Aanvullende klacht: Kan dit racistische topic gesloten worden ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Als ik kijk naar hoe mooi ik een vrouw vind valt mij op dat ik een blanke vrouw VEEL eerder mooi vind dan een bruine of gele vrouw. Dat kan, is gewoon mijn voorkeur. Andere mensen vinden bijvoorbeeld een halfbloedje vaak mooier dan een blanke of zwarte vrouw. Of mensen die vallen op grote tieten. Of blond haar. Etc. Etc.
Maar ik hoor dus nooit als iemand zegt dat hij op halfbloedjes valt dat hij een racist is.
Als ik zeg dat ik op blanke vrouwen val en dat de kans dat ik mijn piemel in een zwarte vrouw stop ernstig klein is, ben ik plots een racist. Als ik kijk naar mijn exen zijn het bijna allemaal stuk voor stuk vrouwen die in de winter witter dan wit zijn en in de zomer voornamelijk verbranden. Ik vind dat mooi, dat witte. Maar nee hoor, ik ben een racist omdat ik niet op gekleurde vrouwen val.
Klacht: TS mag niet vallen op vrouwen waar hij op valt
Subklacht: Mits niet blank mag iedereen vallen op de huidskleur die ze willen
Scandinavische vrouwen
Behalve als die persoon zelf ook een halfbloedje is, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik hoor dus nooit als iemand zegt dat hij op halfbloedjes valt dat hij een racist is.
En jij roept nu precies waar TS op doelt...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef sooty het volgende:
[..]
Aanvullende klacht: Kan dit racistische topic gesloten worden ?
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En jij roept nu precies waar TS op doelt...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef sooty het volgende:
[..]
Jaaaa! Dit zijn nou de types waar IK op val.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:11 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Getverredemma, wat een lelijkerds. Vooral die derde. En die tweede is toch echt te Ghetto voor mij hoor.
[ afbeelding ]
Jared *zucht*![]()
[ afbeelding ]
Alain Clark, wat een cutie
[ afbeelding ]
Wentworth
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef sooty het volgende:
[..]
de enige leuke vond ik die wentworth die ander niet bah ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaaaa! Dit zijn nou de types waar IK op val.
Ik ook niet, meer graag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef KD-fotografie het volgende:
geen idee maar ik vind het niet erg.![]()
Dropdead gorgeous guys #13quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zeg, open dan gewoon even een topic in B&H ofzo. Waarom deze topic daarvoor gebruiken?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef stbabylon het volgende:
Goed, hoe is het gekomen dat mijn topic is verandert in een sop-topic voor lelijke dikke vrouwen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef MissJ het volgende:
Prima toch, ieder zijn voorkeur!
Ik val op paarse mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |