abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221871
Ik vind het wel eens tijd worden en voor dat 'Nieuwe smiley 3' weer helemaal volgegooid wordt heb ik deze topic dus maar aangemaakt... Op naar 5 !
blabla
pi_221872
Maar dat zijn allemaal 'oude' smilies, Laurens We willen natuurlijk wel nieuw spul zien!

Maar. dat komt allemaal prima in orde, denkik. Ik moet ook maar weer eens creatief met pixels aan de slag.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zondag 21 november 1999 @ 14:25:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_221873
ff snel 2 testjes in de categorie "iedere bewoner z'n eigen smiley"

saint karin :
en empty-head mauries:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221874
Big Brother:

Anouk:

Willem:

Ruud?:

Alternatieve Maurice:

Bianca is terug!:

Zou er iemand Bianca en Ruud (alleen het deel met de dichte ogen) kleiner kunnen maken. En Maurice geel?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_221875
De beste tot nu toe nog maar even herhalen omdat hij zo erg onderaan in deel 3 staat.

De broer van Bart volgens Marcel.

Ruud als hij niet onder zijn bed kan kruipen:

Deze komt van: http://www.monmouth.com/~leelee/smiley.htm
(met dank aan Hunter)

En Anouk en haar verloop in BB tot aan donderdag:

zondag 21 november 1999 @ 15:29:00 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_221876
en ruud in het klein:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_221877
kan iemand voor mij als moderator mijn eigen smiley bedenken? dat lijkt me nou eens leuk...
zie het maar als nieuwe weekopdracht...
mooi he, alles
  zondag 21 november 1999 @ 16:52:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_221878
zoals gevraagd:

mauries in 't geel:

biank klein:

en phileine, je verzoek is in overweging genomen, nog ff denken!!

pi_221879
Kan iemand mij vertellen hoe je zo´n smiley in je berichtje krijgt en kan dat ook in een e-mail gestopt worden of alleen hier? Wil het graag weten, eindelijk iets leuks na lange tijd BB onder leiding van V.

Ben een computer-nerd!

Correct me if I´m wrong!!
  zondag 21 november 1999 @ 17:26:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_221880
quote:
op 11-21-1999 om 05:09 PM schreef Ziggy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo´n smiley in je berichtje krijgt en kan dat ook in een e-mail gestopt worden of alleen hier? Wil het graag weten, eindelijk iets leuks na lange tijd BB onder leiding van V.

Ben een computer-nerd!

Ziggy het antwoord op je vraag staat in een post van Jaybee in deze Topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002289.html

pi_221881
Ik ben ff niet hier geweest,gisteren was er weer ijshockey en daar ga ik altijd naartoe en daarna nog lekker uitgeweest,dus ik heb het al weer druk met alle nieuwe op een rijtje zetten,maar ik ben er mee bezig dus ze komen nog wel vandaag.!!!!

met de smilies uit deze 4e topic ben ik nog bezig,maar die komen er aan!!!!!!

Lucky 13
pi_221882

[Dit bericht is gewijzigd door Zap (Datum 21 November 1999).]

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_221883
Test

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 21 November 1999).]

Van alles is weer waardeloos

zondag 21 november 1999 @ 17:59:00 #14
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221884
Fantastisch allemaal!!!
Ik ben diep onder de indruk, vooral omdat ik hier zelf helemaal niks van kan!!!!

enne...klein panthertje mag ook hoor!!

Oh ja, Ruud in het klein heeft nog haar nodig.
------------------
Groowwwl!

[Dit bericht is gewijzigd door Panther (Datum 21 November 1999).]

Groowwwl!

pi_221885

De grote pak ik niet meer,want die gebruik je toch bijna nooit in een bericht.Ik wil zoveel mogelijk alleen de kleine pakken en als er dubbele zijn(groene en gele Maurice)moeten we gaan kijken welke we het meest gebruiken en dan wil ik ze ooit nog wel eens allemaal bij elkaar plaatsen als ik tijd heb,maar voorlopig ben ik al druk bezig met al deze nieuwe steeds up to date te houden.
Ik hoop dat dit enig nut heeft en er interesse voor is,want ik steek hier ook best veel tijd in,dus laat even wat weten aub.

------------------
no one understands me at all !!

[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 21 November 1999).]

Lucky 13
  zondag 21 november 1999 @ 18:15:00 #16
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221886
quote:
op 11-21-1999 om 06:11 PM schreef BullyŠ het volgende:

De grote pak ik niet meer,want die gebruik je toch bijna nooit in een bericht.Ik wil zoveel mogelijk alleen de kleine pakken en als er dubbele zijn(groene en gele Maurice)moeten we gaan kijken welke we het meest gebruiken en dan wil ik ze ooit nog wel eens allemaal bij elkaar plaatsen als ik tijd heb,maar voorlopig ben ik al druk bezig met al deze nieuwe steeds up to date te houden.
Ik hoop dat dit enig nut heeft en er interesse voor is,want ik steek hier ook best veel tijd in,dus laat even wat weten aub.

Als ze makkelijk te plaatsen zijn absoluut!! Maar zo geniet ik er ook erg van.

Groowwwl!

pi_221887
BTW: er zijn nu al weer zo'n 78 nieuwe smilies gemaakt en het gaat maar door.

JayBee.....hoe ver ben jij met dat idee van je???????
Dan kan ik ze(met een beetje hulp)op 1 pagina zetten en dat is ook makkelijker voor iedereen die alle nieuwe in 1 keer wil zien,nu moeten ze alsnog steeds iedere topic nakijken.
! pluspunt:als ze bij mijn plaatje kijken(mijn posts) dan zien ze wel weer alle nieuwe in een rij.Misschien een beetje door elkaar,maar ja ze staan er.

Juffrouw Jannie: ziet er te gek uit,maar ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik ze niet mee over neem ivm plaats in een post
------------------
no one understands me at all !!

[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 21 November 1999).]

Lucky 13
  zondag 21 november 1999 @ 19:08:00 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_221888
Ok phileine, hier dan:

hij wordt steeds vern**kt door m'n browser aan de rechterkant, als ik em in psp bekijk is er nix aan de hand , iemand tips?

pi_221889
quote:
op 11-21-1999 om 07:08 PM schreef Pinball het volgende:
hij wordt steeds vern**kt door m'n browser aan de rechterkant, als ik em in psp bekijk is er nix aan de hand , iemand tips?

Bij mij ziet hij er goed uit. Maar ik zie dat frame 3 tm 14 maar 14 pixels breed zijn, en de rest 15. Misschien dat dat bij jouw browser problemen geeft?

pi_221890
looks fine with me
  zondag 21 november 1999 @ 19:50:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_221891
Alle frames zijn echt 15*15, zelfde palet, zelfde transparante kleur. Het is net alsof "kolom" 14 alleen in frame 1-3 te zien is.
  zondag 21 november 1999 @ 20:09:00 #22
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_221892
Bah...Smilies
Het klinkt zo vreselijk vrolijk
smile = lach
bleh
al die vrolijke rondjes hier
ik kan ze niet eens zelf maken
zooooooooooooo frustrerend!! de enigste die ik ken zijn: de standaart plaatjes
en natuurlijk en
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_221893
Ok, Bully, ik maak nu even een opzet voor een html pagina, die je dan kunt plaatsen op de ruimte die je voor een homepage hebt. Geef me even de tijd.

Ik vind dat je gelijk hebt om bij het verzamelen het bij de smilies van traditionele grootte te houden.
Iedereen: Hier in de thread zijn die alternatieve grote smilies wel prima op hun plaats, hoor.

Edit: Ik wist niet dat dat 3 uur aan programmeren zou gaan betekenen
(Guus ik was zo ongeduldig om aan de html te beginnen, dat vergeten was
dat ik een nieuwe smiley zou toevoegen in elke post.) Bij deze dan.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_221894
mijn nieuwe weer :

en uit het archief : ....: ....: ....:

welke kleur ogen hedde eigenlijk Danny ?? pas ik het nog ff aan ......

hee , jaybee , geen nieuwe smiley in je post ???

------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 21 November 1999).]

pi_221895
quote:
op 11-21-1999 om 07:50 PM schreef Pinball het volgende:
Alle frames zijn echt 15*15,...

Pinball, ik gebruik Microsoft Gif animator, als ik jouw plaatje inlaad zie ik echt bij een deel van de frames Width=14 staan.

En Bully, hier een bully met transparante achtergrond:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')