 6 september 2008 02:12 schreef Cee het volgende:
Ben terug van Les Misérables, wat is Freek toch ongelofelijk goed. Je zou denken dat 't joch z'n stem moet gaan sparen voor de komende tijd maar nee hoor. Zelfde geldt trouwens voor Remko. Daar wil ik nog wel even voor lobbyen in dit topic want hij is toch een van de minder bekende kandidaten. Maar zeker wel een hele toffe gast!![]()
Hij wist niet zeker of ie al mag zeggen welk liedje hij zingt zondag maar dankzij een slimme hint weet ik het nu.En trouwens, even ter informatie: zowel hij als Freek zijn zaterdag en zondag niet in Les Mis zolang Joseph bezig is.
Queenquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:53 schreef Cee het volgende:
Dus toch!Vraag me af wat zo'n Tommie dan bij de rest van de Josephs deed op de Uitmarkt, ik neem aan dat het geen last minute beslissing was?
Freek's liedje(ben Queen fan).
Heb zin in zondag!
Hein was ook een van die gasten die meedeed aan de zoektocht naar mensen die in Fame gingen spelen. Op RTL4 was dat. Hij was ook een van de kandidaten die bij de laatste ronde zat en net afviel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen flauw idee trouwens wie hein en robbert zijn.
Waar zie je dat staan op teletekst?quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef wonderer het volgende:
Roy:Nu
Freek:I want to break free
Remko:Waarom God
Adriaan:Vlieg met me mee
Hein:Toen ik je zag
Robbert:I m walking on sunshine
Mathijs:Go the distance
Robin:Faith
Baer:Maria
Amir:Your song
John:Livin on a prayer
Staat al op teletekstDus Tommie is eruit en Hein EN Robbert zijn erbij gekomen... elf stuks.
Ohja, dt weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Hein was ook een van die gasten die meedeed aan de zoektocht naar mensen die in Fame gingen spelen. Op RTL4 was dat. Hij was ook een van de kandidaten die bij de laatste ronde zat en net afviel.
[ afbeelding ]
Is dat dan diegene die op het eind een sing-off had tegen die andere warvan ik de naam niet meer weet, of toch nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:29 schreef Cee het volgende:
Pagina 311.
Zou 'Robbert' deze Robbert zijn?
Ja nou ga ik het ook opzoeken ook, verdomme Tha_Erik zo kom ik nooit aan m'n boodschappen en hamsterkooiverschonen en stofzuigen toe!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dt weet ik nog wel.
[..]
Is dat dan diegene die op het eind een sing-off had tegen die andere warvan ik de naam niet meer weet, of toch niet?
Ik heb het ook teruggekeken en ik ben blij dat hij er toch bij zitquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nou ga ik het ook opzoeken ook, verdomme Tha_Erik zo kom ik nooit aan m'n boodschappen en hamsterkooiverschonen en stofzuigen toe!![]()
--edit: ja hij was dus degene die op 't eind een sing-off had tegenover Adriaan. Ergens baal ik wel een beetje dat er geen 'Bas' bij de kandidaten zit, had graag een sing-off tussen Bassie en Adriaan gezien.
![]()
Jullie weten het al dat Hein meedoet aan Joseph..quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef wonderer het volgende:
Roy:Nu
Freek:I want to break free
Remko:Waarom God
Adriaan:Vlieg met me mee
Hein:Toen ik je zag
Robbert:I m walking on sunshine
Mathijs:Go the distance
Robin:Faith
Baer:Maria
Amir:Your song
John:Livin on a prayer
Staat al op teletekstDus Tommie is eruit en Hein EN Robbert zijn erbij gekomen... elf stuks.
Voor jou misschien wel Erikquote:
Ik vermoed dat het het Abeltje-nummer is van Trijntje Oosterhuis (en niet die van Paul de Leeuw), dus in dat geval weinig carnavel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
Vraag me af wie er in godsnaam 'Vlieg met me mee' gaat zingen, het heeft een mooi gedeelte namelijk het refrein maar de rest is carnaval ten top haast.
Dat kwartje viel bij mij gisteren ook eindelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef ToiBoi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het het Abeltje-nummer is van Trijntje Oosterhuis (en niet die van Paul de Leeuw), dus in dat geval weinig carnavel, toch?
D'r is nergens een wet die voorschrijft dat er maar 10 mee mogen doen, waarschijnlijk zaten ze zo ontzettend in dubio over wie er mag vervangen dat ze er meteen twee ingegooid hebben. Zal ook wel een dubbele eliminatie zijn morgen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel ErikNee alle gekheid op een stokje...er doen toch maar 10 jongens mee
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |