abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 1999 @ 19:10:00 #26
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_221845
Ik heb besloten een meisje en een jongen te nomineren, dit heb ik al van te voren met mezelf afgesproken en daar hou ik me dan ook aan.
Als 1e wilde ik graag, eeh, shit, ik heb het helemaal niet voorbereid, eeh, oh wat moeilijk, eehm, ja, Maurice, omdat ik het idee heb dat hij niet de persoon is die hij in werkelijkheid is.
Ten 2e wilde ik tja, ow, eh, ja toch wel Anouk, tja, ik ben gewoon geen maatjes met anouk, en dan is het voor mij gewoon over.

Oke, dit waren mijn nominaties, enne, tja, tis gewoon moeilijk.

pi_221846
Ja, Willem mag er van mij ook wel uit! Vooral die opmerkingen word ik helemaal gek van!
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb al twee mensen genomineerd (M en A) dus tel deze maar niet mee! Willem nomineer ik wel de volgende keer!
  zondag 21 november 1999 @ 19:38:00 #28
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_221847
Leuk hier doe ik even aan mee:
- Bart, ontzettend vervelend kereltje, te nep macho en te nep intellect (waar is dat boek trouwens)Gun hem absoluut geen 250000
- Willem, veel te grot ego gekregen en te vaderig in het geheel, ook hem is geen 250000 gegund

(Maar het liefst had ik Bart 2 keer gestemd)

fake a dream
pi_221848
doe mij anouk en maurice maar
  zondag 21 november 1999 @ 19:47:00 #30
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_221849
Willem, omdat hij veel roddelt en veel steken onder water geeft.
Maurice, omdat hij weinig tot geen inbreng heeft of laat zien
pi_221850
Lieve dagboekkamer,
ik vind het heeeeeeel moeilijk en best wel emotioneel om mijn stem uit te brengen. Potverdikkie, het is ook zo moeilijk ik kan er bijna mijn ogen niet van open houden.

Dus nomineer ik:
Ruud,
Omdat ik erg ziek aan het worden ben van die gast, er komt uit dat dom bekkie echt niks nieuws meer en alles wat hij zegt slaat als een tang op een varken. (brabants gezegde)

Maurice,
Hier komt zo mogelijk NOG minder zinnigs uit. Hij kan echter wel heeeeel goed meelullen en nallulen, als het een weekopdracht zou zijn, hoefde hij niet eens te oefenen.

Maar het maakt allemaal niet uit wat wij zeggen of stemmen, Anouk gata er toch uit, of ze nou genomineerd wordt of niet. Lang leve de Democratie van -V-

*** I have this condition ***
pi_221851
ik had dit nooit gedacht, want ik dacht eerst dat hij het zou winnen, maar nu vind ik hem echt strontvervelend : WILLEM
en wat mij betreft, als tweede Anouk, maar ze is best wel leuk
oke
pi_221852
quote:
op 11-21-1999 om 07:03 PM schreef Panther het volgende:
Si malgré ces precautions vous n'êtes pas entièrement satisfait, ou si vous désirez des renseignements
complémentaires, vous pouvez me contacter.....
A conserver au sec et bien ferme.

Oh lala!
Als je uiterste houdbaarheidsdatum maar niet verstreken is dan!

Hoi Panther, nee hoor ben goed verpakt, en lang vers te houden. Wanneer ik overtijd ben dan zal ik het laten weten, wil niet dat jullie ziek worden!

Ik ben wel aardig.

zondag 21 november 1999 @ 20:41:00 #34
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221853
Mais bien sur, rien a la main dus!
Allez votre corridor en meer Frans is welkom, kan ik lekker gaan ontcijferen!
Groowwwl!

pi_221854
Ik maak eventjes een tussenstand…….

1. Anouk-------19
2. Maurice-----14
3. Willem------12
4. Bart----------4
5. Ruud---------4
6.Karin---------1

Zelf stem ik voor Maurice ik wordt nameljk helemaal gek van zijn neusstem!!!!
En omdat ik een jongen en een jongen wilde nomineren stem ik ook voor Ruud omdat ik helemaal gek wordt van zijn hersens die zich ergens bevinden bij zijn “wild vlees”
(mijn stemmen zijn inbegrepen bij de telling)

onze Theo loog over God
pi_221855
Pour Panther: si tu veux dechiffrer la suite tu es de bienvenu(e):
Je voudrais nominé d'abord Willem, parce-que il devient de plus en plus irritant et il n'a rien a dire (a mon avis)
En deuxième je nomine Anoek pour des raisons qui sont evident.
Panther il se peut que tu trouvera des fautes d'ortograph dans ce text et aussi des fautes de grammaire. Malheureusement je n'ai pas fait des etudes mais heureusement beaucoup des visites en France!
A bientôt,
Hélène
Luan
  zondag 21 november 1999 @ 21:05:00 #37
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_221856
Beste Luan,

Hartstikke goed hoor, waag ik me niet aan!!
Vooral omdat ik al die aparte tekentjes niet eens vinden.
Helaas ben ik de afgelopen twee weken uit de roulatie geweeest, heb Anouk alleen gezien bij binnenkomst, is ze echt zo irritant joh? Leek zo'n lief meisje!

Maar ik geloof jullie hoor!

Groowwwl!

pi_221857
Wat heeft dit nomineren nou voor zin terwijl iedereen toch al weet dat Anouk donderdag
eindelijk oprot.
Boycot het nomineren!
  zondag 21 november 1999 @ 22:20:00 #39
1087 Merisse
broddeltante
pi_221858
quote:
op 11-21-1999 om 07:47 PM schreef Jessicaa het volgende:
Willem, omdat hij veel roddelt en veel steken onder water geeft.
Maurice, omdat hij weinig tot geen inbreng heeft of laat zien

HAH! Jessicaaa, 100% mee eens, voor mij mogen ook Willem en Maurice eruit (in die volgorde).

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_221859
Ik nomineer Annouk, want die wil zo graag.
en ik twijfel tussen Willem en Mauwries..........................
Ja, ik ben eruit! Het wordt Willem, daar ga ik me met de dag meer aan ergeren!!!!

zondag 21 november 1999 @ 23:36:00 #41
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_221860
Hier komt ie dan:

1) Anouk: Anouk kan nooit voldoen aan honderd dagen dus... eruit.

2) Bart: Bart heeft zich van dag 1 af aan op Sabine gestort. Tot zij wegging was dat het enige dat hij aan de groep toevoegde. Hij liep achter haar aan als een jonge hond. Sinds haar vertrek is zijn karakter duidelijk naar voren gekomen; een eigenwijze jongen die niet goed met anderen kan omgaan. Hij beledigt anderen wanneer hij dat leuk vind, zonder daarbij aan gevoelens te denken. Verder irriteert het mij dat hij negatieve aandacht trekt, bv een boterham in iemands gezicht drukken, het weigeren van een kat in huis etc.
Conclusie: daar is de voordeur...

maandag 22 november 1999 @ 02:25:00 #42
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_221861
Ik nomineer ook Anouk en Bart. Anouk omdat ik talloze concrete voorvallen kan aangeven waarbij ik me aan haar geergerd heb en omdat zij zo'n elitair corpstrutje is dat altijd haar zin heeft gekregen (waarschijnlijk door het op een grienen te zetten).
Bart mag er van mij uit omdat hij per definitie dwars ligt en dit in tegenstelling tot wat velen hier vanuit een boerenkoolpsychologie aanhangen helemaal niet cool, stoer of "net goed" is. 't Is alleen maar onvolwassen, vermoeiend en irritant.
pi_221862
Effe een willem doen :

Ik nomineer Anouk NIET, omdat ze weg wil en als ze wegwil moet ze maar gewoon de deurklink pakken, ik laat me niet voor het karretje van Veronica spannen door haar nu te nomineren. Verder vind ik het heel leuk om te zien hoe ze met een chinese watermarteling met traanvocht de zenuwen van haar medebewoners tot het uiterste weet te tergen.

Ik nomineer ook Bart niet, omdat ie een grappig eikeltje is dat mijn ook niet genominerde Anoukje goed kan stangen en die een uitstekend slachtoffer is voor de botte opmerkingen van Anouk. Verder heeft ie een lekker kontje.

Ik nomineer Karin ook niet omdat ik niet wil meemaken dat de kinderen in het huis moederloos achterblijven. Er moet iemand zijn die ze beschermt voor de incestueuze neigingen van papa Willem en gekke oom Ruud. Verder zou ik graag zien dat het geloof van haar kindjes niet wordt aangetast door het gelijktijdig opduiken van Karin en de mand met cadeautjes.

Ik nomineer Ruud wel omdat ie niet wilde borduren.

Ik nomineer Willem ook omdat ie altijd stomme redenen aanvoert voor het nomineren terwijl iedereen kan zien dat ie gewoon bezig is met een vies spelletje.

pi_221863
Ik nomineer Maurice, omdat hij eerst maar eens moet leren praten en lopen. Die gestoorde motoriek, of beter gezegd het gebrek aan motoriek kan ik niet meer aan zien.
Als tweede nomineer ik Willem, omdat ik moet braken van deze Braakmiddel, dat walgelijke geslijm bij iedereen om maar niet genomineerd te worden. Bah... alles voor het geld.
En Anouk nomineer ik lekker niet, want het lijkt me wel leuk als die muts voor straf nog langer moet blijven. Zal ze wel weer gaan janken......
intulliechend blontje
  maandag 22 november 1999 @ 14:38:00 #45
957 Skraph
boy genius....
pi_221864
Tussenstand:

• Anouk: 22
  • Willem: 16
  • Maurice: 16
  • Bart: 6
  • Ruud: 6
  • Karin: 1

Goed, we gaan nog even door met stemmen, want Willem en Maurice blijven gelijk eindigen. Dat schiet niet erg op, he...

Webgirlrose nog bedankt dat je een tussenstand had gemaakt, scheelde mij een hoop tellen...

------------------
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....

[Dit bericht is gewijzigd door Skraph (Datum 22 November 1999).]

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_221865
Anouk
Maurice(2 keer)
pi_221866
MAUWRICE!!
KARIN!!

Dit verboden liefdeskoppel moet eruit,
maurice is te saai en karin is te vervelend, een ontzettende moraalridder (of is 't ridderes?)

Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_221867
Okee, de echte nominaties zijn dan inmiddels bekend, maar toch leuk, schaduw nominaties. Straks ook nog even schaduw stemmen in het andere discussietje.

Ik nomineer Willem omdat het een achterbaks gemeen kereltje is, die zichzelf nogal hoog in het vaandel heeft staan, en anderen loopt af te zeiken. (Anouk mag dan irritant zijn, maar zij kan het ook niet helpen dat ze naief en ervaringsloos is).

Als tweede nomineer ik Ruud. Die vent heeft echt niks toe te voegen. De rutgerstichting beschrijft hem als "seksueel gefrustreerd, opvallend, zeker voor een man van zijn leeftijd" (bron: http://www.showwereld.nl/bb).

Ik nomineer NIET Anouk, omdat ik er maar twee mag nomineren

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_221868
o heerlijk toch dit nomineren Was ik itizze me maar de baas n.l
eruit und schnell:
Wilhelm
Maurice wat is dat een saaie lul zeg en dat uitgestreken smoelwerk. bleh
Bart moet winnen'''''
  maandag 22 november 1999 @ 16:25:00 #50
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_221869
Ik kan het niet laten:

Ik nomineer Bart, Bart en Bart.

Geen medelijden met zielige mannetjes...

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')