abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61162205
Familie van mij is al oud en slecht ter been, daarom help ik daar vaak met fysiek zware taken zoals bijvoorbeeld in de tuin. Nu wil het feit dat ze een garage hebben die zo aan die van hun buren vast zit. En op de garage zit begroeiing, dat moet er af want dat is natuurlijk niet zo handig.
Dus een tijdje terug is mij gevraagd of ik dat wilde doen nu vind ik dat geen probleem, maar zoals met alles wat ik vrijwillig doe (en dat is voor een lui persoon als ik nog verrassend veel) wil ik het doen wanneer dat mij het beste uitkomt.
Nu hoor ik dat ze dus gezeik van de buurman krijgen omdat ik nog niet langs geweest ben (ik zou namelijk ook zijn garage onder handen nemen), maar dat zijn toch geen grappen als ik voor niets mijn vrije tijd opgeef vind ik dat zo iemand er niet over moet klagen, dan moet hij maar een professionele tuinman vragen of het zelf doen.

Klacht: mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen, en dan nog klagen ook.
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_61162259
Je moet verdomme er eens heen gaan luie donder
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61162303
als je beloofd had om het eerder te doen dan heeft hij gelijk, anders ophoeren met die tyfuslijert.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:46:31 #4
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_61162314
TS, wanneer kom je nou mijn prairiehonden scheren, had je toch beloofd GVD?!
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:46:35 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61162319
Van mij konden ze de tiefus krijgen.
pi_61162328
TS
pi_61162404
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:46 schreef JanJanJan het volgende:
als je beloofd had om het eerder te doen dan heeft hij gelijk, anders ophoeren met die tyfuslijert.
Ik had geen datum beloofd of iets dergelijks, en het is trouwens nog geen 2 weken geleden dat het uberhaupt ter sprake is gekomen of ik dat wilde doen.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_61162431
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:50 schreef error32 het volgende:

[..]

Ik had geen datum beloofd of iets dergelijks, en het is trouwens nog geen 2 weken geleden dat het uberhaupt ter sprake is gekomen of ik dat wilde doen.
DOE HET GEWOON LUIE PAUPER
pi_61162798
zou het gewoon doen in overleg met je familie wanneer het jou uitkomt
pi_61162961
Ik denk dat een groot gedeelte van het probleem van de 'vragers' is, dat ze geen idee hebben wanneer je het wel komt doen. Als jij aangeeft dat je over twee weken komt omdat je nu geen tijd hebt, vinden ze het waarschijnlijk al lang prima.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:16:27 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61162984
Standaard-klacht voor alles wat je voor iemand doet...
censuur :O
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:22:01 #12
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_61163089
Idd, dat is geen stijl

Die ouwe graftak mag blij zijn dat jij het voor hem doet, als hij er echt zoveel last van heeft dat het z.s.m. moet gebeuren doet ie het maar mooi zelf
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:37:04 #13
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61163387
verwachtingsmanagement
maar als het alleen de buurman is die zeikt..

gewoon zijn kant niet doen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61163555
Gewoon negeren, en dan ga je over twee weken ofzo.
Let er dan wel op dat je alleen de helft van de familie van jou doet en niet die van die buurman.

Lekker puh !
Pauperz
pi_61171000
Ik was vanmiddag even gaan kijken, blijkt dus dat die buurman niet eens last heeft ervan. Ik geloof dat hij gewoon bang was dat er misschien wel een tak op zijn dak zou groeien. Echt vervelend van zulke mensen.
pi_61171020
Gewoon zijn helft niet doen! Dat zal hem leren!
pi_61171060
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef error32 het volgende:
Familie van mij is al oud en slecht ter been, daarom help ik daar vaak met fysiek zware taken zoals bijvoorbeeld in de tuin. Nu wil het feit dat ze een garage hebben die zo aan die van hun buren vast zit. En op de garage zit begroeiing, dat moet er af want dat is natuurlijk niet zo handig.
Dus een tijdje terug is mij gevraagd of ik dat wilde doen nu vind ik dat geen probleem, maar zoals met alles wat ik vrijwillig doe (en dat is voor een lui persoon als ik nog verrassend veel) wil ik het doen wanneer dat mij het beste uitkomt.
Nu hoor ik dat ze dus gezeik van de buurman krijgen omdat ik nog niet langs geweest ben (ik zou namelijk ook zijn garage onder handen nemen), maar dat zijn toch geen grappen als ik voor niets mijn vrije tijd opgeef vind ik dat zo iemand er niet over moet klagen, dan moet hij maar een professionele tuinman vragen of het zelf doen.

Klacht: mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen, en dan nog klagen ook.
je weet toch ... zeeuwen ben zuinig (ja ik ben zelf ook zeeuw maar toch...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')