we zijn in een baldadige bui..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zeg, open dan gewoon even een topic in B&H ofzo. Waarom deze topic daarvoor gebruiken?
Dik niet! En dat weet jij donders goed Kelly Denis!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hey, ik ben niet dik![]()
lelijk is een kwestie van smaak.
Ik dus ook zo ongeveerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Midden-Italia, Perugia, daarna nog 3 weken aan het Gardameer, daar was het meteen minder, maar dat komt omdat er veel duitsers zijn. Ik ben ook in Firenze, Venezia, Verona en Assisi geweest en daar heb ik ook enorm veel lekkers rond zien huppelen (al zaten in Assisi wel erg veel Amerikanen maargoed) Waar zat jij?
te zien aan de foto's van je gezicht niet nee, hij doet stomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hey, ik ben niet dik![]()
lelijk is een kwestie van smaak.
Whaha je bent nogal van het improviseren?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik dus ook zo ongeveer![]()
Bedoeling was om 10 dagen bij het garda meer te blijven maar we waren zo lam van het rijden dat we maar zijn gestopt bij como![]()
Uiteindelijk uitgekomen bij prato![]()
Ben ook nog in verona en pisa geweest, lopen gruwelijk veel nederlanders, ook errug veel de kleur oranje in italie gezien
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh, nou ja ik ga geen 6 pagina's doorlezen
Hoeveel mensen hebben jou om die reden dan voor racist uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Als ik zeg dat ik op blanke vrouwen val en dat de kans dat ik mijn piemel in een zwarte vrouw stop ernstig klein is, ben ik plots een racist.
Het zal vast wel eens een keer gezegd zijn door iemand. TS suggereert echter dat het een veelvoorkomende reactie is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb dat hier inderdaad wel ooit voorbij zien komen. Je hebt dus gelijk. In dat topic ging het geloof ik meer om daten met een kleurling. Iemand die niet graag op stap gaat met een kleurling is een racist, werd toen gesteld.
Hier kan ik me wel redelijk in vinden, voor mij geldt:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat: ik vind blanke vrouwen veel eerder mooi.
Blanke vrouwen
[--------------|------]
Negerinnen
[---|-----------------]
Halfbloedjes
[------|--------------]
Ik vind dan mooi tot aan de | Ik zeg niet dat ik alle negerinnen lelijk vind, alleen dat ik een blanke vrouw mooier vind over het algemeen.
schat, volbloed negerinnen bestaan niet. hoe kan jij nou weten dat die zognaamde '''volbloed'' negerin geen witte overgroot opa heeft? En degene die dat wel ergen verre wite voorouders hebben zijn dat ''normale'' negerinnen? En de volbloed blanken dan bestaan die ook?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel redelijk in vinden, voor mij geldt:
Blanke vrouwen
[--------------|------]
Volbloed negerinnen
[-|-------------------]
Gemengde types
[--------------|------]
Aziatische vrouwen
[---|-----------------]
wow, jij bent stoer, je hebt zomaar op mijn site gekeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dik niet! En dat weet jij donders goed Kelly Denis!![]()
Dat zijn geen volbloed negerinnen. Die zijn altijd gemixed. En het hoeft niet per se een blanke vader of moeder te zijn, kunnen ook de (verre) voorouders zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
Omdat negerinnen ook mocca kleurig kunnen zijn. wat dacht je dan? dat we allemaal 1 soort huidskleur hebben. Neger verschillen (ja ik ben er ook een) van pikzwart tot geelbruin alleen weten de meeste dat niet.
nou wat leuk om te horen jongen! waar heb je die onsin vandaan! ik ben niet gemixt en heb dezelde kleur als haar. punt. Negerinnen zijn negerinnen punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zijn geen volbloed negerinnen. Die zijn altijd gemixed. En het hoeft niet per se een blanke vader of moeder te zijn, kunnen ook de (verre) voorouders zijn.
Dat weet je nooit 100% zeker uiteraard. Zelfde als bij mensen die in eerste oogopslag volbloed blanken lijken. Ook deze mensen kunnen ergens ver weg niet blanke voorouders hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
schat, volbloed negerinnen bestaan niet. hoe kan jij nou weten dat die zognaamde '''volbloed'' negerin geen witte overgroot opa heeft? En degene die dat wel ergen verre wite voorouders hebben zijn dat ''normale'' negerinnen? En de volbloed blanken dan bestaan die ook?
Heb je ook zo'n dikke reet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou wat leuk om te horen jongen! waar heb je die onsin vandaan! ik ben niet gemixt en heb dezelde kleur als haar. punt. Negerinnen zijn negerinnen punt.
Wat jij wil lieverd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou wat leuk om te horen jongen! waar heb je die onsin vandaan! ik ben niet gemixt en heb dezelde kleur als haar. punt. Negerinnen zijn negerinnen punt.
Dus als je iets niet kan weten bestaat het niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
schat, volbloed negerinnen bestaan niet. hoe kan jij nou weten dat die zognaamde '''volbloed'' negerin geen witte overgroot opa heeft? En degene die dat wel ergen verre wite voorouders hebben zijn dat ''normale'' negerinnen? En de volbloed blanken dan bestaan die ook?
doe ik ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat jij wil lieverd.
Niet alles als een aanval zien.
neeh ...quote:Heb je ook zo'n dikke reet?
Hangt volledig af van de gebruikte definitie van neger. Aangezien het in dit topic over specifieke uiterlijke kenmerken gaat wilde ik onderscheid maken tussen gemixte negers en volbloed zwarte negers. Vandaar het gebruik van de termen gemixt en volbloed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
doe ik ook nietmaar ik snap wel wat je bedoelt. maar toch ben ik er niet mee eens dat iedereen denkt dat je alleen neger kunt zijn als je pikzwart bent met afrikaanse trekken. In ieder ras zitten verschillen toch?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |