quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef tard het volgende:
Zit ik zo rustig wat spange chiimeiden op hyves te bekijken jweetz, komt dit ineens tevoorschijn.
[ afbeelding ]
![]()
ik faal zelfs in censurerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:35 schreef Rhythm het volgende:
Wie is: "ik heb mijn hyves weer laten aanstaan"?
Potentiële Fok! zoektocht.
Domboquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Pas je OP even aan zonder spange en chii of wat het ook is. Zo snapt niemand er een reet van. Thanks
ja baas, ik wil natuurlijk geen lock riskerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Pas je OP even aan zonder spange en chii of wat het ook is. Zo snapt niemand er een reet van. Thanks
Link.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef tard het volgende:
Zit ik rustig wat chicks te bekijken of hyves, komt dit ineens tevoorschijn.
[ afbeelding ]
![]()
Het enige wat je moet weten is dat TS homo is.....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet van de straat jeweettog.
Ja hoe de fuck moet iemand nou zoiets weten
Ja inderdaad surfgedrag..... en je surft alleen maar naar zoveel pussies omdat je er in werkelijkheid geen kan krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
Hyves past zicht aan op jouw surf gedrag piepo![]()
Niet zoveel gaysites meer bezoeken.
Bij mij staat er:
ARE YOU A PUSSYMAGNET?
Waarom altijd die onbedwingbare drang om te laten zien dat je goed met dieren om kan gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef afcajos het volgende:
Hyves past zicht aan op jouw surf gedrag piepo![]()
Niet zoveel gaysites meer bezoeken.
Bij mij staat er:
ARE YOU A PUSSYMAGNET?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |