Nee, juist andersom, dit lijkt me veel leuker dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
Kan net zo snel als dat je ze weer kwijtraakt. En ten tijde van de audities was volgens mij nog niet helemaal definitief dat hij de hoofdrol zou krijgen, maar inmiddels is het al weer een paar maanden bekend. Desalniettemin (zie mij een lang woord gebruikenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, gaat dat zo snel, fans opbouwen? Misschien wist hij ten tijde van de audities nog niet dat hij de hoofdrol kreeg in HSM?
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leukerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef wonderer het volgende:
"A-dri-aan, pas op, je wordt weg-ge-stemd"
Ja, jullie zijn vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leuker
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik vond die Piet Piraat in de jury ook een onuitstaanbare geilneef. Paul de Leeuw vind ik daarom ook al een positieve verandering vergeleken met de vorige show.
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenIk ergerde me er echt kapot aan. Willem die Bram leuk vond was gewoon schattig
Ik ben het nog wel met je eens, maar dat is omdat ik bij vrouwen die emotie meer voel, al beloofde die workshops bij de mannen ook wel veel goeds qua inleving.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...
Zou Bram weer meedansen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.
Morgen dus Peri, heb er zin in, in morgenavondquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef PeRi het volgende:
Net beide afleveringen teruggezien, man man wat is Freek toch fijn. Kende hem ook al van Les Mis, waar ie ook echt goed in zn rol zit. Heerlijke stem.
Ik vind John dus echt niks.
Ben benieuwd naar de liveshows.
Bobje dit is leuker joh dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik juist wel. Mannen die in mooie liedjes hun emoties tonenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Maeghan het volgende:
Evita was leuker. Ik vind zingende mannen nooit zo leuk eigenlijk.
Wel... ergens in de auditieronde volgens mij... Ik dacht nog "alweeeeer tranen...".quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb Pia nog niet zien janken an emoties.![]()
Maar bij vrouwen voel je toch wat meer wat ze zingen inderdaad, dat maakte Evita een hele leuke zoektocht.
Dat snap ik dus ook niet, want HSM is ook van Stage Entertainment. Tommie stond zelfs al op het Musical Awards Gala met HSM... dus als Erwin het had gewild had ie het best kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:06 schreef Cee het volgende:
Dat laatste snap ik dus niet, tenzij de Joseph-mensen met man en macht hebben geprobeerd z'n HSM contract te breken en dat op het laatste moment niet is gelukt.
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.quote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef Treezz het volgende:
Tommie heeft toch wel een stand-in of hoe zoiets heten mag... volgens mij doen ze niet zo moeilijk in de musical-wereld... en high school musical is allang aan de gang..
dus ik denk en ik hoop dat tommie er gewoon in blijft,, want die kerel heeft een goeie stem![]()
Ooh, ik dacht dat die musical allang aan de gang was..quote:Op zondag 7 september 2008 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef Cee het volgende:
Omdat ik me even afvroeg wat wonderer in de USA deed, kwam ik tot de ontdekking dat wonderer vandaag jarig is. Bij dezen, gefeliciteerd!
Ik zit echt de minuten af te tellen hier en heb hem alvast op NL1 staan omdat ik bang ben dat ik het anders vergeet. Hierdoor maak ik o.a. Ter Land, Ter Zee en in de Lucht mee. En nu Mart Smeets. Ik moet ophouden met m'n neurotisch gedoe.
En ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga na de liveshow wel even posten wat ik ervan vind want ik wil m'n aandacht erop houden. 't Is geen Idols he, 't is serieus business dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |