helemaal met jou eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef MissGolightly het volgende:
Het heeft denk ik ook te maken met waar je het meest mee in aanraking komt. Als jouw sociale/familiekring voornamelijk blank is dan zul je sneller op blank vallen. Dan ben je dat 'gewend' en voelt dat vertrouwd. Dat je een voorkeur hebt is dus niet zo gek, maar dat je de schoonheid/aantrekkelijkheid van andere rassen daarmee gelijk als 'non-existing' beschouwd vind ik raar. Zo van: ik val op blond dus donker is lelijk...
mooi gezegd, en ben het helemaal met je eens! ik val zelf echt ook op ALLES, en in ieder soort zitten verschillenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:17 schreef Strani het volgende:
Het is ook echt onzin om iemand racist te noemen vanwege je voorkeur. Ik ben hetero maar dat maakt mij toch geen homofoob?
Ik val zelf wel op bijna alle kleuren. Mag van mij blank, zwart, halfbloed, latijns, aziatisch, indisch of arabisch zijn, zolang haar gezicht (en bouw) me aantrekt maakt het niet uit.
Maar daarin is iedereen gewoon anders.
Ze hebben allemaal donker haar. Rascist!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
mooi gezegd, en ben het helemaal met je eens! ik val zelf echt ook op ALLES, en in ieder soort zitten verschillen![]()
zie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal donker haar. Rascist!
Aan welke kant van Italië zat jij dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:18 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Klopt, maar nadat ik 5/6 weken in Italië heb vertoefd mag ik toch wel zeggen dat daar gewoon de lekkerste wijven doorlopenIn Nederland is 3/10 dames heel erg knap, daar is 3/10 gewoon wat minder knap. 1/10 is gewoon niet mooi
Genoeg keuze dus
Zongebruinde huid
Midden-Italia, Perugia, daarna nog 3 weken aan het Gardameer, daar was het meteen minder, maar dat komt omdat er veel duitsers zijn. Ik ben ook in Firenze, Venezia, Verona en Assisi geweest en daar heb ik ook enorm veel lekkers rond zien huppelen (al zaten in Assisi wel erg veel Amerikanen maargoed) Waar zat jij?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aan welke kant van Italië zat jij dan?![]()
Ben daar hooguit 4 dames tegen gekomen die heel erg knap waren waarvan er 2 uit Nederland kwamen![]()
De derde mocht niet in de zon komen, de 4de was (heel erg) lichtjes getint..
Zelf heb ik een aardig zon gebruinde huid omdat ik altijd buiten ben/tshirt aan heb...
Laten we zeggen dat de dame in kwestie niet donkerder mag zijn dan ikzelf
gast , als je ooit mocht dromen dat je mocht dromen dat je haar ooit heeel heeeeel bijna misschien zou kunnen krijgen, dan had je echt wel ja gezegd als zij beschikbaar voor jou was.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet op te googlen, ik weet wie het is en ik heb er totaal niets mee.
Maar dat betekent toch niet dat je negers/negerinnen minderwaardig vindt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je racistisch volgens sommige mensen...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe mannen![]()
Is echt, overigens. Was bij Oprah.
Getverredemma, wat een lelijkerds. Vooral die derde. En die tweede is toch echt te Ghetto voor mij hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
mooi gezegd, en ben het helemaal met je eens! ik val zelf echt ook op ALLES, en in ieder soort zitten verschillen![]()
zie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val meestal niet op van die pikzwarte mannen met een ghetto attitude zoals 50 cent, en Snoop Dogg. En dat heeft niet eens met kleur te maken maar met die houdingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Jared inderdaad.![]()
![]()
Ik val eigenlijk op vanalles, alleen niet op van die echte negers met die hele grote lippen. So far, that is.
Same here, echt van die rapper ghetto types... *ril*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Ik val meestal niet op van die pikzwarte mannen met een ghetto attitude zoals 50 cent, en Snoop Dogg. En dat heeft niet eens met kleur te maken maar met die houding![]()
En jammer genoeg hebben heel veel donkere jongens daar last van.
Je hebt wel een beetje een grote mond voor iemand die niet de roots in Nederland heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:11 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Getverredemma, wat een lelijkerds. Vooral die derde. En die tweede is toch echt te Ghetto voor mij hoor.
Sodemieter op joh, ik laat me door jou niet een voorkeur opleggen. Jij mist denk ik het inzicht dat zo'n meisje, wanneer niet beroemd, gewoon maar een meisje is uit duizenden. Ik heb een relatie gehad met een meisje die ik veel mooier vind, dus die -9999% is in het geheel niet relevant.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef DR878 het volgende:
[..]
gast , als je ooit mocht dromen dat je mocht dromen dat je haar ooit heeel heeeeel bijna misschien zou kunnen krijgen, dan had je echt wel ja gezegd als zij beschikbaar voor jou was.
Maarja die kans is zo goed als - 9999% dus ik laat je
Alsof Nederlanders het alleenrecht hebben op een potje zeikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een grote mond voor iemand die niet de roots in Nederland heeft.
In Nederland wel ja, vind ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders het alleenrecht hebben op een potje zeiken
WTF!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe mannen![]()
Is echt, overigens. Was bij Oprah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |