Oke, dit waren mijn nominaties, enne, tja, tis gewoon moeilijk.
(Maar het liefst had ik Bart 2 keer gestemd)
Dus nomineer ik:
Ruud,
Omdat ik erg ziek aan het worden ben van die gast, er komt uit dat dom bekkie echt niks nieuws meer en alles wat hij zegt slaat als een tang op een varken. (brabants gezegde)
Maurice,
Hier komt zo mogelijk NOG minder zinnigs uit. Hij kan echter wel heeeeel goed meelullen en nallulen, als het een weekopdracht zou zijn, hoefde hij niet eens te oefenen.
Maar het maakt allemaal niet uit wat wij zeggen of stemmen, Anouk gata er toch uit, of ze nou genomineerd wordt of niet. Lang leve de Democratie van -V-
quote:
op 11-21-1999 om 07:03 PM schreef Panther het volgende:
Si malgré ces precautions vous n'êtes pas entièrement satisfait, ou si vous désirez des renseignements
complémentaires, vous pouvez me contacter.....
A conserver au sec et bien ferme.Oh lala!
Als je uiterste houdbaarheidsdatum maar niet verstreken is dan!
Hoi Panther, nee hoor ben goed verpakt, en lang vers te houden. Wanneer ik overtijd ben dan zal ik het laten weten, wil niet dat jullie ziek worden!
Ik ben wel aardig.
1. Anouk-------19
2. Maurice-----14
3. Willem------12
4. Bart----------4
5. Ruud---------4
6.Karin---------1
Zelf stem ik voor Maurice ik wordt nameljk helemaal gek van zijn neusstem!!!!
En omdat ik een jongen en een jongen wilde nomineren stem ik ook voor Ruud omdat ik helemaal gek wordt van zijn hersens die zich ergens bevinden bij zijn “wild vlees”
(mijn stemmen zijn inbegrepen bij de telling)
Hartstikke goed hoor, waag ik me niet aan!!
Vooral omdat ik al die aparte tekentjes niet eens vinden.
Helaas ben ik de afgelopen twee weken uit de roulatie geweeest, heb Anouk alleen gezien bij binnenkomst, is ze echt zo irritant joh? Leek zo'n lief meisje!
Maar ik geloof jullie hoor!
quote:
op 11-21-1999 om 07:47 PM schreef Jessicaa het volgende:
Willem, omdat hij veel roddelt en veel steken onder water geeft.
Maurice, omdat hij weinig tot geen inbreng heeft of laat zien
HAH! Jessicaaa, 100% mee eens, voor mij mogen ook Willem en Maurice eruit (in die volgorde).
1) Anouk: Anouk kan nooit voldoen aan honderd dagen dus... eruit.
2) Bart: Bart heeft zich van dag 1 af aan op Sabine gestort. Tot zij wegging was dat het enige dat hij aan de groep toevoegde. Hij liep achter haar aan als een jonge hond. Sinds haar vertrek is zijn karakter duidelijk naar voren gekomen; een eigenwijze jongen die niet goed met anderen kan omgaan. Hij beledigt anderen wanneer hij dat leuk vind, zonder daarbij aan gevoelens te denken. Verder irriteert het mij dat hij negatieve aandacht trekt, bv een boterham in iemands gezicht drukken, het weigeren van een kat in huis etc.
Conclusie: daar is de voordeur...
Ik nomineer Anouk NIET, omdat ze weg wil en als ze wegwil moet ze maar gewoon de deurklink pakken, ik laat me niet voor het karretje van Veronica spannen door haar nu te nomineren. Verder vind ik het heel leuk om te zien hoe ze met een chinese watermarteling met traanvocht de zenuwen van haar medebewoners tot het uiterste weet te tergen.
Ik nomineer ook Bart niet, omdat ie een grappig eikeltje is dat mijn ook niet genominerde Anoukje goed kan stangen en die een uitstekend slachtoffer is voor de botte opmerkingen van Anouk. Verder heeft ie een lekker kontje.
Ik nomineer Karin ook niet omdat ik niet wil meemaken dat de kinderen in het huis moederloos achterblijven. Er moet iemand zijn die ze beschermt voor de incestueuze neigingen van papa Willem en gekke oom Ruud. Verder zou ik graag zien dat het geloof van haar kindjes niet wordt aangetast door het gelijktijdig opduiken van Karin en de mand met cadeautjes.
Ik nomineer Ruud wel omdat ie niet wilde borduren.
Ik nomineer Willem ook omdat ie altijd stomme redenen aanvoert voor het nomineren terwijl iedereen kan zien dat ie gewoon bezig is met een vies spelletje.
Goed, we gaan nog even door met stemmen, want Willem en Maurice blijven gelijk eindigen. Dat schiet niet erg op, he...
Webgirlrose nog bedankt dat je een tussenstand had gemaakt, scheelde mij een hoop tellen...
------------------
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
[Dit bericht is gewijzigd door Skraph (Datum 22 November 1999).]
Dit verboden liefdeskoppel moet eruit,
maurice is te saai en karin is te vervelend, een ontzettende moraalridder (of is 't ridderes?)
Ik nomineer Willem omdat het een achterbaks gemeen kereltje is, die zichzelf nogal hoog in het vaandel heeft staan, en anderen loopt af te zeiken. (Anouk mag dan irritant zijn, maar zij kan het ook niet helpen dat ze naief en ervaringsloos is).
Als tweede nomineer ik Ruud. Die vent heeft echt niks toe te voegen. De rutgerstichting beschrijft hem als "seksueel gefrustreerd, opvallend, zeker voor een man van zijn leeftijd" (bron: http://www.showwereld.nl/bb).
Ik nomineer NIET Anouk, omdat ik er maar twee mag nomineren
Ik nomineer Bart, Bart en Bart.
Geen medelijden met zielige mannetjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |