quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Ik versta de hele tijd goede lijf, of ligt dat aan mij?
waarom gebruik je die smiley erbij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:14 schreef JDude het volgende:
Overigens lijkt het net alsof dat mens "een goede lijf" zingt.
Omdat ik "een goede lijf" niet verwacht aan te treffen buiten de kansenwijken.quote:Op zondag 14 september 2008 16:25 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
waarom gebruik je die smiley erbij?
Ik wilde bijna in je fobo loeren, maar nu niet meer.quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind de commotie wel een teken dat er onder vrouwen (om de een of andere reden vermoed ik dat er niet zo heel veel mannen-met-bierbuikje over deze reclame klagen) die wat dikker zijn kennelijk wel een boel zitten die inderdaad niet zo'n leuk leven hebben.
Als in plaats van Slankie, Triumph een reclame maakt a la "gelukkig heb ik een goed decollete, dus een goed leven" ga ik echt niet in bed liggen huilen met mijn A-cup. Je moet toch wel behoorlijk on-blij zijn met je leven wil je je over zo'n reclame opwinden.
PUH dat ging ik helemaal niet bedoelen!quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Greys het volgende:
Mijn mening: de klagers nemen de reclame veel te serieus![]()
Alsof je daadwerkelijk in een dip zou schieten van de stelling Goed lijf = goed leven als je je [b]kont toevallig wat te dik]/b] vindt. Schei nou toch uit zeg.
Zie tien keer liever deze reclame voorbij flitsen dan bijna elke andere. Lekker deuntje, fijne stem van de zangeres en de plat-op-muil-vallende-dame vind ik ook nog wel lachen.
Dat weet ik wel, maar als je je kut gaat voelen van een reclame als je naar je eigen lijf kijkt, dan is dat (als je iets aan het 'niet goede deel' kunt doen tenminste) je eigen schuld en niet van de reclamequote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
PUH dat ging ik helemaal niet bedoelen!
Mijn lijf ziet er prima uitquote:Op zondag 14 september 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar als je je kut gaat voelen van een reclame als je naar je eigen lijf kijkt, dan is dat (als je iets aan het 'niet goede deel' kunt doen tenminste) je eigen schuld en niet van de reclame
Neem het niet zo serieus allemaal. Puhlease.
Dat is echt oprecht klote voor je, maar als je je door zo'n vrolijke huppelmutsenreclame dan rot zou gaan voelen, dan klopt er toch sowieso al iets niet? Dan sta je toch niet stevig in je schoenen (niet letterlijk...) en dan is dat de schuld van de reclame toch niet?quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn lijf ziet er prima uitdat is het probleem niet.
Het doet het alleen niet goed.
Die van mij wankelt ook ernstig, maar ik heb geleerd om mijn lijf te aanvaarden zoals het is. Of het funtioneert of niet.quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn lijf ziet er prima uitdat is het probleem niet.
Het doet het alleen niet goed.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is echt oprecht klote voor je, maar als je je door zo'n vrolijke huppelmutsenreclame dan rot zou gaan voelen, dan klopt er toch sowieso al iets niet? Dan sta je toch niet stevig in je schoenen (niet letterlijk...) en dan is dat de schuld van de reclame toch niet?
Ik bedoel, het is nou niet zo dat ik die ene shampoo waar ik de naam niet meer van weet niet meer zou durven kopen, omdat ik anders bang zou zijn dat ik in mijn blote kont over een voetbalveld zou gaan rennen.
Dus nogmaals, niet te serieus nemen allemaal. De reclamemakers kunnen nou eenmaal niet met iedereen rekening gaan houden bij elke reclame, er is altijd wel wat te zeuren
Als je de reclame had gezien voordat je commentaar kwam geven had je kunnen zien dat de dame in het pashokje nou niet bepaald een spiering-dun-model is. Gewoon lekker Hollands glorie, een normaal lichaam.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef SallySellsSalt het volgende:
Slank= goed lijf? Dus alle modellen zijn gelukkig? Dacht het niet...
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je rot gaan voelen of een reclamespotje tamelijk irritant vinden zijn twee verschillende
Njah, tricky there, ik weet nog niet of ik eraan moet wennen of of het beter gaat worden, kzit nog midden in de onderzoekjes.quote:Op zondag 14 september 2008 21:18 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Die van mij wankelt ook ernstig, maar ik heb geleerd om mijn lijf te aanvaarden zoals het is. Of het funtioneert of niet.
Owja, ik had er bij moeten vermelden dat je mijn posts ook niet altijd even serieus moet nemenquote:Op zondag 14 september 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar jij begon over 'dipje' en 'aanklagen' en dat leek me nogal overtrokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |