De LOI methode bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
Dus ik dacht, ik ben school behoorlijk zat ik doe wel zelf studie.
Inderdaad. En 3 dagen gemist hebben is echt niet veel! Dus hup, inschrijven en morgen naar school jij!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef dndiek het volgende:
Je bent laat met inschrijven als je je nu nog moet inschrijven, maar voor de meeste studies nog niet te laat!
Laat dan, echte stoere bikkels zullen zich wel de dag van tevoren inschrijven jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Te laat? Ik heb me ooit op 31 augustus nog ingeschreven.
Dat kan niet met elke opleiding.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef Bunker het volgende:
ja volgens mij kan je gewoon gaan hoor. en dan ben je ''per ongeluk'' niet ingeschreven. Kan gebeuren toch. en anders kan je altijd in begin volgend jaar beginnen. je hoeft niet tot september te wachten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef nattermann het volgende:
Een echte man gaat niet naar school!
Die gaat jagen. Zo hoef je niet te werken, en heb je altijd eten in huis!
Hebbes!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef nattermann het volgende:
Een echte man gaat niet naar school!
Die gaat jagen. Zo hoef je niet te werken, en heb je altijd eten in huis!
Heb zojuist gebeld, maar die er over ging was er niet. Morge terug bellen dus. Gaat hopelijk allemaal nog lukken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Kortom: onterechte klacht. TS moet de koe bij de horens vatten en zich vandaag nog inschrijven.
Da's jammer, maar in elk geval goed dat je er toch nog mee bezig bentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb zojuist gebeld, maar die er over ging was er niet. Morge terug bellen dus. Gaat hopelijk allemaal nog lukken.
Je hoort ook niet op de universiteit thuis als je niet weet dat het 'het diploma' is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
... omdat ik graag de diploma wilde hebben..
Als het alsnog niet lukt, stroom dan gewoon in een lopende studie ben je in ieder geval meer voorbereid voor 't volgend jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
Na het behalen van mijn HBO diploma afgelopen week, moest ik dus aan de slag met de volgende studie. Een studie die niet geheel aansluit met wat ik nu heb gedaan. Heb deze studie wel afgemaakt, omdat ik graag de diploma wilde hebben.. Maar het is toch niet iets waar ik verder in wil.
Nu kan je die studie op 2 manieren doen. Of je doet hem geheel zelfstandig, of je gaat nog eens 4 jaar naar school.
Dus ik dacht, ik ben school behoorlijk zat ik doe wel zelf studie. Maar daar heb ik nu best veel spijt van. Ik kan me er totaal niet toe zetten en er komt gewoon niks van. Dus heb ik besloten om de studie toch maar op school te gaan doen.
Alleen ben ik daar nu telaat voor, dus moet ik een jaar lang iets anders verzinnen om te gaan doen. Instromen in een lopende studie zou ook nog kunnen maar dan mis ik zoveel.
Klacht: Telaat erachter komen dat zelfstudie niks voor je is, en je toch liever naar school gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |