Ik juist wel. Mannen die in mooie liedjes hun emoties tonenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Maeghan het volgende:
Evita was leuker. Ik vind zingende mannen nooit zo leuk eigenlijk.
Wel... ergens in de auditieronde volgens mij... Ik dacht nog "alweeeeer tranen...".quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb Pia nog niet zien janken an emoties.![]()
Maar bij vrouwen voel je toch wat meer wat ze zingen inderdaad, dat maakte Evita een hele leuke zoektocht.
Dat snap ik dus ook niet, want HSM is ook van Stage Entertainment. Tommie stond zelfs al op het Musical Awards Gala met HSM... dus als Erwin het had gewild had ie het best kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:06 schreef Cee het volgende:
Dat laatste snap ik dus niet, tenzij de Joseph-mensen met man en macht hebben geprobeerd z'n HSM contract te breken en dat op het laatste moment niet is gelukt.
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.quote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef Treezz het volgende:
Tommie heeft toch wel een stand-in of hoe zoiets heten mag... volgens mij doen ze niet zo moeilijk in de musical-wereld... en high school musical is allang aan de gang..
dus ik denk en ik hoop dat tommie er gewoon in blijft,, want die kerel heeft een goeie stem![]()
Ooh, ik dacht dat die musical allang aan de gang was..quote:Op zondag 7 september 2008 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef Cee het volgende:
Omdat ik me even afvroeg wat wonderer in de USA deed, kwam ik tot de ontdekking dat wonderer vandaag jarig is. Bij dezen, gefeliciteerd!
Ik zit echt de minuten af te tellen hier en heb hem alvast op NL1 staan omdat ik bang ben dat ik het anders vergeet. Hierdoor maak ik o.a. Ter Land, Ter Zee en in de Lucht mee. En nu Mart Smeets. Ik moet ophouden met m'n neurotisch gedoe.
En ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga na de liveshow wel even posten wat ik ervan vind want ik wil m'n aandacht erop houden. 't Is geen Idols he, 't is serieus business dit.
Ook voor mij aub, zit in het buitenlandquote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Stomme journaal eerst.quote:
Dat lijkt mij eerlijk gezegs ook iets logischer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Stomme journaal eerst.
Zagen jullie voor Studio Sport trouwens de vooraankondiging door onz'n Frits? Stond ie op het podium en terwijl ze "Help" (van The Beatles) zongen kwamen de Josephkes op. Keken ze heel smekend bij.
Alleen even vergeten te checken hoeveel het er nou waren (9, 10, 11) en of Hein of Robbert er bij stond. Maar ach, nog een half uurtje. *ril*
quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
Oh, morgenmiddag of zo.quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?
Ik heb geen laptoppie... dus kom ik laters posten of ongeveer 23.00quote:Op zondag 7 september 2008 20:05 schreef PeRi het volgende:
ik ga live meeposten. Ik zag die preview ook, echt stom!
quote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef PeRi het volgende:
Oooh de borstkassen liggen een stukje bloot. Dat wordt fappen!
Ik weet het maar zeg het nietquote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef PeRi het volgende:
oh noes 2 mannen terug! Wie oh wie zouden het zijn!
Vind Roy wel leuk hoorquote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef PeRi het volgende:
Roy is te jeugdig voor Joseph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |