Ook voor mij aub, zit in het buitenlandquote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Stomme journaal eerst.quote:
Dat lijkt mij eerlijk gezegs ook iets logischer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Stomme journaal eerst.
Zagen jullie voor Studio Sport trouwens de vooraankondiging door onz'n Frits? Stond ie op het podium en terwijl ze "Help" (van The Beatles) zongen kwamen de Josephkes op. Keken ze heel smekend bij.
Alleen even vergeten te checken hoeveel het er nou waren (9, 10, 11) en of Hein of Robbert er bij stond. Maar ach, nog een half uurtje. *ril*
quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
Oh, morgenmiddag of zo.quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?
Ik heb geen laptoppie... dus kom ik laters posten of ongeveer 23.00quote:Op zondag 7 september 2008 20:05 schreef PeRi het volgende:
ik ga live meeposten. Ik zag die preview ook, echt stom!
quote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef PeRi het volgende:
Oooh de borstkassen liggen een stukje bloot. Dat wordt fappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |