Even off-topic; maar dit bovenstaande verhaal kan niet kloppen, tenzij de frietjes ook nog alcohol bevattenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Wil ik graag zien, want ik vind het verschil in vetten behoorlijk hoog ( 13 gram tov 20 gram )
For a medium order of French fries from Burger King, you will consume 400 calories, 20 grams of fat, 43 grams of carbohydrates and 5 grams of protein. For a medium order of French fries from McDonald's, you will consume 380 calories, 13 grams of fat, 30 grams of carbohydrates and 2 grams of protein.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:10 schreef Weird- het volgende:
[..]
Even off-topic; maar dit bovenstaande verhaal kan niet kloppen, tenzij de frietjes ook nog alcohol bevatten
Dat de voedingswaarde declaratie niet kan kloppen; 13 gram vet + 30 gram KH + 2 gram eiwit kan geen 380 kcal zijn.quote:
edit: wakker worden trutquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef Weird- het volgende:
[..]
Dat de voedingswaarde declaratie niet kan kloppen; 13 gram vet + 30 gram KH + 2 gram eiwit kan geen 380 kcal zijn.
Ik weet het, een beetje off-topic
Zal een fout zijn; kcal/vetten/eiwitten per 100 gram, portie groter dan 100 gram, denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
[..]
edit: wakker worden trut
alcohol kan het niet bevatten overigens; dus er is een rekenfout gemaakt.
Kijk eens voor de gein hoeveel Kcal een big king XXL bij de BK heeft..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
Het is bijna kunst, zoveel kcal in een broodje stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens voor de gein hoeveel Kcal een big king XXL bij de BK heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Is de enige burger die ik wel te eten vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens voor de gein hoeveel Kcal een big king XXL bij de BK heeft..Zo af en toe maar eens zo'n vette burger kan echt geen kwaad, het is niet dat het ineens aan aanslag op je gezondheid is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Nee, moet absoluut kunnen. maar ik sta er versteld van dat ze 1000Kcal kwijt kunne in zo'n burger.. Nog een grote friet en een milkshake en je hebt je dagelijkse behoefte aan energie weer binnen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo af en toe maar eens zo'n vette burger kan echt geen kwaad, het is niet dat het ineens aan aanslag op je gezondheid is.
Als al die caloriëen in een "gewone" burger zaten, was het inderdaad een prestatie. Maar als je een toren van vlees, "kaas" en brood bouwt, dan is het niet zo moeilijk. Ik bedoel...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:02 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, moet absoluut kunnen. maar ik sta er versteld van dat ze 1000Kcal kwijt kunne in zo'n burger..
Eens af en toe in de zin van: eens per half jaar, akkoord. Voor veel mensen schijnt er echter geen gulden middenweg te bestaan. Vandaar dat ik het nooit eet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo af en toe maar eens zo'n vette burger kan echt geen kwaad, het is niet dat het ineens aan aanslag op je gezondheid is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |