De LOI methode bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
Dus ik dacht, ik ben school behoorlijk zat ik doe wel zelf studie.
Inderdaad. En 3 dagen gemist hebben is echt niet veel! Dus hup, inschrijven en morgen naar school jij!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef dndiek het volgende:
Je bent laat met inschrijven als je je nu nog moet inschrijven, maar voor de meeste studies nog niet te laat!
Laat dan, echte stoere bikkels zullen zich wel de dag van tevoren inschrijven jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Te laat? Ik heb me ooit op 31 augustus nog ingeschreven.
Dat kan niet met elke opleiding.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef Bunker het volgende:
ja volgens mij kan je gewoon gaan hoor. en dan ben je ''per ongeluk'' niet ingeschreven. Kan gebeuren toch. en anders kan je altijd in begin volgend jaar beginnen. je hoeft niet tot september te wachten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef nattermann het volgende:
Een echte man gaat niet naar school!
Die gaat jagen. Zo hoef je niet te werken, en heb je altijd eten in huis!
Hebbes!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef nattermann het volgende:
Een echte man gaat niet naar school!
Die gaat jagen. Zo hoef je niet te werken, en heb je altijd eten in huis!
Heb zojuist gebeld, maar die er over ging was er niet. Morge terug bellen dus. Gaat hopelijk allemaal nog lukken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Kortom: onterechte klacht. TS moet de koe bij de horens vatten en zich vandaag nog inschrijven.
Da's jammer, maar in elk geval goed dat je er toch nog mee bezig bentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb zojuist gebeld, maar die er over ging was er niet. Morge terug bellen dus. Gaat hopelijk allemaal nog lukken.
Je hoort ook niet op de universiteit thuis als je niet weet dat het 'het diploma' is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
... omdat ik graag de diploma wilde hebben..
Als het alsnog niet lukt, stroom dan gewoon in een lopende studie ben je in ieder geval meer voorbereid voor 't volgend jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef deepart het volgende:
Na het behalen van mijn HBO diploma afgelopen week, moest ik dus aan de slag met de volgende studie. Een studie die niet geheel aansluit met wat ik nu heb gedaan. Heb deze studie wel afgemaakt, omdat ik graag de diploma wilde hebben.. Maar het is toch niet iets waar ik verder in wil.
Nu kan je die studie op 2 manieren doen. Of je doet hem geheel zelfstandig, of je gaat nog eens 4 jaar naar school.
Dus ik dacht, ik ben school behoorlijk zat ik doe wel zelf studie. Maar daar heb ik nu best veel spijt van. Ik kan me er totaal niet toe zetten en er komt gewoon niks van. Dus heb ik besloten om de studie toch maar op school te gaan doen.
Alleen ben ik daar nu telaat voor, dus moet ik een jaar lang iets anders verzinnen om te gaan doen. Instromen in een lopende studie zou ook nog kunnen maar dan mis ik zoveel.
Klacht: Telaat erachter komen dat zelfstudie niks voor je is, en je toch liever naar school gaat.
Altijd moeite gehad met Nederlands, niks aan te doen. Heb er wel me diploma mee gehaald. Dus erg kan ik er niet mee zitten. Engels gaat me gewoon wel erg goed af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Je hoort ook niet op de universiteit thuis als je niet weet dat het 'het diploma' is.
Ik ben dus niet de enige die vindt dat dit taalgebruik niet hoort bij een HBO-er....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Je hoort ook niet op de universiteit thuis als je niet weet dat het 'het diploma' is.
Neem lekker vakantiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:57 schreef Dr.Crane het volgende:
...en anders kun je in februari desnoods nog instromen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Sorry, ben zwaar dislecties. Heb gewoon veel problemen met de Nederlandse taal.. En op een forum, waarom ZOU ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef wendytje het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die vindt dat dit taalgebruik niet hoort bij een HBO-er....
Ik wil financiele dienstverlening gaan doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef Florian_ het volgende:
Welke studie gedaan & welke wil je nu doen?
Ik ben namelijk hetzelfde van plan --> doe nu HBO Marketing, wil hierna wss rechten gaan doen
Hij heeft een diploma, dus dat klotebaantje is niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat is wel klote ja. Net als er na een maand of 2 achter komen dat je nieuwe studie niets voor je is. Kan je het een jaar gaan vullen met klotebaantjes waarschijnlijk.
Minstens een derde van de Nederlanders is dyslectisch tegenwoordig heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Sorry, ben zwaar dislecties. Heb gewoon veel problemen met de Nederlandse taal.. En op een forum, waarom ZOU ik?
En wanneer je op het Engels overschakeld ben je in één keer niet meer dyslectisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Sorry, ben zwaar dislecties. Heb gewoon veel problemen met de Nederlandse taal.. En op een forum, waarom ZOU ik?
[..]
Ik wil financiele dienstverlening gaan doen.
Engels heeft over het algemeen een stuk minder uitzonderingen en gramatica in de taal. Op een of andere manier gaat me dat beter af.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:52 schreef fathank het volgende:
[..]
En wanneer je op het Engels overschakeld ben je in één keer niet meer dyslectisch.
Inderdaad, SPAM TIME!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef deepart het volgende:
Maar genoeg over dit..
Doen! Rechtenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben namelijk hetzelfde van plan --> doe nu HBO Marketing, wil hierna wss rechten gaan doen
Ja is het leuk? Ik heb op mijn huidige studie ook wel rechten gehad, maar dat was heel erg globaal. Overigens vond ik het wel erg interessant, en daarom lijkt het me een leuke studie. Heel veel mensen zeggen echter dat het heel erg saai & stoffig is...maar dat lijkt me juist nietquote:
Die mensen hebben het gewoon niet begrepen. Hetzelfde geldt voor mensen die Rechten gaan studeren omdat ze even niks beters weten. Ik vond het echt een tópstudie en vind het bijna jammer dat ik klaar ben!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:37 schreef Florian_ het volgende:
Heel veel mensen zeggen echter dat het heel erg saai & stoffig is...
Maar wat voor baan heb je nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die mensen hebben het gewoon niet begrepen. Hetzelfde geldt voor mensen die Rechten gaan studeren omdat ze even niks beters weten. Ik vond het echt een tópstudie en vind het bijna jammer dat ik klaar ben!
Ik ben echt nét klaar met mijn master. Ik ga binnenkort een tijdje reizen en dan weer verder studeren. Wil daarna wel de beroepsopleiding doen om advocaat te worden, maar dat stel ik zo nog eventjes uit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:00 schreef Florian_ het volgende:
Maar wat voor baan heb je nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |