Ik heb gewoon geen zin dat er van die meelopende gasten komen... alleen de mensen die de muziek echt vet vinden.
Anders krijg je hetzelfde wat je nu ook ziet bij Trance en clubfeesten.. (trance vind ik trouwens , maar dat ff los hiervan
)
quote:Maar het zijn ook de mensen die de sfeer op deze feesten erg bepalen. Als er van die 'stoere' gasten komen op DnB feesten, wordt de sfeer ook minder relaxed.
Op donderdag 28 maart 2002 22:23 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ik weet van geen scene
ik doe gewoon mn eigen ding
quote:Engelse DJs willen hier maar al te graag draaien, maar dat ligt aan de drugs... Daarom zijn 9vd10 djs hardstikke stoned als ze hier komen, en mixen ze uitermate slecht..
Op donderdag 28 maart 2002 22:23 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ik weet van geen scene
ik doe gewoon mn eigen ding
en het publiek mag best wat groter worden vind ik
nu willen die engelse dj's niet hier komen draaien omdat het te weinig oplevert (lees de nederlandse zalen kunnen geen top dj's betalen)
en voor een lege zaal draaien is ook niet tof.
aphrodite hoort toch eigenlijk niet thuis in een klein bijzaaltje.
in engeland is hij HOOFDact en trekt veel vollere zalen dan hier.
het wordt tijd dat we wat meer aandacht gaan besteden aan NEDERLANDS talent, maar dat gaat wel de goeie kant op. Met Rosco / Cutoff etc als nieuwe talenten komt het wel goed...
nu ik nog.. >::)
Moet btw binnenkort ook paar keertjes draaien
SPAM
07.05 ADDICTED TO BASS TILBURG (samen met DJ MoS van Future Research)
26.05 MEIMARKT TILBURG.. STAND RADIO-AKTIEF
26.06 DNB FEEST @ BOXTEL.. IEDEREEN UITGENODIGT.. voor meer info mail me!
quote:Wat denk je van Black sun empire
Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef reem het volgende:[..]
het wordt tijd dat we wat meer aandacht gaan besteden aan NEDERLANDS talent, maar dat gaat wel de goeie kant op. Met Rosco / Cutoff etc als nieuwe talenten komt het wel goed...
quote:mja ik zou ook wel wat meer aan de bak willen wat drum 'n bass betreft.. gisteren in de P60 geweest, en een van de dj's scheen 2e van NL te zijn wat drum 'n bass betreft, wil niet opscheppen ofzo maar of hij had een slechte dag of de drum 'n bass dj's in NL staan nog in de kinderschoenen, maar die gast had ik compleet zoek gedraaid als ik er had gestaan..
Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef reem het volgende:[..]
Engelse DJs willen hier maar al te graag draaien, maar dat ligt aan de drugs... Daarom zijn 9vd10 djs hardstikke stoned als ze hier komen, en mixen ze uitermate slecht..
nu ik nog.. >::)
Reem> hoe ben je op die feesten terecht gekomen? want helaas is in Nederland wat draaien betreft meer afhankelijk van wie je kent dan hoe goed je bent, et gaat uiteindelijk alleen maar om de connecties, en al helemaal met drum 'n bass krijg ik zo'n 'ons kent ons' gevoel van de huidige dj's en hun organisatie, al stuur je er een demootje naartoe en ze kennen je verder niet (je behoort niet tot een directe kennisenkring oid.) dan gaat ie mooi direct de prullenbak in
quote:Dat op de meimarkt komt doordat ik vaak samen met een gozer van de lokale radiopiraat draai, en die hebben altijd een standje daar. Addicted 2 Bass wordt door een van me maten georganiseerd, en in boxtel is weer via mensen die ik vaak online spreek..
Op zaterdag 30 maart 2002 13:09 schreef Ener-G het volgende:[..]
mja ik zou ook wel wat meer aan de bak willen wat drum 'n bass betreft.. gisteren in de P60 geweest, en een van de dj's scheen 2e van NL te zijn wat drum 'n bass betreft, wil niet opscheppen ofzo maar of hij had een slechte dag of de drum 'n bass dj's in NL staan nog in de kinderschoenen, maar die gast had ik compleet zoek gedraaid als ik er had gestaan..
Reem> hoe ben je op die feesten terecht gekomen? want helaas is in Nederland wat draaien betreft meer afhankelijk van wie je kent dan hoe goed je bent, et gaat uiteindelijk alleen maar om de connecties, en al helemaal met drum 'n bass krijg ik zo'n 'ons kent ons' gevoel van de huidige dj's en hun organisatie, al stuur je er een demootje naartoe en ze kennen je verder niet (je behoort niet tot een directe kennisenkring oid.) dan gaat ie mooi direct de prullenbak in
Ik vind mezelf nog neit echt goed.. maar als je goed wil worden moet je ook snel buiten de deur gaan draaien om dat LIVE gevoel te krijgen..
DJ was btw FLANAGAN van retox..
quote:ahh ok flanagan nu weet ik et weer
Op zaterdag 30 maart 2002 17:56 schreef reem het volgende:[..]
Dat op de meimarkt komt doordat ik vaak samen met een gozer van de lokale radiopiraat draai, en die hebben altijd een standje daar. Addicted 2 Bass wordt door een van me maten georganiseerd, en in boxtel is weer via mensen die ik vaak online spreek..
Ik vind mezelf nog neit echt goed.. maar als je goed wil worden moet je ook snel buiten de deur gaan draaien om dat LIVE gevoel te krijgen..
DJ was btw FLANAGAN van retox..
retox heeft een tijdje terug ook een feestje gedaan in de p60, en daar draaide ie ook geloof ik
topper van gisteren was toch echt wel Digital, in de 2e helft van z'n set, toen begon ie tenminste een beetje te boemen en te truken ipv simpelweg overmixen, en de mc's waren toen van het podium verdwenen god wat waren die irritant
quote:Tsja vreemd verschijnsel blijft het die mc's
Op zaterdag 30 maart 2002 18:03 schreef Ener-G het volgende:[..]
bla.......en de mc's waren toen van het podium verdwenengod wat waren die irritant
Toegegeven...
sommige mc's ruien het redelijk op, maar vaak heb ik de neiging om te gaan roepen..
SHOOT DA MC
hehe
quote:Ja hoe was het was het nu hip hop of niet?
Op zondag 31 maart 2002 17:42 schreef reem het volgende:
hoe was ADAM F?
quote:Jah
Op vrijdag 05 april 2002 17:47 schreef Moonah het volgende:
Jeuheu! Jeueheu! Jeuheu!
Ik ga morgen lekker met Sjoerdmans dansen bij meneer Aphrodite, in 013![]()
![]()
.
Waar gaan we volgende keer naar toe
25.05 TREF > Support-Act van LINKED (Hilvarenbeek) (To Be confirmed)
26.06 BOXTEL (GAAT NIET DOOR)
quote:Jij ging toch naar Adam F?
Op zondag 31 maart 2002 22:31 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
Ja hoe was het was het nu hip hop of niet?
quote:I've said it before and I'll say it again: Digital heerst.
Op zondag 21 april 2002 11:36 schreef Sjoerdmans het volgende:
8 Juni in 013
Digital !!!!met in het voorprogramma drum n bass discipel
Nubian
![]()
![]()
quote:Tivoli gaat weer dnb doen..
Op zondag 24 november 2002 22:17 schreef Theeboon het volgende:
De Vloer is helaas per direct gesloten in Utrecht
Weet er iemand nog goeie tenten in Utrecht waar ze jungle draaien? Dit zuigt echt hard
31 januari eerste avond met: black sune empire, cause 4 concern, synthetix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |