Familie van mij is al oud en slecht ter been, daarom help ik daar vaak met fysiek zware taken zoals bijvoorbeeld in de tuin. Nu wil het feit dat ze een garage hebben die zo aan die van hun buren vast zit. En op de garage zit begroeiing, dat moet er af want dat is natuurlijk niet zo handig.
Dus een tijdje terug is mij gevraagd of ik dat wilde doen nu vind ik dat geen probleem, maar zoals met alles wat ik vrijwillig doe (en dat is voor een lui persoon als ik nog verrassend veel) wil ik het doen wanneer dat mij het beste uitkomt.
Nu hoor ik dat ze dus gezeik van de buurman krijgen omdat ik nog niet langs geweest ben (ik zou namelijk ook zijn garage onder handen nemen), maar dat zijn toch geen grappen als ik voor niets mijn vrije tijd opgeef vind ik dat zo iemand er niet over moet klagen, dan moet hij maar een professionele tuinman vragen of het zelf doen.
Klacht: mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen, en dan nog klagen ook.
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------