Maar. dat komt allemaal prima in orde, denkik. Ik moet ook maar weer eens creatief met pixels aan de slag.
saint karin :
en empty-head mauries:
Anouk:
Willem:
Ruud?:
Alternatieve Maurice:
Bianca is terug!:
Zou er iemand Bianca en Ruud (alleen het deel met de dichte ogen) kleiner kunnen maken. En Maurice geel?
De broer van Bart volgens Marcel.
Ruud als hij niet onder zijn bed kan kruipen:
Deze komt van: http://www.monmouth.com/~leelee/smiley.htm
(met dank aan Hunter)
En Anouk en haar verloop in BB tot aan donderdag:
mauries in 't geel:
biank klein:
en phileine, je verzoek is in overweging genomen, nog ff denken!!
Ben een computer-nerd!
quote:
op 11-21-1999 om 05:09 PM schreef Ziggy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo´n smiley in je berichtje krijgt en kan dat ook in een e-mail gestopt worden of alleen hier? Wil het graag weten, eindelijk iets leuks na lange tijd BB onder leiding van V.Ben een computer-nerd!
Ziggy het antwoord op je vraag staat in een post van Jaybee in deze Topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002289.html
met de smilies uit deze 4e topic ben ik nog bezig,maar die komen er aan!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Zap (Datum 21 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 21 November 1999).]
enne...klein panthertje mag ook hoor!!
Oh ja, Ruud in het klein heeft nog haar nodig.
------------------
Groowwwl!
[Dit bericht is gewijzigd door Panther (Datum 21 November 1999).]
De grote pak ik niet meer,want die gebruik je toch bijna nooit in een bericht.Ik wil zoveel mogelijk alleen de kleine pakken en als er dubbele zijn(groene en gele Maurice)moeten we gaan kijken welke we het meest gebruiken en dan wil ik ze ooit nog wel eens allemaal bij elkaar plaatsen als ik tijd heb,maar voorlopig ben ik al druk bezig met al deze nieuwe steeds up to date te houden.
Ik hoop dat dit enig nut heeft en er interesse voor is,want ik steek hier ook best veel tijd in,dus laat even wat weten aub.
------------------
no one understands me at all !!
[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 21 November 1999).]
quote:
op 11-21-1999 om 06:11 PM schreef BullyŠ het volgende:
De grote pak ik niet meer,want die gebruik je toch bijna nooit in een bericht.Ik wil zoveel mogelijk alleen de kleine pakken en als er dubbele zijn(groene en gele Maurice)moeten we gaan kijken welke we het meest gebruiken en dan wil ik ze ooit nog wel eens allemaal bij elkaar plaatsen als ik tijd heb,maar voorlopig ben ik al druk bezig met al deze nieuwe steeds up to date te houden.
Ik hoop dat dit enig nut heeft en er interesse voor is,want ik steek hier ook best veel tijd in,dus laat even wat weten aub.
Als ze makkelijk te plaatsen zijn absoluut!! Maar zo geniet ik er ook erg van.
JayBee.....hoe ver ben jij met dat idee van je???????
Dan kan ik ze(met een beetje hulp)op 1 pagina zetten en dat is ook makkelijker voor iedereen die alle nieuwe in 1 keer wil zien,nu moeten ze alsnog steeds iedere topic nakijken.
! pluspunt:als ze bij mijn plaatje kijken(mijn posts) dan zien ze wel weer alle nieuwe in een rij.Misschien een beetje door elkaar,maar ja ze staan er.
Juffrouw Jannie: ziet er te gek uit,maar ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik ze niet mee over neem ivm plaats in een post
------------------
no one understands me at all !!
[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 21 November 1999).]
hij wordt steeds vern**kt door m'n browser aan de rechterkant, als ik em in psp bekijk is er nix aan de hand , iemand tips?
quote:
op 11-21-1999 om 07:08 PM schreef Pinball het volgende:
hij wordt steeds vern**kt door m'n browser aan de rechterkant, als ik em in psp bekijk is er nix aan de hand, iemand tips?
Bij mij ziet hij er goed uit. Maar ik zie dat frame 3 tm 14 maar 14 pixels breed zijn, en de rest 15. Misschien dat dat bij jouw browser problemen geeft?
Ik vind dat je gelijk hebt om bij het verzamelen het bij de smilies van traditionele grootte te houden.
Iedereen: Hier in de thread zijn die alternatieve grote smilies wel prima op hun plaats, hoor.
Edit: Ik wist niet dat dat 3 uur aan programmeren zou gaan betekenen
(Guus ik was zo ongeduldig om aan de html te beginnen, dat vergeten was
dat ik een nieuwe smiley zou toevoegen in elke post.) Bij deze dan.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 November 1999).]
en uit het archief : ....:
....:
....:
welke kleur ogen hedde eigenlijk Danny ?? pas ik het nog ff aan ......
hee , jaybee , geen nieuwe smiley in je post ???
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 21 November 1999).]
quote:
op 11-21-1999 om 07:50 PM schreef Pinball het volgende:
Alle frames zijn echt 15*15,...
En Bully, hier een bully met transparante achtergrond:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |