De titel zegt het al. Ik heb een HTC Pharos (P3470) te koop. Het gaat om de UK versie! Ik heb de telefoon nu 4 maanden, maar ik wil weer een 'simpele' telefoon kopen. Toestel is onbeschadigd.
Elegant werkpaard met GPSMet de HTC P3470 in de hand bent u altijd voorzien van navigeergemak en een kraakhelder signaal. Dankzij de GPS-ontvanger en TomTom Benelux-software zit u altijd op het juiste spoor. Vertrouw de HTC P3470 uw mobiele Office-bestanden toe en hij weet er direct raad mee. Bellen doet u vanaf nu wereldwijd via quad-band. De P3470 is compact en lichtgewicht wat hem ideaal maakt voor onderweg.
TomTom Navigator 6De HTC P3470 komt kant-en-klaar met TomTom Navigator 6 software, u hoeft alleen nog de gewenste kaarten te installeren (niet bijgeleverd). Als voorproefje kunt u gratis de kaart van uw stadsregio downloaden. TomTom Navigator 6 brengt u naar uw bestemming met duidelijke spraakinstructies en een helder 3D-overzicht. Kies stad, weg en huisnummer en laat u leiden. Plan een route met meerdere bestemmingen en tussenstops, desgewenst aan de hand van de aankomsttijd. Navigator 6 geeft alle informatie duidelijk weer in één weergave en waarschuwt bij snelheidscontroles en -overschrijdingen.
Intuïtieve menu-indelingHet menu van de HTC P3470 is uiterst intuïtief in gebruik en wordt weergegeven op het 2,8" lcd-scherm. HTC Home geeft u direct een overzicht van uw belangrijke taken en biedt snelkoppelingen naar uw favoriete applicaties. U bedient het menu eenvoudig op twee manieren. Via het aanraakgevoelige scherm of via het, voor HTC kenmerkende, navigeerwiel.
Mobiele Office-oplossingDe HTC P3470 is voorzien van het Engelstalige Windows Mobile 6. Behandel belangrijke Office-bestanden en ontvang met push e-mail de laatste berichten. Werk uw Outlook-planning bij via Active-sync en u mist geen afspraak meer. De P3470 is de perfecte assistent maar doet ook prima dienst als entertainer. Geniet van uw favoriete films en muziek met de Mediaplayer of maak foto's met de 2-megapixel-camera.
Let op: de meegeleverde TomTom Navigator versie betreft een demoversie met één gratis regiokaartHTC P3470 UK features:geïntegreerde GPS-ontvanger
Touchscreen en navigeerwiel
Windows Mobile 6 voor zakelijke applicaties
2-megapixel-camera
Compact en lichtgewicht
Tomtom staat ingesteld voor regio Maastricht!
Ik zat te denken aan een bedrag rond de 200 euro, maar bieden mag.