Goed dat je het zelf weetquote:Klacht: TS kan hier dus niet mee omgaan...
Amerika zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Vampier het volgende:
ik rijd in een ouwe toyota rond.. brengt me van A naar B. De parkeer plaats staat vol met porche/bmw/jeep/bentley/lexus. Ik kan alleen maar lachen omdat ik amper afschrijving heb.
Die gasten lachen jou uit. Jij hebt geen afschrijving, zij hebben geld zat om de afschrijving op te vangenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Vampier het volgende:
ik rijd in een ouwe toyota rond.. brengt me van A naar B. De parkeer plaats staat vol met porche/bmw/jeep/bentley/lexus. Ik kan alleen maar lachen omdat ik amper afschrijving heb.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die gasten lachen jou uit. Jij hebt geen afschrijving, zij hebben geld zat om de afschrijving op te vangenJij doet wat fout.
Een oude toyota doet precies hetzelfde wat een dikke audi ook zou moeten doen, tenzij je een ziekelijke fascinatie hebt voor materialisme, zoals de meeste hier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die gasten lachen jou uit. Jij hebt geen afschrijving, zij hebben geld zat om de afschrijving op te vangenJij doet wat fout.
Oh, en wat doe jij als je geld over hebt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:33 schreef Nee het volgende:
[..]
Een oude toyota doet precies hetzelfde wat een dikke audi ook zou moeten doen, tenzij je een ziekelijke fascinatie hebt voor materialisme, zoals de meeste hier.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of je zit gewoon veel op de weg, hebt het geld er ook nog eens voor (over) en koopt dus gewoon een dikke Audi. Dat heeft geen zak met materialisme te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:33 schreef Nee het volgende:
[..]
Een oude toyota doet precies hetzelfde wat een dikke audi ook zou moeten doen, tenzij je een ziekelijke fascinatie hebt voor materialisme, zoals de meeste hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |