Toen ik een paar min geleden nog keek was ie 4 sec geleden nog online geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
Hopen dat ie nog online is anders moet je tot dinsdag-woensdag wachten.
Ik ben misschien wel geïntereseerd in die Air U Breathe's!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
begin nu toch weer te twijfelen, wil je ze niet ruilen tegen paar stabs Air u breath?
ik heb een paar stabs, maat 9 42,5, geen doos meer wel in goede staat en heb ook nog het windjack erbij, ook van air u breath....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel geïntereseerd in die Air U Breathe's!
Size 9 is helaas te klein voor mij. Moet min. 9,5-10 hebben...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb een paar stabs, maat 9 42,5, geen doos meer wel in goede staat en heb ook nog het windjack erbij, ook van air u breath....
Dacht dat je een seller had voor die dooms manquote:
Waarom zie ik dit topic nu pasquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:33 schreef Ian_Curtis het volgende:
ATC2 SOLD, Dooms nog te koop!
De beste van de twee is anders nog steeds beschikbaar!quote:
Hou niet ( haha ik zei Houniet, de UVT-moderatorquote:
Je hebt toch wel een kick ass goodie pakket gekregen he?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef SunBoom het volgende:
Schoenen netjes ontvangen! Echte prettig om met Ian zaken te doen!
KOOP ZIJN DOOMS!!!
Doe dan maar -1 voor cali een gejat bordje met wat te doen als er een noodlanding is in het vliegtuig, een sleutelhanger van de eiffeltoren, arch supports en een sticker (van iets onbekends)quote:Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een kick ass goodie pakket gekregen he?
Anders -1 voor cali.
dat is een dikke +1 hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Doe dan maar -1 voor cali een gejat bordje met wat te doen als er een noodlanding is in het vliegtuig, een sleutelhanger van de eiffeltoren, arch supports en een sticker (van iets onbekends)
en die kwam van een andere LBerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Ian_Curtis het volgende:
Hahaha, goodies zijn meestal nutteloos als je ze van mij krijgt... behalve dat waterpistooltje voor sjimz, die was gewoon neukend AAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |