quote:
Hoe kan ik een hintje geven? Het plaatje is van Apropos!quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Gellius het volgende:
Komaan, eem hintje, tokay. Mijnheer komt me tamelijk bekend voor.
Dat is nu weer die jansaliegeest, die schuif-maar-af nimby mentaliteit waar we in dit lang geen stąp verder mee komen, tokay.quote:Op maandag 8 september 2008 09:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe kan ik een hintje geven? Het plaatje is van Apropos!
Het is Tokay.quote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef Gellius het volgende:
Dat is nu weer die jansaliegeest, die schuif-maar-af nimby mentaliteit waar we in dit lang geen stąp verder mee komen, tokay.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:47 schreef Gellius het volgende:
Pasta met champignons, pijnboompitten, spekreepjes en gormas..
Was meneer cuisonnier?
Ja, ja, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Gellius het volgende:
Kijk, kijk, kijk.
Nee, daar moet je hem niet zoeken.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is in het bovennatuurlijke, vermoed ik.
Van zijn verscheiden werd kond gedaan in de verschillende media - dus het kan jullie niet zijn ontgaan - en dat was ruim... twee weken geleden.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef pyl het volgende:
"Onlangs" .... onlangs, onlangs, onlangs .... Wie is er "onlangs" allemaal wel niet doodgegaan?
Was het deze week? Of vorig jaar?
(Ertussenin, natuurlijk.)
Zolang er geen Biostabieldinges aanhangt, geef ik hem het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef Gellius het volgende:
Maar hij draagt een halssnoer! Dat kan nooit zuivere koffij zijn.
Die kerel van pyl en die m'neer van mij zijn twee verschillende personen, duh.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:41 schreef Gellius het volgende:
Tņch verdacht paranormale gebaartjes en houdinkjes hoor.
Ja, echt. Het was begin september. Ik vertel geen sprookjes.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:44 schreef pyl het volgende:
"Ruim twee weken geleden"... ruim twee weken geleden, ruim twee weken geleden .... tja.
Ik niet. Ik ben bikkelhard in die dingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zolang er geen Biostabieldinges aanhangt, geef ik hem het voordeel van de twijfel.
[..]
O.quote:Die kerel van pyl en die m'neer van mij zijn twee verschillende personen, duh.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef pyl het volgende:
Afijn, wyccie is natuurlijk geen dummy, hoe graag ze ook zou willen.
Nee, hč?! Dat was dus een grapje, wyc.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:23 schreef wyccie het volgende:
Nee, hč! Jij ook al?
Zulke grapjes worden alleen gemaakt door baggeraars en pubers.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Tokay het volgende:
Nee, hč?! Dat was dus een grapje, wyc.
Hčhč, ik wéét wie die grapjes maken. Daar stak ik nou juist weer de draak mee...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:32 schreef wyccie het volgende:
Zulke grapjes worden alleen gemaakt door baggeraars en pubers.
Jij hoort daar niet bij.
Amerika was nog niet ontdekt toen deze lieden hun daad stelden.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Tokay het volgende:
Wat zien we hier, de resten van een smerige oorlog in Latijns-Amerika?
Ow.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef Tokay het volgende:
Hčhč, ik wéét wie die grapjes maken. Daar stak ik nou juist weer de draak mee...
Afijn. Laat ook maar.
Volgens mij zijn dat gewoon barbaren, hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn eh... hm. Saracenen ofzoiets, Of Moren. Wellicht Vlamingen, bij het Manpad?
Ik ben niet gezellig genoeg voor de dummy-reeks.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:50 schreef Tokay het volgende:
Hallo 'oops, verkeerde topic' Scrutinizer. Kom je even buurten bij de buren?
Ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:18 schreef Tokay het volgende:
O, is dat zo?
Deze reeks gaat tegenwoordig sneller, dat zegt genoeg.quote:Wie beweren dat dan?
Ook.quote:Of is het een persoonlijke constatering?
Geheel & al.quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef Gellius het volgende:
Morsdood?
Ik hik er nog tegenaan, Gellius. Maar dat gaat weldra veranderen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:57 schreef Gellius het volgende:
Ach natuurlijk. Hoe's dat boek, pyl?
Met een beetje mazzel kun je op je zeventigste beginnen met lezenquote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Gellius het volgende:
Je moest eens weten waar ik nog allemaal tegenaan hik. Ik snąk naar mijn pensioen.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:12 schreef Tokay het volgende:
Ik wacht wel op Apropos, die nog een hint komt geven.
En dan wacht ik tot pyl het goede antwoord geeft.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:12 schreef Tokay het volgende:
Ik wacht wel op Apropos, die nog een hint komt geven.
En dan wacht ik tot pyl het goede antwoord geeft.
O gelukkig, anders had ik het nooit geraden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:23 schreef pyl het volgende:
Okay, okay, okay, rustig maar. Ik begrijp de ontstane commotie en maak de opgave een ietsje gemakkelijker:
Oops, wrong gender.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef pyl het volgende:
Meneer is een African American indeed.
En dat kleine meiske is meneer.
Maar eh, meneer was dus wel ergens de eerste in?quote:Op donderdag 25 september 2008 00:05 schreef pyl het volgende:
Politiek .... hmmmm .... al het persoonlijke is politiek, ja, dan wel.
Neen, niet de eerste zwarte burgemeester.
Erg fijn, zo'n hint.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef pyl het volgende:
Hij was inderdaad ergens de eerste in, maar dat was slechts één van de vele andere verdiensten die hij had. Als mens - en als neger.
Heeft hij iets met Thomas Jefferson van doen?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef pyl het volgende:
Hij was inderdaad ergens de eerste in, maar dat was slechts één van de vele andere verdiensten die hij had. Als mens - en als neger.
Hmmmmm ... en dan samen met het eveneens verdwenen meisje-met-de-pronte-borstjes in die bestelbus een jaartje of twee 'frollicking' aan de Rivičra ... hmmmhmmhmmm ... Gellius? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik mij afvraag: Zou Gellius' afwezigheid verband houden met de diefstal van de bestelbus van bakker Hartog?
Het is toch niet ds. Marten Luther King?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:16 schreef pyl het volgende:
Geenszins. Landgenoten, ja, dat waren het, maar meneer werd ruim veertig jaar na Jeffersons dood geboren (hij, meneer, leefde trouwens tot in de jaren zestig van de twintigste eeuw).
O. Was dat soms een rare opmerking?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef Gellius het volgende:
Was dat ter gelegenheid van de Exposition Universelle?
In dit geval waren het foto's.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer kwam een film laten zien in Parijs?
Niet de eerste de beste, inderdaad.quote:
Neuh, Rosa Parks had mevrouws grootmoeder kunnen zijn.quote:
Foto is uit de jaren '70?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef Tokay het volgende:
Deze mevrouw is aantrekkelijker dan Condoleeza Rice en een stukkie jonger.
Nee, ze is geen Angela Davis, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze een Amerikaanse black-rights activiste?
Hmmmmm .... er staat geen jaartal bij, maar ik denk het wel.quote:
Jeuj.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof ik niet wist dat het Michelle Obama is.
Dat Scrutinizer nóóit mag worden onderschat, wist ik al ...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof ik niet wist dat het Michelle Obama is.
Tiens. Pas nu gebleken is dat zij progressief mag heten, komt 'ie met lof voor d'r garderobe.quote:
Evenals ''swingende negerhut''.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:52 schreef Gellius het volgende:
"Progressief". dat is nog 'ns een term die je zelden meer hoort.
Een hut waar op de achtergrond constant een funky plukbaslijntje te horen valt.quote:
Da's een artistieke meneer, dat zie je zo.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:32 schreef Tokay het volgende:
Da's een artistieke meneer, dat zie je zo.
Beter dat dan dat hij zich met politieke aangelegenheden bezig ging houden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:05 schreef Tokay het volgende:
... maar hij legde zich uiteindelijk toe op beeldhouwen?
Jij wel, dat spreekt vanzelf, maar Tokay niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef pyl het volgende:
Jij wel, dat spreekt vanzelf, maar Tokay niet.
Desondanks is het best een aardige kerel, die Tokayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij wel, dat spreekt vanzelf, maar Tokay niet.
ja duh, dat wist ik al lang. Het moet wel een spelletje blijven natuurlijkquote:Pssssst ... Scrutinizer: Joe Biden![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef Tokay het volgende:
Okay, fotograaf dan?
Nee, bijna ... Meneer had net een andere invalshoek, zo begrijp ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jacob Olie?
Tja, d'r was er nog één die vooral trams fotografeerde.... Gellius weet het wel. Tokay natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, bijna ... Meneer had net een andere invalshoek, zo begrijp ik.
Rake bevindingen, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius weet het wel. Tokay natuurlijk niet
Ga toch elastiekjes kopen, Scrutinizer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
.... Gellius weet het wel. Tokay natuurlijk niet
Vandaag ga ik mezelf verwennen door een paar sokken te kopen. En ik ga even langs de Invito in de Kalverstraat. Daar heb ik vorige week een paar schoenen gekocht want daar werken de mooiste verkoopstertjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ga toch elastiekjes kopen, Scrutinizer.![]()
Wat een ouweh*** ben je toch ook, hč.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag ga ik mezelf verwennen door een paar sokken te kopen. En ik ga even langs de Invito in de Kalverstraat. Daar heb ik vorige week een paar schoenen gekocht want daar werken de mooiste verkoopstertjes.
Alsof ik dat niet wistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een ouweh*** ben je toch ook, hč.
Hij liegt dat het gedrukt staat, dat zie je, inderdaad. Veel vrouwelijke slachtoffers gemaakt zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:18 schreef Tokay het volgende:
Geen acteur, maar hij acteert wel.
Whehe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:26 schreef pyl het volgende:
Hij liegt dat het gedrukt staat, dat zie je, inderdaad. Veel vrouwelijke slachtoffers gemaakt zeker?
Jeuj!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Z het volgende:
We hoeven Scrut natuurlijk niet te vertellen dat dit John McCain is.
quote:
Zit aan en tast toe, Scrutinizer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |