Levtsjenkoquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is De Clerc alles, of zijn er nog meer fouten?
Het werd toch echt 3-1 hoor.quote:Verbeek verwijt Hofland na rode kaart niets
Geschreven op zondag, 28 september om 17:51
Ron Jans kon zondagmiddag zijn lol niet op. De coach van FC Groningen zag zijn ploeg met 2-0 winnen van Feyenoord en mag zich na dit resultaat de nieuwe koploper van de Eredivisie noemen. “Er is nog werk te doen, maar we staan er goed voor”, meende Jans
quote:
En Wijnaldum hoort zwart te zijn.quote:
"Geen Sparta-speler kon Dembele stoppen" volgens JD....op zich niet vreemd als AZ tegen Willem II speeltquote:Op maandag 29 september 2008 23:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat Voetbal International(tv) wel een mooi plekje krijgt in dit topic. Daar worden ook wel een aantal foutjes verteld.
Ging me ook meer om het tweede. De Japanner in kwestie heet overigens Atsuto Uchida, rechtsback.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:44 schreef sjimz het volgende:
neger interlands
En een mooie naam ook, zeker na de club Kashima Antlers vernoemd?
denk door Piet Verbeelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij is de titel door iemand anders geschreven dan het stukje zelf.
quote:Bad news for ex-England manager Steve McClaren as his FC Twente side have gone out of the Uefa Cup, despite a 1-0 win at home to Rennes. They exit 2-2 on the away goals rule.
Heb je een url?quote:
quote:Danko Lazovic lijkt wel weer inzetbaar. De Servische aanvaller mistte de wedstrijd tegen Liverpool vanwege griep, maar is daarvan volledig hersteld.
Haha ja die las ik ook, met daarnaast een foto van oud scheidsrechter Pierluigi Collina.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef kevin6188 het volgende:
Dit schijnt in de Metro te staan. Heb het zelf echter niet gelezen.
,,Jason Culina was in tegenstelling tot veel van zijn collega's wel een gewaardeerde scheidsrechter."
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:29 schreef voetballeh het volgende:
http://www.footbel.com/nl(...)uivels/spelersa.html
of zou't z'n tweelingbroer zijn?
hhmm als ik op z'n naam klik staat er dat z'n huidige club, club brugge is ?!?
Wat een fout zeg, en dat op de officieele website van de KBVB!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
Nee dat is DE Sterchele. Inderdaad foutje van de bond. Mail het ze. Misschien krijg je wel gratis kaartjes voor de Duivels.
Zo vaak als het nu overal en nergens verkeerd wordt geschreven, staat het over vijf jaar in het Groene Boekje en de Van Dale ...quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef Zapper het volgende:
Tubantia had het vandaag in het verslag van Heracles over een "middenmotor"
Hoorde ik het dus toch goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:07 schreef knnth het volgende:
Zojuist op het NOS Journaal, de debutanten bij Oranje ... Dirk Marcellis en Michel Vonk.
Inmiddels verbetertdt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef sjimz het volgende:
Mooie titel
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67022
quote:Een reactie van jou in dit document is verwijderd door een moderator.
De opgegeven reden: Niets toevoegend (inhoudsloos, firstpost)
Toelichting: Gecorrigeerd!
Het gaat om de volgende reactie:
Mijn god, geweldige fout in de titel. :|
Welke site is dit?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:32 schreef sjimz het volgende:
Gelukkig hebben we de foto nog!
[ afbeelding ]
voetbalzone.nl als ik de naamgeving mag geloven.quote:
Mijn god, wat een prutsersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef speurdersoog het volgende:
ELF in de bocht. Fredrik Stoor is een Zweed en geen Noor. Bovendien zitten we niet op het deskundig oordeel van Lurling te wachten, toch?
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=64358&etitel=czo0MzoiTHVybGluZzogJ0hvdWQgTm9vcndlZ2VuIG9wIGRlIGVpZ2VuIGhlbGZ0JyI7
Lurling: 'Houd Noorwegen op de eigen helft'
Door Carlo Willemsen
Maandag, 13 oktober 2008, 14:52
Anthony Lurling denk niet dat Oranje woensdag tegen Noorwegen een makkelijke avond tegemoet gaat. De aanvaller van NAC speelde afgelopen zomer in de Intertoto nog tegen het Noorse Rosenborg. Zijn persoonlijke tegenstander was toen Fredrik Stoor, de rechtsback van het nationale elftal.
"In Breda speelde ik een goede wedstrijd tegen hem", herinnert Lurling zich nog goed. "Het is een fysiek sterke back, die graag mee opkomt, maar die wel moeite heeft met wendbare spelers. Daar maakte ik die wedstrijd goed gebruik van. Uit een actie van mij viel het enige doelpunt, waardoor we met een goed gevoel naar Noorwegen gingen."
Het uitduel verliep een stuk minder succesvol voor NAC. De Bredanaars verloren met 2-0, waardoor het Europese avontuur alweer ten einde was. "Na de thuiswedstrijd deed ik een beetje lacherig over Stoor", zegt Lurling tegenover ELF Voetbal. "Ik kon niet geloven dat ik zojuist tegen een Noors international had gespeeld. Maar dat heb ik in de return geweten. Voor mijn gevoel is hij toen wel vijftig keer mee opgekomen. Die wedstrijd liet Stoor zijn klasse zien en had ik het een stuk zwaarder."
Het gevaar van een opkomende Stoor wordt woensdag wel in de kiem gesmoord, verwacht Lurling. "Rosenborg was voor ons gewoon een maatje te groot. Maar het Nederlands elftal is in principe veel sterker dan Noorwegen. Als het goed is, zijn het de Noren die woensdag achteruit lopen. Net als Rosenborg in Breda. Er hoeft dus geen speler met extra veel loopvermogen op Stoor gezet te worden. Gewoon een snelle, wendbare speler. Iemand als Ryan Babel. Dan komt Noorwegen vanzelf onder druk te staan, waardoor ze ook niets aan de opbouwende kwaliteiten van Stoor hebben."
Het maakt Lurling helemaal niets uit hoe Oranje woensdag speelt. Zolang er maar gewonnen wordt. "Nederland is hartstikke goed bezig. Iedereen wil maar oogstrelend voetbal zien, maar daar is al jaren geen sprake meer van. Dat is ook niet reëel. Het maakt namelijk niets uit hoe je de punten pakt. Het enige dat telt is kwalificatie voor het WK2010. Als Oranje van Noorwegen wint, komt Zuid-Afrika weer een stuk dichterbij. Bij verlies is alles in de groep weer open. En vergeet niet: we moeten ook nog twee keer tegen Schotland."
Komt van de site van het AD.quote:Corneliesse hervat looptraining ADO
DEN HAAG - Yuri Cornelisse heeft de looptraining weer hervat. Bij de middenvelder van ADO Den Haag werd drie weken geleden een stukje van de binnenmeniscus uit zijn rechterknie verwijderd.
Was zelfs nog actief op het afgelopen EKquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef speurdersoog het volgende:
ELF in de bocht. Fredrik Stoor is een Zweed en geen Noor. Bovendien zitten we niet op het deskundig oordeel van Lurling te wachten, toch?
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=64358&etitel=czo0MzoiTHVybGluZzogJ0hvdWQgTm9vcndlZ2VuIG9wIGRlIGVpZ2VuIGhlbGZ0JyI7
Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd wat ze met de stoorzender gaan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb ze er bij ELF van op de hoogte van gebracht. Intern gaat het er nu flink op.
Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
Het bercht is zojuist (eindelijk) verwijderd en op de redactie van ELF schijnt het momenteel flink tekeer te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd wat ze met de stoorzender gaan doen.
En dat krijg jij als antwoord in een mail? Heb je een contact bij ELF of zo? Want ik denk niet dat ze zoiets aan de grote klok gaan hangen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het bercht is zojuist (eindelijk) verwijderd en op de redactie van ELF schijnt het momenteel flink tekeer te gaan. De schrijver van dienst wil zijn fout niet toegeven en zegt dat ie de opdracht van een collega heeft gekregen
.
Dat krijg je als je elk uur 20 'nieuwsberichten' plaatst. In de eerste alinea tel ik dus vier spelersnamen in plaats van drie en in de laatste alinea tel ik twee spelersnamen in plaats van drie. Vp is echt zo knip en plak sitequote:
Contact inderdaad, haha. Maar het is met een sisser afgelopen, helaasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef speurdersoog het volgende:
[..]
En dat krijg jij als antwoord in een mail? Heb je een contact bij ELF of zo? Want ik denk niet dat ze zoiets aan de grote klok gaan hangen...
Het feit dat hij ook het tegendoelpunt niet heeft gezien vind ik dan wel weer een pluspunt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Het feit dat Cruijff maar 1 doelpunt heeft gezien tegen Macedonië baart mij zorgen.
ja daar zit dan ook wel weer wat in..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het feit dat hij ook het tegendoelpunt niet heeft gezien vind ik dan wel weer een pluspunt.
lijkt me lastig 2 wedstrijden tegelijk spelen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
VI.nl
[ afbeelding ]
Dubbel kans voor Benin dus.
Alleen jammer dat ze Arsenal - Ajax in 2003 zijn vergeten waarbij Nigel de Jong de fraaie 1-1 maakte. Beetje dom om vervolgens het halve artikel aan dit feit te besteden.quote:Het laatste doelpunt van Ajax in een officiele wedstrijd op Engelse bodem stamde tot gisteren ook uit de jaren 70 van de vorige eeuw. Ruud Krol vond het net bij het weinig aansprekende Stoke City in september 1974, vervolgens hoefden Manchester United (1976, 2-0), Nottingham Forest (1980, 2-0), Tottenham Hotspur (1981, 3-0) en Arsenal (2005, 0-0) niet een treffer te incasseren tegen Ajax.
quote:Ook Rommedahl moeten passen voor duel met NEC
24/10/2008 19:34
Ajax-trainer Marco van Basten kan zondag tegen NEC evenmin een beroep doen op Dennis Rommedahl. De Deen kampt met liesklachten.
Rommedahl, die donderdag tegen Aston Villa niet in actie kwam, moet het duel in Amsterdam aan zich voorbij laten gaan vanwege een liesblessure. De naam van de Deense aanvaller is de laatste toevoeging aan de Amsterdamse absentielijst.
Ismail Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zijn de andere afwezigen bij Ajax. 'Ismail zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen', zei Van Basten op de Ajax-website. 'Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad.'
Berg heeft nooit voor Malmo gespeeld maar voor IFK Göteborg.quote:PSV kan steeds moeilijker spelers weghalen bij subtoppers als Heerenveen, FC Groningen en FC Twente.
Reker: "Ook dat is veranderd, ja. Een paar jaar geleden kon je daar spelers kopen voor anderhalf tot twee miljoen euro. Een verantwoord risico. Maar nu? Neem Marcus Berg. Onze mensen kenden hem al toen hij nog bij Malmö FF speelde. Toen was hij absoluut nog niet klaar voor PSV. Dan denk je: laat hem zich bij Groningen bewijzen, dan pikken wij hem eventueel later wel op. Dat kun je dus vergeten. Als Berg goed speelt, komt er interesse uit Engeland, waar ze bereid zijn 15 miljoen neer te leggen. Middlesbrough haalt Alves voor 20 miljoen. Iedereen heeft daar geld genoeg, ook Stoke City en Hull City. Daar kan PSV niet tegenop."
bron: VoetbalPrimeurquote:Hansbal kost Gilardino twee duels schorsing
Het onterecht goedgekeurde doelpunt dat Fiorentina-spits Alberto Gilardino tegen Palermo heeft gescoord, moet hij nu bekopen. De Italiaan is voor twee duels geschorst.
In het met 3-1 gewonnen duel scoorde Gilardino de openingstreffer. Het was echter overduidelijk te zien dat de international het doelpunt met de hand maakte. Toch keurde arbiter Emidio Morganti het doelpunt goed.
De aanklager spreekt na bestudering van de tv-beelden van 'ernstig onsportief spel'. Om die reden wordt de oud-speler van Parma en AC Milan geschorst.
Palermo was na afloop van het duel woedend op Gilardino. Voorzitter Maurizio Zamparini sprak schande van het juichen van Gilardino na het doelpunt.
Klein foutje van VI. Het is natuurlijk de vierde wedstrijd.quote:Voor de derde keer op rij mag BATE Borisov zich de beste van Wit-Rusland noemen. De
2-1 zege op Torpedo Zhodino was voldoende voor titelprolongatie.
Na minder dan een half uur kon BATE Borisov het kampioenschap al moeilijk meer ontgaan. De treffers van Vitali Rodionov en Gennady Blizniuk bleken een voldoende marge voor de formatie van trainer Victor Gonsjarenko om de benodigde drie punten binnen te halen.
'Iedereen heeft kunnen zien dat het een nerveus optreden was', zei Gonsjarenko na afloop. 'We hebben gewonnen dankzij onze twee spitsen die uit het niets kunnen scoren. Natuurlijk wil ik die kwaliteit niet verliezen en de ploeg bij elkaar houden. Maar dat zal zo goed als onmogelijk zijn. Veel spelers hebben al een aanlokkelijk aanbod gehad.'
Veel tijd om de titelprolongatie te vieren is er niet. BATE Borisov moet zich voorbereiden op de derde wedstrijd in de Champions League. Zenit Sint-Petersburg komt naar Wit-Rusland.
VIquote:NAC terug aan kop na terechte zege op FC Groningen
01/11/2008 21:40
NAC Breda heeft FC Groningen met 1-0 verslagen en heeft zich naast Ajax aan kop van de Eredivisie genesteld. De Brabanders moesten lang wachten op de verdiende voorsprong.
Eigenlijk was NAC in het Rat Verlegh stadion de hele wedstrijd de betere ploeg. De ploeg van coach Robert Maaskant kreeg voldoende kansen, terwijl Groningen zelden gevaarlijk werd.
Doelman Luciano hield de gasten lang overeind. De Braziliaanse doelman van Groningen redde telkens sterk, maar was uiteindelijk toch verantwoordelijk voor de nederlaag van zijn team.
In de 83ste minuut greep Luciano zwak in, waarna Rob Penders uit de rebound de 1-0 kon binnentikken. Groningen zette vervolgens nog wel aan, maar de gelijkmaker bleef uit.
NAC eindigde de wedstrijd met tien man. In de slotfase kreeg Patrick Mtiliga rood omdat hij Marcus Berg van achteren aanviel nadat de Noorse spits doelman Jelle ten Rouwelaar had belaagd.
NAC heeft negentien punten, hetzelfde doelsaldo én exact hetzelfde aantal voor- en tegengoals als Ajax. FC Groningen zakt van drie naar vier omdat PSV passeerde.
Ik zei het toch dat die bal over de lijn wasquote:
Veendamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |