Mijn god, wat een prutsersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef speurdersoog het volgende:
ELF in de bocht. Fredrik Stoor is een Zweed en geen Noor. Bovendien zitten we niet op het deskundig oordeel van Lurling te wachten, toch?
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=64358&etitel=czo0MzoiTHVybGluZzogJ0hvdWQgTm9vcndlZ2VuIG9wIGRlIGVpZ2VuIGhlbGZ0JyI7
Lurling: 'Houd Noorwegen op de eigen helft'
Door Carlo Willemsen
Maandag, 13 oktober 2008, 14:52
Anthony Lurling denk niet dat Oranje woensdag tegen Noorwegen een makkelijke avond tegemoet gaat. De aanvaller van NAC speelde afgelopen zomer in de Intertoto nog tegen het Noorse Rosenborg. Zijn persoonlijke tegenstander was toen Fredrik Stoor, de rechtsback van het nationale elftal.
"In Breda speelde ik een goede wedstrijd tegen hem", herinnert Lurling zich nog goed. "Het is een fysiek sterke back, die graag mee opkomt, maar die wel moeite heeft met wendbare spelers. Daar maakte ik die wedstrijd goed gebruik van. Uit een actie van mij viel het enige doelpunt, waardoor we met een goed gevoel naar Noorwegen gingen."
Het uitduel verliep een stuk minder succesvol voor NAC. De Bredanaars verloren met 2-0, waardoor het Europese avontuur alweer ten einde was. "Na de thuiswedstrijd deed ik een beetje lacherig over Stoor", zegt Lurling tegenover ELF Voetbal. "Ik kon niet geloven dat ik zojuist tegen een Noors international had gespeeld. Maar dat heb ik in de return geweten. Voor mijn gevoel is hij toen wel vijftig keer mee opgekomen. Die wedstrijd liet Stoor zijn klasse zien en had ik het een stuk zwaarder."
Het gevaar van een opkomende Stoor wordt woensdag wel in de kiem gesmoord, verwacht Lurling. "Rosenborg was voor ons gewoon een maatje te groot. Maar het Nederlands elftal is in principe veel sterker dan Noorwegen. Als het goed is, zijn het de Noren die woensdag achteruit lopen. Net als Rosenborg in Breda. Er hoeft dus geen speler met extra veel loopvermogen op Stoor gezet te worden. Gewoon een snelle, wendbare speler. Iemand als Ryan Babel. Dan komt Noorwegen vanzelf onder druk te staan, waardoor ze ook niets aan de opbouwende kwaliteiten van Stoor hebben."
Het maakt Lurling helemaal niets uit hoe Oranje woensdag speelt. Zolang er maar gewonnen wordt. "Nederland is hartstikke goed bezig. Iedereen wil maar oogstrelend voetbal zien, maar daar is al jaren geen sprake meer van. Dat is ook niet reëel. Het maakt namelijk niets uit hoe je de punten pakt. Het enige dat telt is kwalificatie voor het WK2010. Als Oranje van Noorwegen wint, komt Zuid-Afrika weer een stuk dichterbij. Bij verlies is alles in de groep weer open. En vergeet niet: we moeten ook nog twee keer tegen Schotland."

Komt van de site van het AD.quote:Corneliesse hervat looptraining ADO
DEN HAAG - Yuri Cornelisse heeft de looptraining weer hervat. Bij de middenvelder van ADO Den Haag werd drie weken geleden een stukje van de binnenmeniscus uit zijn rechterknie verwijderd.

Was zelfs nog actief op het afgelopen EKquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef speurdersoog het volgende:
ELF in de bocht. Fredrik Stoor is een Zweed en geen Noor. Bovendien zitten we niet op het deskundig oordeel van Lurling te wachten, toch?
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=64358&etitel=czo0MzoiTHVybGluZzogJ0hvdWQgTm9vcndlZ2VuIG9wIGRlIGVpZ2VuIGhlbGZ0JyI7

.
.

Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd wat ze met de stoorzender gaan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ze er bij ELF van op de hoogte van gebracht. Intern gaat het er nu flink op.
Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.

Het bercht is zojuist (eindelijk) verwijderd en op de redactie van ELF schijnt het momenteel flink tekeer te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd wat ze met de stoorzender gaan doen.
 . De schrijver van dienst wil zijn fout niet toegeven en zegt dat ie de opdracht van een collega heeft gekregen
. De schrijver van dienst wil zijn fout niet toegeven en zegt dat ie de opdracht van een collega heeft gekregen  .
.

En dat krijg jij als antwoord in een mail? Heb je een contact bij ELF of zo? Want ik denk niet dat ze zoiets aan de grote klok gaan hangen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het bercht is zojuist (eindelijk) verwijderd en op de redactie van ELF schijnt het momenteel flink tekeer te gaan. De schrijver van dienst wil zijn fout niet toegeven en zegt dat ie de opdracht van een collega heeft gekregen
.

Dat krijg je als je elk uur 20 'nieuwsberichten' plaatst. In de eerste alinea tel ik dus vier spelersnamen in plaats van drie en in de laatste alinea tel ik twee spelersnamen in plaats van drie. Vp is echt zo knip en plak sitequote:

Contact inderdaad, haha. Maar het is met een sisser afgelopen, helaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef speurdersoog het volgende:
[..]
En dat krijg jij als antwoord in een mail? Heb je een contact bij ELF of zo? Want ik denk niet dat ze zoiets aan de grote klok gaan hangen...
 .
.

Het feit dat hij ook het tegendoelpunt niet heeft gezien vind ik dan wel weer een pluspunt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Het feit dat Cruijff maar 1 doelpunt heeft gezien tegen Macedonië baart mij zorgen.

ja daar zit dan ook wel weer wat in..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het feit dat hij ook het tegendoelpunt niet heeft gezien vind ik dan wel weer een pluspunt.

lijkt me lastig 2 wedstrijden tegelijk spelen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
VI.nl
[ afbeelding ]
Dubbel kans voor Benin dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |